Ik heb geen action in de buurt, maar bedenk me net dat er wel een in Leidsehage zit........ Laat ik nou net morgen bij m'n ouders zijn!!! Ga eens ff kijken
Het is heel wisselend bij de Action.... Toen ik aan 't winkelen was werd er continue 'kassa bij' geroepen. Bij de kassa aangekomen, was ik direct aan de beurt.
Kentaro
Geplaatst: 06-04-12 16:47
Het ligt ook heel erg aan welke Action! Wij hebben o.a. Nieuw Vennep en Hoofddorp in de buurt en daar is het eigenlijk nooit een probleem. Rijneken boulevard is ook voor ons in de buurt (hele grote) maar het is niet normaal hoe druk het daar steeds is! Die in Leiden vind ik persoonlijk dan weer heel erg rommelig.
Misschien maar goed ook....... Het kost daar echt niet veel, maar als je steeds met een mandje vol weg gaat, is ook niet handig..... Sta er van te kijken dat er bij jullie niet een in de buurt is!? Ze komen werkelijk overal als paddenstoelen uit de grond
Ik vind de keuken van FF ook erg mooi geworden met die wasbak zo hoewel ik de oude onderkastjes wel iets vond hebben zo op de foto, beetje sixties-achtig.
Wie weet!! Zou mooi zijn!! Als je nog extra foto's wil moet je het maar zeggen.
Cash87
Geplaatst: 10-04-12 10:04
Ik zat hier stiekem al even te spieken naar alle interieurs!! Wat gaaf, en wat een verschillen! Ik zit beetje ideetjes op te doen, zitten vol in een verbouwing en beginnen nu wat op te bouwen. Jammer genoeg weet ik preces wat ik wil, helaas is dit wel een dure smaak! We zijn nu volop bezig aan het interieur, betekent dat we iedere zondag heel nederland doorcrossen..want ik wil zoveel mogelijk geld uitsparen!
De stijl is landelijk/klassiek..voor degene die gtst kijken. Ik vind Huize Bouwhuis geweldig!
Laatst bijgewerkt door Cash87 op 10-04-12 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha maar ik herken dat wel hoor............ pffff alles wat ik echt heel mooi vind ligt ver boven budget.
Cash87
Geplaatst: 10-04-12 10:11
Hahah ja dat wel! Gisteren hebben we 140km heen en 140 km terug gereden voor een design radiator voor de badkamer en hardstenenfonteintjes voor het toilet. Radiator was al 400 euro goedkoper!
Kan ja, maar mijn vriend wilde het toch graag even zien. Of het kwalitatief toch wel goed was. Op de terugweg zijn we ook langs Loods5 gegaan, wat hebben ze daar veel gave dingen!!
Ben daar 1x geweest en vond het echt rommel Is wel paar jaar terug, dus wie weet is het inmiddels heel anders
MMIDV
Geplaatst: 10-04-12 10:17
Loods5 is errug leuk ja.... behalve voor je portemonnee
Gisteren heeft mijn vader ons bureau af gemaakt, ben er echt heel blij mee! Zal vanavond als ik het niet vergeet wel een foto plaatsen Nu nog op zoek naar leuke bureaustoelen.... had leuke gevonden maar die vond vriendlief te laag en wil toch echt 2 dezelfde dus tsja....