Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Marije__ schreef:Als je een gmail account hebt ingesteld en die laat synchroniseren staan alle contacten op je gmail, maar da tkun je ook even controleren op gmail.com of ze daar bij de contactpersonen staan. Als dat zo is (en volgensmij gaat dat automatisch tenzij je iets uit zet) dan kun je hem gewoon resetten en als je dan weer je gmailaccount invult dan synct hij weer en heb je ze weer
annetm schreef:Hoi allemaal, daar ben ik weer.
Vandaag dus de Wildfire gehaald... Maar nu:
Hoe weet ik of mijn internet aanstaat? Er staat geen icoontje ofzo..
Je kunt internet ook niet echt afsluiten ofzo geloof ik. Ik druk nu elke keer
maar op home maar als ik dan later weer op internet druk, komt hij op het
zelfde scherm waar ik gebleven ben dus hij is niet afgesloten dan toch....?
Toad schreef:ik heb een probleempje!
Ik heb een aantal dingen gedownload van de Android market, maar ik kan ze nu niet meer verwijderen?! Heel vervelend... Ik verwijder ze wel, maar ze gaan niet weg...heb mn telefoon ook al een keer uit en aan gezet, maar ze staan er nog steeds..
. Snap dr alleen nog niet zo heel veel van maar dat komt vast nog wel
. IrisP92 schreef:Anne. schreef:Heeft iemand hier ervaring met Android op de HTC HD2 zetten?
Hier nog iemand die dit wel weer wil weten. Heb het geprobeerd destijds, maar mocht helaas niet baten.
Mayo schreef:Toad schreef:ik heb een probleempje!
Ik heb een aantal dingen gedownload van de Android market, maar ik kan ze nu niet meer verwijderen?! Heel vervelend... Ik verwijder ze wel, maar ze gaan niet weg...heb mn telefoon ook al een keer uit en aan gezet, maar ze staan er nog steeds..
Verwijder je ze via beheer of alleen het icoontje in het prullenbakje?