Laatst bijgewerkt door Mootje op 07-11-10 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt
MMIDV
Geplaatst: 07-11-10 20:58
1 knal muur is ook wel erg gaaf!!
leuk geworden al frozenstar!
ik zoek even het behang wat wij (ik moet vriendje nog wel even overhalen ) in de slaapkamer willen... dat is ook best druk! maar nu eerst So You Think You Can Dance kijken
Er komen echt weer gave ideeen voorbij zeg! Ik ben vandaag naar een paar rommelmarkten geweest, heb weer een houten staande lamp gekocht, en een theekastje! Alleen het blad van het theekastje is wat kromgetrokken, dus ik moet even aan de slag met een spanbandje en wat houtlijm.
Pashon
Geplaatst: 07-11-10 21:03
zie mooie foto's voorbij komen, vind de grijze streepjes muur erg mooi. apart maar toch rustig. het behang met het werkje vind ik zelf erg druk maar als je het op 1 muur doet vind ik het wel mooi mits je de muur niet te druk maakt met meubels enzo.
frozenstar "ken" jou nog van het bevallingstopic (is dit het laptop mannetje of ben ik nu met iemand anders in de war ) Mooie tafeltjes, zulke heb ik ook enkel dat al bijna 100 jaar oud (erfstuk)
Heb vandaag een bar gekocht voor in ons nieuwe huis. Het huis valt qua koop veel duurder uit als dat we in de planning hadden zitten dus we moeten beetje bij beetje de boel naar onze zin maken. Barretje zal de komende maanden (misschien wel jaren) nog niet een echte plek hebben maar dat mag de pret niet drukken vind hem heel erg mooi
Mootje
Geplaatst: 07-11-10 21:04
Goof, Ik ben op het idee gekomen vanwege GTST Daar hing hij op een levensgroot doek in het huis wat eerst van Dian was...
Goof
Geplaatst: 07-11-10 21:07
Mootje schreef:
Goof, Ik ben op het idee gekomen vanwege GTST Daar hing hij op een levensgroot doek in het huis wat eerst van Dian was...
Ja haha, ik wil hem inderdaad al sinds ik hem daar zo groot aan de muur zag Ik vind alleen het paard zonder Napoleon ook erg gaaf.
Allemaal streepjes hihi Vooral die horizontale, lichte strepen vind ik leuk! (ben ff vergeten van wie die was)
Ik zit momenteel in een dilemma, ik wil eigenlijk een blauwe muur in de woonkamer, maar ik hoor van iedereen dat het koud aandoet..
Gisteren geholpen in de nieuwbouwwoning van vrienden, een muur geschuurd, een tafel geschuurd en daarna in de grondverf gezet (kopen ze een zwarte tafel willen ze hem wit hebben ) Heb al helemaal zin in ons eigen huisje.
Haha nee, het was een gewone nieuwe tafel, in de aanbieding dus hebben ze hem snel gekocht en nou bleek dat ze hem in die winkel ook in het wit aanbieden Ach, het idee dat ik een tafel heb geschuurd en geverfd was ook weer een nieuwe en leuke ervaring
Ik zou het liefst fel-blauw willen.. of richting zeeblauw... We hebben al een hele donkere laminaatvloer liggen dus een donkere kleur valt sowieso af..
dat mag Pashon smaken verschillen toch haha en daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!
ik vind het voor 1 muur in de slaapkamer erg gaaf, en dan achter het bed zeg maar.... dus dan word ik er niet scheel van.... maar vriendje vindt het te meisjes achtig dus ik weet niet of het er ooit komt