Kennen jullie Planet in a bottle? Heel suf spel eig, maar ik ben inmiddels een addict... Je moet een bepaalde balans in zonlicht en water houden, en daarmee je bevolking laten groeien...
Angry birds, Tri peaks, Slice it, Tapfish, Airport mania(speelde ik op internet al onwijs veel ) Drag toilet paper, Jewels deluxe, Paper toss(ook heel suf, maar leuk ) Fun Putt, Sound Hound(titels van nummers laten opzoeken doormiddels van bij de speaker houden! )
En mn favoriet op dit moment; Retro Camera!!! Die is zoooo gaaf
haha dat had ik ook, terwijl het zo simpel is ik vind het ook niet vervelen, het is juist zoiets waar je gewoon eventjes naar kijkt als je even niks te doen hebt ofzo
En niet vergeten de planeet zelf aan te klikken he, soms
Iris82
Geplaatst: 14-08-11 20:59
Lijkt me een leuk idee om een topic over Wordfeud op te starten. Zodat we alle spelers incl namen in een overzicht hebben en het niet dit topic vervuild.
Ik heb Planet in a Bottle net gedownload, snap het niet helemaal maargoed
Aargh, vastloper Stomme telefoon
Lauraennala
Geplaatst: 14-08-11 21:04
Ghostattack schreef:
Ik heb Planet in a Bottle net gedownload, snap het niet helemaal maargoed
Aargh, vastloper Stomme telefoon
hahah ik downloadde het ook echt net door dit topic
Klis
Geplaatst: 14-08-11 21:04
Je moet gewoon zorgen dat allebei de balkjes onder ongeveer in het midden blijven, en that's it Als je af en toe de planeet aanklikt, dan worden je mensjes ook heel blij Regen zie je er direct bij komen in het balkje, zon gaat langzaamaan
Amethyst_
Geplaatst: 14-08-11 21:05
Klis; ja en met de zon spelen, kan je m heen en weer slingeren, wist je dat?
Ghostattack, het lijkt idd niet heel logisch allemaal... Het lampje en de druppel ondering moeten rond het streepje in het midden staan, maar het moet iig groen zijn... Het onderste balkje, het blaadje, moet zo veel mogelijk vol zijn, dat is de gezondheid van je bevolking... En dan wachten, en af en toe checken of alles nog groen is, haha