Wat koop jij bij de Action?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ra_chel

Re: Wat koop jij bij de Action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:53

ben vandaag ook weer even geweest, heb het haarserum gekocht, dat ga ik zaterdag uitproberen.
verder een emmer (was een lekker grote , ideaal om zn staart in te hangen) , een kunststof borstel met handvat (om shampoo mee in te borstelen) fles toiletreiniger en een fles marseille allesreiniger , en nog wat knutselspullen voor de kinderen.(dit weekend gaan we weer op marathon, en dan hebben de kids wat te doen he).
schade vandaag? 32 euro.
zou trouwens nog graag een wit gevlochten hartje aan een wit lint hebben, maar zijn hier allemaal uitverkocht :(

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:16

Pelryo schreef:
Bij mijn actionontmaagding (vandaag :D )heb ik veel uitgegeven, en jullie maar zeggen dat het goedkoop is! :')

was dus gewoon 74 euro kwijt :7

vertel, wat heb je wel niet allemaal gekocht.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 23:54

Nou, ik denk dat ik m'n eigen topic maar moet gaan verlaten, want dit is echt niet goed voor me!!

Ik had m'n action-wens-lijstje nog niet helemaal gekocht dus ik dacht ik ga naar de andere action hier in de buurt, die is een stuk groter en daar hebben ze misschien wel de dingen die ik wil die ze bij die ander niet hadden...tja, dat had ik beter niet kunnen doen.

Het begon al verkeerd. Ik stapte binnen met m'n wensenlijstje en dacht, ach wat geen mandje, geen rolmandje maar gewoon een hele kar nemen!!! |o }:0 8)7 %) :roll: := +:)+

ipv dat ik gewoon de spulletjes van m'n lijstje ging zoeken dacht ik, ik ga gewoon eens alle schappen af om te kijken wat ze nog meer voor leuks hebben... tja.. je voelt de bui al aankomen; de hele kar was op het einde vol!!!! Ik zag zelfs mensen naar me kijken :oo , (maar ik dacht ja, die moeten hier om de zoveel weken naartoe, ik ben voorlopig even klaar!)

Maarrr. Ik heb nu wel:
- die caplampjes (superleuk en handig en nog geen 2 euro) zijn dus niet die fietslampjes maar is echt een leuk ding edit. plaatje gevonden
deze is het Afbeelding http://www.action.nl/producten/impuls-v ... telistid/1
- handig binddraad voor de tuinplanten die in bedwang moeten
- aloe vera creme
- masker
- schoenpoets
- babyolie
- stoffer en blik Afbeelding 0,85ct! 8)7
- die groene dweil
- documenten foto clip (heel handig omdat die magneet/memo dingen altijd van het bord donderen hier ;) ) http://www.action.nl/producten/fotodocu ... telistid/2 Afbeelding
- bladzijde markers
- fietstassen uit de aanbieding (met blauwe en groene bies)
- kookboekjes
- het uitschuifbare bakblik Afbeelding
- leuke ballerinaschoentjes

Verder nog;
schaaltjes, douche/badgeldingetjes, deodorant etc., boekjes + schriften

Ik kreeg een kassabon van een halve meter en ik dacht... nou, dat gaat me wat kosten.. was het 63,- euro! Ik dacht dat ze 83 zei dus ik moest het nog even navragen... nou ja, voor een kar vol, ik vind het geen geld! :):) :wow: :)) :$

ZO! ik hoef dus het komende jaar niet meer naar de action (denk ik... :evaw: )

p.s. voor degene die niet weten welke ze moeten hebben, het haarserum is de enige die 2,99 kost! ;)

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:57

Wat kun je met een uitschuifbaar bakblik?
:o? :o

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 00:00

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 00:01

oh ik had ook nog de slakkenslijmcreme en slakkenbestrijder, allebei voor precies 3,98 :+ (als ik ze nu maar niet door elkaar ga halen!! :') )

en een hele leuke zonnebril!
Laatst bijgewerkt door Zidore op 15-03-11 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:01

Ik heb een afgelopen jaar zelfs iemand aan de kassa gehad in de action en die kocht gewoon voor 214 euro aan spullen!
Ja, echt waar! :oo

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:04

Ohh ik vat hem al dankje :D
Maar je bent lekker tekeer gegaan!!!

Ik ga over een tijdje weer.. ik mag nog niet van mezelf (was vorige week voor het laatst en zou zo weer willen :+ )

amber_steph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:08

Ja hier ook.
kom morgen langs de Action, maar hoop dat ik mezelf kan overtuigen niet te gaan :+

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:09

xConnie schreef:
Ik heb een afgelopen jaar zelfs iemand aan de kassa gehad in de action en die kocht gewoon voor 214 euro aan spullen!

Diegene had zeker 2 karren :P

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:12

01San schreef:
xConnie schreef:

Diegene had zeker 2 karren :P

:j
Volgens mij zelf wel 3...?

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:13

Ohhhhh echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 00:15

Ben idd lekker tekeer gegaan :o :oo

Ik denk wel 3 karren dan!! ;) 214,- euro, tja als ik nu het hele jaar niet meer ga en weer zo'n lijstje maak, dan zou ik daar ook wel op uitkomen denk ik. Ben blij dat ik er nu even 'vanaf' ben.

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:18

ik heb er vorig jaar zomer terras verwarmers gezien zijn die er nog(weer)?

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:20

Ik moet echt niet te veel in dit topic krijgen want ik krijg meer de neiging om wéér te gaan namelijk :oo

edit: vorige week heb ik ze nog niet gezien.. er stonden volgens mij wel tuinstoelen.. maar misschien komen ze nog 8-)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 00:26

ja, en de bbq's voor 1,69 waren er ook alweer!!
paar tuinstoelen en kussens gezien.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:28

Wij hebben niet eens karretjes, alleen mandjes :( (misschien maar goed ook :') )

Die lampjes zijn idd handig voor op je cap! Helaas hebben wij ze hier (nog) niet liggen ;(

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 00:30

ik moest even zoeken naar die caplampjes want ze lagen niet bij de fietsverlichting maar ietsjes verder

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:32

Vorig jaar hadden wij ze ook liggen. Mijn broer had net zo'n lampje voor bijna 30,- gekocht :=. Hij beweerden dat die van hem véél beter was maar op de vakantie liep hij steeds met MIJN "goedkope troep" lampje ervandoor :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:49

:D
Ik ging alleen voor zakdoekjes en kleine plastic zakjes die ik gebruik voor het schoonmaken van de kattenbakken.
Net als anders weer uitgebreid rondgekeken en me gelukkig in kunnen houden :P
Naast de zakdoekjes en plastic zakjes heb ik gekocht:
Rolo 99ct
Houten haarborstel 85ct
Onyx oog en make-up reinigingsdoekjes 59ct
Autoadapter (van 1 autolader naar 3 )(je weet wel de sigarettenaansteker) 1,59

Zag natuurlijk nog wel meer, maar aangezien ik er zo regelmatig kom neem ik nooit zoveel tegelijk mee :+
Zag wel mooie nieuwe vazen trouwens. En niet duur.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 01:00

caj2008 schreef:

Wij hebben ze al wel weer in de winkel liggen. Het is een produkt van vorig jaar wat na de zomer terug gestuurd is en nu weer verdeeld wordt over de winkels. Dus het ligt er maar net aan wat waar heen gaat.

De lampjes liggen bij de zaklantaarns enzo

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:37

Zidore schreef:
Maarrr. Ik heb nu wel:
- die caplampjes (superleuk en handig en nog geen 2 euro) zijn dus niet die fietslampjes maar is echt een leuk ding edit. plaatje gevonden
deze is het Afbeelding

plaatje had ik al op pag 6 geplaatst, wel bij de les blijven hoor anders duurt het zolang voordat je weer heen kunt *\o/*

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:56

Wat zijn terras verwarmers?

Ik ben blij dat ik een uur moet rijden voor de dichtstbijzijnde grotere Action. Ik hoorde van mijn broer dat er 2 straten bij hem verderop een grote (heule grote!) Action komt, een megastore... het is voor mij 3 uur rijden om daarheen te gaan, maar ik denk dat als de winkel er uiteindelijk zit mijn bezoekjes aan Nederland voor familie wat regelmatiger worden. En niet meer op zondag, maar op zaterdag. En dat ik er voortaan met aanhanger heen rijd :D

Maar het gaat nog minstens een jaar duren...

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:59

tinkersjakie schreef:
caj2008 schreef:

Wij hebben ze al wel weer in de winkel liggen. Het is een produkt van vorig jaar wat na de zomer terug gestuurd is en nu weer verdeeld wordt over de winkels. Dus het ligt er maar net aan wat waar heen gaat.

De lampjes liggen bij de zaklantaarns enzo

Oke dankje wel
heb je er varing er mee

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:12

GamblersCup schreef:
Wat zijn terras verwarmers?
Ik ben blij dat ik een uur moet rijden voor de dichtstbijzijnde grotere Action. Ik hoorde van mijn broer dat er 2 straten bij hem verderop een grote (heule grote!) Action komt, een megastore... het is voor mij 3 uur rijden om daarheen te gaan, maar ik denk dat als de winkel er uiteindelijk zit mijn bezoekjes aan Nederland voor familie wat regelmatiger worden. En niet meer op zondag, maar op zaterdag. En dat ik er voortaan met aanhanger heen rijd :D

Maar het gaat nog minstens een jaar duren...

Dat zijn die lampachtige dingen die je buiten neer kan zetten en 's avonds aan doet om het nog een beetje behaaglijk te krijgen, zodat je langer van je avondje buiten kan genieten.
Ze zijn trouwens in verschillende uitvoeringen. Op het terras (dus bij een cafe) hangen ze vaak ook wel aan de muur en dan naar beneden gericht, op de klanten.

En volgens mij zijn ze weer bezig met een nieuw filiaal in Duitsland, maar Duitsland is groot, dus weet niet waar die komt en of ie überhaupt bij jou in de buurt komt.