Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar het zijn vaak wel even van die inkopen die erin hakken, vooral als je hamstert
Daar staat wel tegenover dat je de weken/maanden erop er helemaal geen kosten aan hebt. 
Net als dat z'n kattengrit ook geen goedkope korrels zijn. Als ik ergens niet op bezuinig zijn het mijn kat en paard. 
. Groupon heeft nu bij het Gildehuus een mooie actie, mochten er nog Groningers zijn die wat ruimte in de vriezer hebben! http://www.groupon.nl/deals/groningen/S ... 0_32&a=388
*gaat weer in mee-lees-modus
* joyce2 schreef:Ik lees dat heel veel mensen 40 a 50 aan boodschappen per week uitgeven voor 2 personen. Maar rekenen jullie dan ook de verzorgingsproducten, schoonmaakmiddelen en het voer voor huisdieren mee? Want ik maak nu een overzicht van alles wat we uitgeven (aan de hand van de afschrijvingen op de bankrekening) en daar reken ik dus ook al dat soort dingen bij mee.

) en slager 17 euro. In de weekenden eten we iets luxer. Volgende week dus weer zuinig aan doen! Ik loop alweer tegen het einde van mijn geld aan................
).