Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hafjelinger schreef:Hebben ze bij de Action ook van die spuitverf?? Zo ja: hoe bevalt ie? Blijft ie goed zitten en is de kleur goed? als iemand een voorbleedfoto heeft zou ik die heel graag willen zienIk wil nl misschien mijn fiets overspuiten.
Jaan81 schreef:hafjelinger schreef:Hebben ze bij de Action ook van die spuitverf?? Zo ja: hoe bevalt ie? Blijft ie goed zitten en is de kleur goed? als iemand een voorbleedfoto heeft zou ik die heel graag willen zienIk wil nl misschien mijn fiets overspuiten.
Ik heb het gekocht voor mn karretje, maar nog niet geprobeerd. Misschien volgende week...
maartje_h schreef:liesjecryos schreef:is dat met die oranje bak en dan zo een vierkant blokje met handvat?
ik heb die ook gekocht en ben heel beneuwid na de ervaringen van iedereen.
Ja daar stond ik vanochtend mee in mijn handen en twijfelde..
liesjecryos schreef:oh die beloningsborden ga ik vrijdag voor kijken.Ik vind die wel heel leuk voor mijn dochtertje.
Ik had trouwens een spray gekocht voor houten meubels.Goh wat stinkt dat spul.Maar mijn tafel en kasten zien er bijna weer als nieuw uit
.
Hoe vaak smeren jullie die slakkenslijmgel op een dag?Ik heb ook een potje gekocht,maar er staat niet op hoe vaak het moet.