wachttijd woningnet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: wachttijd woningnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 06:54

Wij gaan ook in een wijk wonen die minder goed bekend staat. Maar zijn er nu al zo vaak op allerlei tijden langs geweest en nog nooit heb ik een verkeerd gevoel gehad.

Scheelt ook dat er straks allemaal mensen bij komen vanwege het nieuwbouw project. Verder is er redelijk voor onze deur ook een basketbalveld met veel kinderen maar vorige week was er aan het klimmen op de basket en de rest sprak het kind aan met kom ervan af.g je doet stom

Dus dat is best netjes voor kindjes onder elkaar

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:19

Imd: En was het wat? :)

Mymy: Oh dat zou ook echt niets voor mij zijn, ben al zo'n schijterd, wil ik me wel een beetje veilig voelen in mn eigen huis en buurt :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 12:43

Ik vind het wel heel belangrijk dat ik me ergens veilig voel.

We zijn nu 8e bij een woning en morgen weer de uitslag

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:15

Olympia schreef:
Wij gaan ook in een wijk wonen die minder goed bekend staat. Maar zijn er nu al zo vaak op allerlei tijden langs geweest en nog nooit heb ik een verkeerd gevoel gehad.

Scheelt ook dat er straks allemaal mensen bij komen vanwege het nieuwbouw project. Verder is er redelijk voor onze deur ook een basketbalveld met veel kinderen maar vorige week was er aan het klimmen op de basket en de rest sprak het kind aan met kom ervan af.g je doet stom

Dus dat is best netjes voor kindjes onder elkaar

Dat ie zo bekend staat vind ik opzich ook niet erg, maar wel dat die hangplek recht voor je ( echt zonder te overdrijven gok ik 1 meter, vind dat gewoon erg raar gemaakt) voordeur en enige raam zit..
Dan kun je nooit relax zonder gordijnen zitte want iedereen kan dan alles zien wat je doet, moet er wel bij zeggen dat ik erg hou van privacy :o dus vandaar.

Ik zou een basketbalveld ook helemaal niet erg vinden hoor, een paar meter verder! maar dit is echt een speciale hangplein voor jongere hé op amper 1 meter er vanaf, die ook nog niet zo goed bekend staan dus tja.. denk toch wat anders dan wat jongere kindere overdag, savonds vind ik het minder fijn.

Ik denk ook niet dat de woningbouw dat zomaar in de brief al zet? dus ze zullen dan ook echt wel overlast verookzaken bij digene die daar gaat wonen.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:32

@Mymy: het lijkt me wel vervelend om in zo'n wijk te wonen. Maar ik ben onderhand zo wanhopig dat ik - mits het huis wel oké is - het toch zou aannemen.
@IMD: hoe was het huisje? :)

Hmm ik ben vorige week 22e en 45e geworden.. maar nieuwe week, nieuwe kansen. :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:39

Nou, ben vanochtend wezen kijken, en daarna meteen door naar colleges etc. Had ook even m'n fiets meegenomen zodat ik de afstanden eens kon fietsen. Huisje in een benedenwoning in een op het eerste gezicht leuke buurt. Zit een tuin bij van maarliefst 60m2 (!) en daarnaast nog een berging voor fiets oid. De slaapkamer is klein, 2x3, maar precies groot genoeg voor m'n bed en een kledingrek, daarbij zit ie aan de achterkant, de rustige kant, en dus niet aan de drukke straat. Keuken is niet groot maar precies genoeg, met keukenkastjes die helemaal mijn smaak zijn, dat scheelt weer. Huiskamer heeft n leuke indeling met veel licht, ideaal. Daarbij nog een ruime voorraadkast en een smalle douche+wc ruimte. Als alles rond komt met de woningbouw ga ik er wonen dus! :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:46

Super! :D
En een tuin van 60m² _O_

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:47

Imd; alvast gefeliciteerd! :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:53

Wil trouwens snel weer kunnen inloggen, ben wel benieuwd op wat voor woningen ik al kans maak.
Was namelijk uitgeschreven omdat ik 2011 vergeten was te betalen, gemaild en gelukkig kon ik mijn punten weer krijgen door nog te betalen, nu kreeg ik vorige week al weer een mail dat ik voor januari weer 12,50 moest overmaken voor dat jaar, dus betaald. Wil ik inloggen: ''u staat niet meer ingeschreven''. Direct gemaild, volgende dag werd ik gebeld dat het 1 tot 2 weken duurt totdat het verwerkt is. :+
Heel logisch om mij dan uit te schrijven terwijl ik voor dit jaar gewoon betaald heb :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 20:40

imd schreef:
Nou, ben vanochtend wezen kijken, en daarna meteen door naar colleges etc. Had ook even m'n fiets meegenomen zodat ik de afstanden eens kon fietsen. Huisje in een benedenwoning in een op het eerste gezicht leuke buurt. Zit een tuin bij van maarliefst 60m2 (!) en daarnaast nog een berging voor fiets oid. De slaapkamer is klein, 2x3, maar precies groot genoeg voor m'n bed en een kledingrek, daarbij zit ie aan de achterkant, de rustige kant, en dus niet aan de drukke straat. Keuken is niet groot maar precies genoeg, met keukenkastjes die helemaal mijn smaak zijn, dat scheelt weer. Huiskamer heeft n leuke indeling met veel licht, ideaal. Daarbij nog een ruime voorraadkast en een smalle douche+wc ruimte. Als alles rond komt met de woningbouw ga ik er wonen dus! :)

Heerlijk zon grote tuin! Hoop voor je dat alles gaat lukken :-)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 12:38

*\o/* nu gezakt naar 7e en half 4 weer de uitslag

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 14:25

Gaaf imd :D welke buurt? En een tuin van 60m2 wauw, ben jaloersss! haha.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 18:26

bij deze uitslag zijn we 27e geworden -O- vet balen...nu staan er weer maar twee huizen op om op te reageren

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:21

Huh, bij die ene waar je 7e stond? Hoe kan dat?

Samiyah, in de korrewegwijk/indische buurt. Vlakbij station noord en midden tussen zernike en stad ongeveer....

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 21:50

imd schreef:
Huh, bij die ene waar je 7e stond? Hoe kan dat?

Samiyah, in de korrewegwijk/indische buurt. Vlakbij station noord en midden tussen zernike en stad ongeveer....

Nee daar zijn we nog 7e maar bij een huis waarvan de uitslag vandaag was waren we 27e

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 09:35

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 09:51

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:10

Ik heb alleen een paar foto's op m'n mobiel, moet nog ff langs met de camera. Dat zal komende week wel gebeuren :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 18:03

deze keer waren we gewoon in de 50 en in de 70!! ik reageer sinds een jaar echt fanatiek elke week en zo laag zijn we nog nooit geweest...dit terwijl je verwacht dat t beter gaat met een langere inschrijftijd

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 08:38

En imd is t allemaal geregeld? Er staan voor ons deze keer meer huizen op en toevallig 3 in dezelfde straat die ons heel leuk lijken. Doordat de reacties nu ook meer verdeeld zijn door de hoeveelheid woningen zijn er lang niet zoveel reacties als normaal.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 11:22

Jup, ben druk aan het klussen! Veel te doen, huis was erg vies en alles moest zo ongeveer geverfd worden, maar dat is bijna klaar. Volgende week vloeren leggen en dan verhuizen. Dan komende zomer die tuin maar eens aanpakken, ziet er ook niet uit..

Hopen dat jullie daar hoog komen te staan dan! Dinsdag uitslag toch?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 12:33

imd schreef:
Jup, ben druk aan het klussen! Veel te doen, huis was erg vies en alles moest zo ongeveer geverfd worden, maar dat is bijna klaar. Volgende week vloeren leggen en dan verhuizen. Dan komende zomer die tuin maar eens aanpakken, ziet er ook niet uit..

Hopen dat jullie daar hoog komen te staan dan! Dinsdag uitslag toch?

Sja klussen is altijd best zwaar maar dan heb je daarna wel een huis wat naar je zin is.

De uitslag is inderdaad weer dinsdag

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 18:30

We waren 9e, 8e, 7e (toevallig) en bij een huis die er al langer opstaat zijn we naar de 4e plek gegaan. Maar aangezien er altijd wel een paar afvallen heb ik ook hoop bij de andere 3!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:30

Oh mooi! Ik hoop voor je dat het wat wordt! +:)+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:32

Ik hoop ook dat het wat wordt voor je :j