Er komt een strook tussen de twee wasbakken en een strook achter de douchekraan. Om het geheel wat te breken. En dan op de vloer komt een middengrijs grote 60x60 vloertegel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

anders had ik hem ook niet uitgekozen. Ben zelf ook nogal een kluns af en toe
haha

en gaaf dat die regendouche zo recht uit de muur komt en de rest is weggewerkt! Hoe groot is je badkamer?
Naath86 schreef:Ik vind het ook heel mooi Pullaar! Maar vind je het niet handig om voor het schoonmaken van de badkamer toch nog een losse kraan te hebben? Wij hebben hier ook naar gekeken namelijk, maar we hebben nu bij onze stortdouche een losse douche er aan vast.. Die zouden we ook nog gewoon kunnen gebruiken, want daar komt een veel hardere straal uit, ook wel eens lekker. Wij hebben ook een inloopdouche, alleen een glazen wand tussen de wastafel en de douche.
Hier even een fotootje, zou vanavond even een duidelijkere maken..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DDTPMIZY.jpg
als ik weer in de gamma of iets gelijkends kom ga ik daar even kijken voor de verfsoorten die er genoemd werden, als ze t daar niet hebben krijg ik vast wel een winkel tevoorschijn gegoogle'd waar ze die verf wel verkopen 
.
Naath86 schreef:Ik vind het ook heel mooi Pullaar! Maar vind je het niet handig om voor het schoonmaken van de badkamer toch nog een losse kraan te hebben? Wij hebben hier ook naar gekeken namelijk, maar we hebben nu bij onze stortdouche een losse douche er aan vast.. Die zouden we ook nog gewoon kunnen gebruiken, want daar komt een veel hardere straal uit, ook wel eens lekker. Wij hebben ook een inloopdouche, alleen een glazen wand tussen de wastafel en de douche.
Hier even een fotootje, zou vanavond even een duidelijkere maken..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DDTPMIZY.jpg
.
Ik vind een witte kast heel mooi, maar vind dan dat alles wit moet, ook de tafel en salontafel enzo.. En dat vind ik gewoon te wit.. En ik houd ook niet van witte tafels, witte kasten vind ik wel heel gaaf.. Maar vind een teak houten tafel dan weer niet mooi bij staan. Heb wel een heel mooi kastje gezien, ook wit met rieten mandjes, voor in de hal. Ik vind dan eigenlijk dat ik die wel mag kopen, heb ik mijn witte kastje!
En een witte kapstok erbij.