HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DendroFleur

Re: [Centraal] HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 00:38

Ik heb de desire en legend in een winkel gevoeld. De legend paste precies in mijn hand, bij de desire kon ik mijn vingers er minder goed omheen leggen.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 10:03

__Marije__ schreef:
Als je een gmail account hebt ingesteld en die laat synchroniseren staan alle contacten op je gmail, maar da tkun je ook even controleren op gmail.com of ze daar bij de contactpersonen staan. Als dat zo is (en volgensmij gaat dat automatisch tenzij je iets uit zet) dan kun je hem gewoon resetten en als je dan weer je gmailaccount invult dan synct hij weer en heb je ze weer :D

En dat is het stomme, ik heb een gmail maar deze pakt ie maar niet, onveilige verbinding zegt ie.
Dat was ook de rede waarom ik m wil resetten, dan meteen mn gmail toevoegen en hoop dat ik zo ook bij de market kan.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:51

Oh kan iemand me anders vertellen hoe je alle contacten 'Telefoon' omzet naar 'sim'?

Edit; en is het mogelijk smsjes op je sim te zetten zodat je ze niet kwijtraak met resetten?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:48

Ik heb al mijn contacten gewoon in Google staan en daar wordt steeds mee gesynchroniseerd, echt ideaal!

En voor sms heb ik de app sms backup die stuurt alle sms naar je gmail account met label sms. Dus dan ben je ze nooit kwijt. Of je ze ook weer naar je telefoon terug kan halen dat weet ik niet.

Op deze manier staat er eigenlijk niks meer op mijn telefoon, als hij stukgaat oid dan heb ik alles nog. Heerlijk gevoel!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:42

Hmm handig, aaals je apps kunt downloaden..
Zit volgens mij niks anders op dan t kwijt te raken..
Er staat wel ergens bij meer oid beheer berichten op sim, is leeg, maar hoe krijg ik ze daar??

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 19:03

Ja je moet idd wel je apps kunnen downloaden.... je kan volgensmij standaard alleen van sim naar telefoon kopieren..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 19:04

Wat je wel kunt proberen is op internet de app zoeken en dan het .apk bestand downloaden via je computer, op je tel zetten en hem op die manier openenen! Dan omzeil je de market

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 20:11

ik heb een probleempje!
Ik heb een aantal dingen gedownload van de Android market, maar ik kan ze nu niet meer verwijderen?! Heel vervelend... Ik verwijder ze wel, maar ze gaan niet weg...heb mn telefoon ook al een keer uit en aan gezet, maar ze staan er nog steeds..

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 20:12

annetm schreef:
Hoi allemaal, daar ben ik weer.
Vandaag dus de Wildfire gehaald... Maar nu:

Hoe weet ik of mijn internet aanstaat? Er staat geen icoontje ofzo..
Je kunt internet ook niet echt afsluiten ofzo geloof ik. Ik druk nu elke keer
maar op home maar als ik dan later weer op internet druk, komt hij op het
zelfde scherm waar ik gebleven ben dus hij is niet afgesloten dan toch....?

Je kunt het knopje aan de bovenkant van je mobiel gebruiken(als ie die heeft). Ingedrukt houden en dan komt er de optie 'internet staat uit' of 'internet staat aan'. Door erop te tikken kun je het aanpassen. Althans zo doe ik het bij de Desire.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 20:19

Toad schreef:
ik heb een probleempje!
Ik heb een aantal dingen gedownload van de Android market, maar ik kan ze nu niet meer verwijderen?! Heel vervelend... Ik verwijder ze wel, maar ze gaan niet weg...heb mn telefoon ook al een keer uit en aan gezet, maar ze staan er nog steeds..

Verwijder je ze via beheer of alleen het icoontje in het prullenbakje?

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 21:07

Heeft iemand hier ervaring met Android op de HTC HD2 zetten? :)

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 21:45

Ik baal énorm,
was een mooi abbonnement van Hi, met het hele abbonnement internet voor 2,50.
Maar nu is het alleen de helft van abbonnement, echt jammer!
Had net me ouders overgehaald dat ik 'm mocht! :P

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:35

Anne. schreef:

Hier nog iemand die dit wel weer wil weten. Heb het geprobeerd destijds, maar mocht helaas niet baten.

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:41

Ik heb vandaag de gewone HTC Desire gekocht :). Snap dr alleen nog niet zo heel veel van maar dat komt vast nog wel :).

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 23:31

IrisP92 schreef:
Anne. schreef:

Hier nog iemand die dit wel weer wil weten. Heb het geprobeerd destijds, maar mocht helaas niet baten.

Heb het er niet op draaien maar meeste info zou je op http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=531 moeten kunnen vinden, ook de verschillende versies.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 23:32

Maar dat is het probleem. Dat vakjargon is niet voor mijn a-technische brein bestemd :P

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 23:38

De laatste keer dat ik een poging heb gedaan werkt het ook niet. maar moet zeggen dat was nadat eerste versie was vrijgegeven.
Wat ik daarna begrepen heb is het een verstandig om een backup van de telefoon en sd kaart te maken omdat windows mobile corrupt kan raken.

Moet er weer eens in keer induiken

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 00:03

Ik had destijds problemen met het installeren van programma´s die nodig zijn om Android te laten draaien, en vervolgens kon ik niet alle bestanden om Android te laten draaien installeren. (telefoon pakt dat niet. :S)

Wel heel erg jammer, had namelijk graag een weekje willen testen of het wat was, en als dat zo was geweest, windows eraf knallen (dat draait op de achtergrond mee als je Android erop zet) Zodat m´n HD2 helemaal op Android liep. Helaas niet gelukt. Ga wellicht even een zeer technisch persoon opzoeken die dit voor mij kan fixen. Of zelf nog 1 laatste poging wagen als ik 2 dagen vrij ben. :+

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 15:07

Mayo schreef:
Toad schreef:
ik heb een probleempje!

Verwijder je ze via beheer of alleen het icoontje in het prullenbakje?

ik sleep naar icoontje prullenbak... hoe kan het via beheer dan?

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 15:44

Menu-Instellingen-Applicaties-Applicaties beheren
Zo gaat het op mijn Legend. Ik denk dat je anders alleen verwijder van het scherm maar dat het programma gewoon aanwezig blijft.

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 16:16

@Toad: Als je de icoontjes van je scherm verwijdert, dan blijven ze inderdaad op je telefoon staan. Je moet die icoontjes zeg maar zien als een snelkoppeling op je bureaublad. Wat DendroFleur zegt klopt, maar je kan ook je Market openen, naar je downloads gaan, het programma wat je wil zoeken/aanklikken en zo verwijderen.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:18

Het is gelukt om ze te verwijderen :)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 09:11

Hallo allemaal!

Ik ben van plan om binnenkort de Desire Z te kopen, maar hebben jullie daar al ervaringen mee? Of komen die praktisch overeen met de gewone Desire series? Ik vind hem zo mooi.., en dat toetsenbordje is wel superhandig geloof ik :) :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 08:32

Hallo,

Ik heb gister een update gedownload.. die was nodig volgens mijn telefoon (Legend)..

Echter elke keer als ik nu een sms krijg begint ie helemaal boven aan in de geschiedenis, ook als ik iets terug wil sturen.. weet iemand hoe ik dit weer kan veranderen? Dit is echt kei irritant..

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 09:56

Dat is een probleem van 2.1.. dat is opgelost in 2.2. Dus even geduld :D Ik heb ergens de tip gezien dat je handcent sms kan gebruiken om het probleem te omzeilen.