ik wil ook een nieuwe telfoon liefst een met een beetje paars, een nokia. zonder schuif of klep, en met camera. maar op bol.com staan er niet zo veel die ik leuk vind! iemand tips?
Ik had eerst de samsung star, maar wát een drama was dat. Ik had de touchscreens totaal afgezworen, maar mijn vriend zei dat nu de meeste toestellen draaien op Android en dat dat ook al een hoop scheelt. Dus ik ben weer in twijfel gebracht
Zoveel mogelijk op je SD kaart zetten dit kan in je voordeel werken kwa snelheid. Kijk naar bv een lap top als je dat geheugen vol zet word hij ook traag! Maar heb jij een externe harde schrijf scheelt je dat toch weer wat snelheid. En niet onbelangrijk je telefoon up daten!
Goof
Geplaatst: 12-06-11 19:08
auk schreef:
Ik ben aan het overwegen om de Samsung Galaxi Gio aan te schaffen. Wie van jullie heeft ervaring met deze mobiel?
Ik heb hem sinds vorige week, ben er erg blij mee en tevreden over!
Ik wilde de samsung galaxy s2. Dus ik heb hem besteld... Blijkt dat ik nu de samsung galaxy 1 heb!! Op mijn orderbevestiging staat ook samsung galaxy 1. Dus ofwel heb ik een SUPERdomme fout gemaakt, ofwel is er iets heel ergs raars gebeurd.
Maar nu zit ik dus met de 1... Ben er nu wel tevreden over, maar ik lees dat hij erg veel mankementen bevat die pas later naar boven komen. Ik baal echt zo ontzettend he... Ik snap echt niet hoe ik zo dom heb kunnen zijn.
Ik hoop eigenlijk dat ik m nog mag ruilen als ik hem in de originele verpakking terugstuur. Maar ik had m dus al 3 dagen in gebruik voordat ik erachter kwam. Kleine kans dus.