Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:13

Pullaar: ik heb idd ook nog mozaïek besteld! In grijs/donkergrijs tinten :D
Er komt een strook tussen de twee wasbakken en een strook achter de douchekraan. Om het geheel wat te breken. En dan op de vloer komt een middengrijs grote 60x60 vloertegel.

pullaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:33

Grappig... wij hebben ook een donkergrijze tegel van 60x60 op de vloer!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:34

Ziet er goed uit Sizzy!!

mooie grote eettafel!
en mooie bank :D
wij hebben ongeveer dezelfde, maar dan wel in de opstelling van de foto :)

wij hebben laminaat liggen wat op grote tegels lijkt

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:42

Ik meld me ook weer even!

Lees nog altijd mee, maar we zijn niet meer echt aan het verbouwen, dus heb niet zoveel meer te vertellen! Vind het wel leuk om mee te blijven lezen om van iedereen op de hoogte te blijven en om nog wat ideeën op te doen met het interieur!

Sizzy: Wat is het vooruitgegaan zeg nu de stucadoor is geweest!! Mooi wordt het dan hé!! Wij hebben trouwens ook een antraciet kleurige tegel op de vloer van 60 x 60. De meubels vind ik ook heel mooi!!

Wij zijn zaterdag voor meubels wezen kijken, willen alles in teak hout. Moeten alleen nog even opmeten hoe groot we nu precies de tafel en dresoir willen hebben.. Zaterdag gaan we weer op pad en dan maken we definitief een keuze!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:47

Wat zie ik weer een mooie dingen voorbij komen zeg!

@ sizzy; Wat een mega gave tafel heb je uitgezocht zeg!!! Die bank is ook super mooi, maar niet mijn kleur. Te besmettelijk :+

En wie heeft nu echt een goed voorbeeld van tegels die op laminaat lijken?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:49

Pullaar, wat leuk! Heb je een foto van je badkamer?

Naath, is moeilijk he om die maten allemaal te bedenken zonder dat er eigenlijk iets in staat :D

Rowo: thanks! Die bank is niet egaal licht van kleur, dat scheelt wel met de besmettelijkheid :j anders had ik hem ook niet uitgekozen. Ben zelf ook nogal een kluns af en toe :+ haha

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:59

Sizzy, wat een gave bank!
Zoiets wil ik ook, maar dan met een donkere stof (antraciet of zwart).
Liefst 3zits met 1 lang stuk.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:07

Ik vond het echt ontzettend moeilijk om een mooie bank te vinden! Heb wel honderden banken gezien, maar 95% vond ik gewoonweg lelijk of veel te duur :+

Voordeel van stoffen bank dat je vaak uit veel verschillende stofsoorten + kleuren kunt kiezen :)

pullaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:26

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:37

Mooi gedaan pullaar!
Mijn tegel is meer richting gewoon grijs, niet zo donker. Leuk zo die inloopdouche :j en gaaf dat die regendouche zo recht uit de muur komt en de rest is weggewerkt! Hoe groot is je badkamer?

Ik heb ook een inloopdouche, maar dan met een heel lage douchebak van 1.40 x 0.90 (ivm etage appartement op houten vloer) en dan met een glazen wand van 1.40 :)

pullaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:04

De badkamer is 3,20 x 3,20, niet heel groot, maar we staan er 's morgens toch nooit met zijn allen tegelijk.
Leuk he dat de douche zo uit de muur komt, ook de kranen zijn weggewerkt in de douche, enkel 2 knoppen komen uit de muur voor aan/uit, en regeling temperatuur water.

Boven hebben we nog een badkamer voor als de kindjes later groot zijn, zodat ze dan niet meer in de badkamer van ons moeten zijn.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:16

dames, sorry dat ik zo even jullie topic binnen kom vallen..
ik vroeg mij alleen af of iemand hier mij kon helpen - of aan tips kan helpen..
ik heb een steigerhouten tafel, deze is alleen pietsje beetje verkleurd (en dus niet echt mooi meer) nou riep mijn moeder 'joh, die moet je gewoon zo'n whitewash geven'
alleen nou is hier de grote vraag, hoe doe ik dat?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:18

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:22

thnx :D ik en google zijn eerder af en toe vriendjes als dat t m'n 'best friend' is om dingen te vinden :P
:)* misschien helpt t als ik al mijn cookies en internetgeschiedenis weer eens wis

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:22

Ik vind het ook heel mooi Pullaar! Maar vind je het niet handig om voor het schoonmaken van de badkamer toch nog een losse kraan te hebben? Wij hebben hier ook naar gekeken namelijk, maar we hebben nu bij onze stortdouche een losse douche er aan vast.. Die zouden we ook nog gewoon kunnen gebruiken, want daar komt een veel hardere straal uit, ook wel eens lekker. Wij hebben ook een inloopdouche, alleen een glazen wand tussen de wastafel en de douche.
Hier even een fotootje, zou vanavond even een duidelijkere maken..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DDTPMIZY.jpg

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:25

daar is een bokt topic dan toch voor ;)

er zitten of zaten mensen in dit topic die ook zelf veel meubels bewerkten.... die kunnen er misschien nog wel meer handige infzo over geven

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:30

Naath86 schreef:
Ik vind het ook heel mooi Pullaar! Maar vind je het niet handig om voor het schoonmaken van de badkamer toch nog een losse kraan te hebben? Wij hebben hier ook naar gekeken namelijk, maar we hebben nu bij onze stortdouche een losse douche er aan vast.. Die zouden we ook nog gewoon kunnen gebruiken, want daar komt een veel hardere straal uit, ook wel eens lekker. Wij hebben ook een inloopdouche, alleen een glazen wand tussen de wastafel en de douche.

Dat hebben wij ook, een losse handdouche naast de regendouche. De regendouche zie je net niet, die zit rechtsboven, maar de handdouche zie je hier wel.
http://lh4.ggpht.com/_gymgVxH0cv0/THvEl ... _groot.jpg

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:30

in elk geval heel erg bedankt, vooral die bloglink was erg praktisch :j als ik weer in de gamma of iets gelijkends kom ga ik daar even kijken voor de verfsoorten die er genoemd werden, als ze t daar niet hebben krijg ik vast wel een winkel tevoorschijn gegoogle'd waar ze die verf wel verkopen :)
heb er nu in elk geval helemaal zin in om die tafel te gaan pimpen

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:32

Jullie hebben ook een mooie douche Veerledec! Die van ons kan je ook nog wel gewoon ophangen, bij ons is nog wel gewoon de stang zichtbaar zeg maar. Was dit niet die mooie inloop badkamer vanuit de slaapkamer? Of was dat bij iemand anders??

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:41

Dat was ik inderdaad :P.

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:54

Hallo allemaal. Mag ik me hier ook melden? Ik ben gaan samenwonen met mijn vriend. Hij woonde er al, dus het is meer zijn huis dan "ons" huisje. Dit wil ik dus nog een beetje aanpassen, al hebben we wel aardig dezelfde smaak en ik hoop dat ik hier wat ideetjes op kan doen en jullie evt. ook kan helpen :)

pullaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:02

Naath86 schreef:

We hebben nog een losse handdouche ( net als veerledec ), voor eventueel extra uitspoelen van je haren, of zoals je zegt even de douche mee zuiver spoelen na het douchen.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:43

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:50

Welkom nieuwe dames.

Sizzy, 't wordt mooi hè. Droogt het een beetje snel?

Naath, weet je zeker dat je teak doet? Je valt steeds weer voor witte meubels.

Pullaar, wordt mooi zeg, de badkamer. Op de foto zou je niet zeggen dat de ruimte niet zo groot is.

Parouscha, jouw bankstof lijkt heel erg op onze bankstof.
Zie dat de rugkussens net zo mishandeld worden als de onze, ze hebben op dezelfde plek een deuk := .

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:59

Haha ja ik weet het.. Maar vriendje wil teak hout en ik vind dat ook gewoon super mooi hoor, maar soms moet je compromissen sluiten.. ;) Ik vind een witte kast heel mooi, maar vind dan dat alles wit moet, ook de tafel en salontafel enzo.. En dat vind ik gewoon te wit.. En ik houd ook niet van witte tafels, witte kasten vind ik wel heel gaaf.. Maar vind een teak houten tafel dan weer niet mooi bij staan. Heb wel een heel mooi kastje gezien, ook wit met rieten mandjes, voor in de hal. Ik vind dan eigenlijk dat ik die wel mag kopen, heb ik mijn witte kastje! :) En een witte kapstok erbij. :)