Ik kijk morgen eerst bij de Blokker en de Xenos en anders bestel ik hem via jouw link!Eerste deel van de boodschappen is gehaald: 8 euro en een beetje bij de Aldi.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Andere schoenen krijg ik ook koude voeten in, dus of dat dan gelijk is of pas na een half uur maakt ook niks meer uit.
). Ow maar die cannelloni van vorige keer mag wel. Ja zucht dat pak heb ik dus net naar Antwerpen verplaatst. Ik ga zo dus eens druk in de Appie zoeken naar wat lekkers, niet al te moeilijk en niet al te duur.
Ik heb in België Nederland 1,2 en 3 en paar Belgische zenders, meer ook niet. Zie niet in wat je nog meer moet hebben op tv.. 
Sharmila schreef:Ik denk ook dat dit toch over een ander slag mensen gaat. De mensen waar ik me persoonlijk aan irriteer zijn mensen die geen rode cent hebben maar hele hoge eisen stellen. Ik ben werkloos maar wil perse zo'n baan ofzoiets. Of mensen die gewoon weigeren te werken uit luiheid. Zo ken ik iemand die al meer dan 10 jaar in de ziektewet zit, te belazerd was om op mijn bruiloft te komen want hij had geen geld voor benzine. Maar als hobby computers voor mensen repareert. En maar klagen dat hij het zo slecht heeft. Bah daar walg ik echt van.
Mijn broertje bijvoorbeeld. Die is nu bijna 22, en heeft zich 2 jaar geleden willen laten afkeuren omdat ie last van zijn knieën had. Bleken nog groeipijnen te zijn
Daarna is ie het GGZ traject in gegaan ( zijn eigen woorden: "Helpen kunnen ze me daar toch niet, maar ik hoef iig niet te solliciteren". ), WALGELIJK!!!!! En wel mensen tatoeëren, zwart uiteraard.
) en daarom zijn we geminderd met het leefgeld. Dat is ook gelijk de grootste reden, waarom ik probeer niet te klagen dat we "maar" 60 euro hebben. We hebben er wel andere dingen voor in de plaats