Dit zijn meer adventure motoren en geen idee of ze ook geschikt zijn voor vrouwen

O, BMW heeft ook van dit soort modellen, zoals de GS1200
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
WestBest schreef:Tigerrrrr
[ Afbeelding ]
*edit: ik ken geen motor die niet geschikt is voor vrouwen... Hooguit minder geschikt voor kleinere mensen (alhoewel veel te verlagen is) of voor mensen met minder kracht ivm handling
(dat ik dat op een forum met merendeel vrouwen nog moet uitleggen![]()
)
Evelyne79 schreef:Qua model spreekt me de tenere wel aan, alleen de prijs wat er nou in aanbod is is way to much.....
die is dus boven mijn budget.
Wat ik wil zeggen met een vrouwenmotor is dat die wat compacter moet zijn, ik ben niet klein, 1,74 maar de motor van mijn vriend is mij gewoonweg te lang van zitvlak naar stuur, dan zit ik er helemaal uitgerekt op, dat rijd voor mij niet lekker.
mijn honda magna is veel compacter, zitvlak en stuur zit daar dichter bij elkaar
ReJo schreef:Instructeur.. klinkt goed polly!!!
Ik heb zojuist mijn theorie behaald, over twee weken mijn 1e examen. Ik snap alleen de balle niet van dat aantal kw's e.d.
ik ben 23, beginner en bezig met mijn a2 examen. Ik mag dus max 35 kw. Nu wil ik dolgraag een yamaha r6 yzf (er staat nu een supermooie te koop) maargoed volgens mijn vriend mag ik niet op deze motor rijden.
wat kun je wel met een a2 rijbewijs, wat ik zo snap vrij weinig?
Blinnii schreef:Hallo dames,
Mag ik mee komen kletsen? Ik ben ook bezig voor mijn motorrijbewijs (A) en heb nu net 3 lessen gehad. Les op een Suzuki Gladius met 52 KW. Prima aangezien ik maar 1,63m ben en dus niet op een te hoge motor kan stappen
Vriendlief heeft een Kawasaki Z750 waar ik vaak achterop kan. Voorheen een ER6-F dus Goldie mocht je vragen hebben dan moet je maar een gil gevenIs zeker een hele fijne motor!