Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatassJa schreef:_Rianne_ schreef:Ik heb een Iphone 4..
Hij heeft er alles bij elkaar 15 min over gedaan..
Ik ga het eens bekijken nu..
Die panorama in de camera.. hoe gaat dat? dat lukt me niet..
Werkt alleen op de 4S, 5 en iPod Touch 5e generatie.
_Rianne_ schreef:NatassJa schreef:Ik heb een Iphone 4..
Hij heeft er alles bij elkaar 15 min over gedaan..
Ik ga het eens bekijken nu..
Die panorama in de camera.. hoe gaat dat? dat lukt me niet..
Werkt alleen op de 4S, 5 en iPod Touch 5e generatie.
vandaar dat het me niet lukte..![]()
En de tabbladen in Safari...? ook zeker?
NatassJa schreef:Wat wel makkelijk is, dat je je telefoon op "Niet Storen" kan zetten. Hier een stukje erover:
iPhone-gebruikers kunnen in iOS 6 een schakelaar gebruiken om in één keer alle binnenkomende iPhone-notificaties uit te schakelen. Op deze manier voorkom je dat je bijvoorbeeld ‘s avonds wakker wordt gebeld. De functie was eerder al uitgelekt.
Word je gebeld, dan verschijnen er in iOS 6 twee nieuwe knoppen: Reply with Message en Remind Me Later. Door met een bericht te reageren kun je een snelle iMessage naar de beller sturen, om aan te geven dat je in een vergadering zit, terwijl de herinneringsknop een herinnering voor je inplant, die je op een later moment vertelt dat je iemand moet terugbellen.
NatassJa schreef:Of dit, ook makkelijk!:
iOS 6 en Begeleide Toegang
In iOS 6 is een nieuwe functie genaamd Begeleide Toegang (Guided Access) toegevoegd, waarmee je het gebruik van bijvoorbeeld het touchscreen of de fysieke knoppen kunt uitschakelen. Op deze manier probeert Apple het makkelijker te maken om een iPad te laten gebruiken door bijvoorbeeld kinderen of klanten in een winkel. De app is ook handig voor studenten die een examen op de iPad doen, maar niet naar Safari mogen gaan om antwoorden op te zoeken.
Om Begeleide Toegang te gebruiken moet je de functie eerst inschakelen via de instellingen van de iPhone, iPod touch of iPad, onder de optie ‘Toegankelijkheid’. Je vult een viercijferige pincode in die later gebruikt kan worden om de functie weer uit te zetten. Nadat je Begeleide Toegang hebt gestart ga je naar een iPhone-app toe en druk je drie keer achter elkaar op de thuisknop van je iOS-apparaat. De app wordt licht uitgezoomd en je kunt aangeven welke delen van het scherm en welke functies van de iPhone niet gebruikt mogen te worden. Het is zelfs mogelijk om aanraking uit te zetten, waardoor iemand alleen naar het iPhone-scherm kan kijken. Door nogmaals drie keer te drukken op de thuisknop kom je op een scherm waar je de eerder ingestelde pincode kunt invoeren om weer naar het beginscherm van je iPhone te gaan.