Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olympia schreef:Wij gaan ook in een wijk wonen die minder goed bekend staat. Maar zijn er nu al zo vaak op allerlei tijden langs geweest en nog nooit heb ik een verkeerd gevoel gehad.
Scheelt ook dat er straks allemaal mensen bij komen vanwege het nieuwbouw project. Verder is er redelijk voor onze deur ook een basketbalveld met veel kinderen maar vorige week was er aan het klimmen op de basket en de rest sprak het kind aan met kom ervan af.g je doet stom
Dus dat is best netjes voor kindjes onder elkaar
imd schreef:Nou, ben vanochtend wezen kijken, en daarna meteen door naar colleges etc. Had ook even m'n fiets meegenomen zodat ik de afstanden eens kon fietsen. Huisje in een benedenwoning in een op het eerste gezicht leuke buurt. Zit een tuin bij van maarliefst 60m2 (!) en daarnaast nog een berging voor fiets oid. De slaapkamer is klein, 2x3, maar precies groot genoeg voor m'n bed en een kledingrek, daarbij zit ie aan de achterkant, de rustige kant, en dus niet aan de drukke straat. Keuken is niet groot maar precies genoeg, met keukenkastjes die helemaal mijn smaak zijn, dat scheelt weer. Huiskamer heeft n leuke indeling met veel licht, ideaal. Daarbij nog een ruime voorraadkast en een smalle douche+wc ruimte. Als alles rond komt met de woningbouw ga ik er wonen dus!
imd schreef:Balen, ms.. Dinsdag weer uitslag dus?
Oh, en mocht iemand nog ideeën of ervaring hebben: [HTT] Huurwoning via woningbouw, tuin grote puinhoop, rechten?
imd schreef:Jup, ben druk aan het klussen! Veel te doen, huis was erg vies en alles moest zo ongeveer geverfd worden, maar dat is bijna klaar. Volgende week vloeren leggen en dan verhuizen. Dan komende zomer die tuin maar eens aanpakken, ziet er ook niet uit..
Hopen dat jullie daar hoog komen te staan dan! Dinsdag uitslag toch?