Samsung Star S5230

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:26

_Daniella schreef:
via internet moet je die andere 5, dus ff naar http://www.vodafone.nl/welkombijprepaid volgens mij

en internet kun je met bloxs doen das 9,95 voor een maand
dat word dat van je btg afgeschreven
ma staat allemaal wel o de site

en wat bedoel je met vodafone aplicaties?

bij MyVodafone kon je dat instellen ofzo... maarja het zal wel voor abonnementen zijn. Iig bedankt!
Moet nu nog uitvogelen hoe het met die achtergrond zit :Y)

Luanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:30

_Daniella schreef:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v655/DaanieJ/PA290011.jpg[img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v655/DaanieJ/PA290002.jpg[img]

nieuw :D

Ik heb ook zo'n soort hoesje al heel lang.. alleen het banketstaaf is dat de hoekjes nu beschadigd zijn ;(
En waar heb jij deze weg? :)

appiesjappie

Re: Samsung Star S5230

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:27

ik heb hem besteld bij hi! Dus... ben benieuwd

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:19

Luanaa schreef:
_Daniella schreef:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v655/DaanieJ/PA290011.jpg[img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v655/DaanieJ/PA290002.jpg[img]

nieuw :D

Ik heb ook zo'n soort hoesje al heel lang.. alleen het banketstaaf is dat de hoekjes nu beschadigd zijn ;(
En waar heb jij deze weg? :)

bij diegene op marktplaats die ze aanbied

typ in samsung star flip dan krijg je ze wel :)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 00:14

heb hem ook binnen vandaag :D
vroeg me alleen af of jullie er msn op hebben zitten?
het is geen windows mobile telefoon maar vroeg het me gewoon af :D

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 00:51

Heb geen idee LimaMambo maar je kan altijd via ebuddy.com of zo'n site he :)

Luanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 09:40

Gewoon via msn.nl oid :)

shannaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 09:46

Hij is echt heel fijn!
Heb hem 2 dagen geleden voor mijn verjaardag gekregen.
Batterij gaat lang mee en je kan alles eigenlijk makkelijk vinden.

Het is een echte aanrader :o !

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 14:20

internet gaat bij mij best traag en snap er nog niet zoveel van :P maar dat zal wel goed komen

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:35

Er zit volgens mij geen wifi op of wel?

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:58

Nee, er komt volgens mij wel nog een versie uit met WiFi maar weet niet zeker of die ook in NL komt.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 00:02

Ik zit erover te denken om een Vodafone abonnement te nemen met de gratis Samsung Star S5230.. Maar ik twijfel nog een beetje.. dus hoop dat jullie, ervaren gebruikers, kunnen helpen met m'n vraagje (en waarschijniljk komen er nog wel meer over een tijdje) :D
Is het niet hartstikke irritant om met touchscreen te sms'en? Of nemen jullie daar zo'n pennetje voor?

En zijn er toevallig nog meer mensen die deze telefoon hebben genomen bij het Vodafone actie abonnement (bijv. een abonnement van 17,50 nu voor 8,75) voor 2 jaar? Dat zat bij een aantal tv gidsen zag ik.. en aan dat abonnement zit ik nu dus te denken :) Of hebben jullie daar al addertjes onder het gras gevonden?

Edit: Ben ook helemaal niet thuis in de abonnementenwereld (eeuwige prepaidbeller), maar vraag me af hoe het zit als je onder je abonnement zit. Dus stel dat je een abonnement hebt voor 10 euro, maar je verbruikt in maand X maar 9 euro.. blijft die ene euro dan staan in je volgende maand, of vervalt die dan gewoon en begint bij de nieuwe maand de teller weer helemaal opnieuw? Kon het zo snel niet op internet vinden....

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 08:22

Szan schreef:
Ik zit erover te denken om een Vodafone abonnement te nemen met de gratis Samsung Star S5230.. Maar ik twijfel nog een beetje.. dus hoop dat jullie, ervaren gebruikers, kunnen helpen met m'n vraagje (en waarschijniljk komen er nog wel meer over een tijdje) :D
Is het niet hartstikke irritant om met touchscreen te sms'en? Of nemen jullie daar zo'n pennetje voor?

En zijn er toevallig nog meer mensen die deze telefoon hebben genomen bij het Vodafone actie abonnement (bijv. een abonnement van 17,50 nu voor 8,75) voor 2 jaar? Dat zat bij een aantal tv gidsen zag ik.. en aan dat abonnement zit ik nu dus te denken :) Of hebben jullie daar al addertjes onder het gras gevonden?

Edit: Ben ook helemaal niet thuis in de abonnementenwereld (eeuwige prepaidbeller), maar vraag me af hoe het zit als je onder je abonnement zit. Dus stel dat je een abonnement hebt voor 10 euro, maar je verbruikt in maand X maar 9 euro.. blijft die ene euro dan staan in je volgende maand, of vervalt die dan gewoon en begint bij de nieuwe maand de teller weer helemaal opnieuw? Kon het zo snel niet op internet vinden....

Via touchscreen smsen gaat prima. Je hebt de keuze uit een geheel qwerty toetsenbord (op de zijkant leggen) of een normaal numeriek toetsenbord zoals bij een gewone mobiel (rechtop houden). Zo kun je op twee manieren smsen. Ook gewoon op je oude vertrouwde manier met toetsen en woordenboek. Voor het qwerty toetsenbord gebruik ik vaak een potlood of een pen omdat het dan makkelijker typt. Hoef je geen speciaal pennetje voor te kopen ;)

Het Vodafone 17,50 abonnement bestaat uit 100 belminuten OF smsjes. Dat is dus niet zoveel. Wat je boven de 100 uitkomt, betaal je 25 cent per smsje/minuut voor. Verder is bellen/smsen naar buitenlandse nummers en 0800/0900 flink geprijsd en dit valt buiten je abonnementstegoed. Dit is het voordeel van prepaid, aangezien dit dan gewoon van je tegoed afgaat. Kijk dus goed naar wat je het afgelopen jaar per maand gemiddeld hebt gebeld en gesmst! En zoek daar een abonnement bij.

Bij Vodafone kun je overgebleven tegoed maximaal één maand meenemen. Dit betekent dus als je in oktober maar 80 minuten belt/smst, je in november 120 minuten hebt (100+20 overgebleven). Maar heb je in november nog 120 minuten over, dan krijg je in december maar 200 (100+100 overgebleven) en niet 220 :)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 11:10

Ik vind het een heel fijn toestel..op wat kleine dingetjes na.
Zo kan ik niet meer blind smsen, want voorheen voelde ik precies hoe of wat op mn nokia en met touchscreen dus niet meer..gaat stukken minder snel, haha.
Sja, de luidspreker is ook lastig..

Verders, heel fijn telefoontje en dat had ik als nokiafan niet verwacht.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 11:47

Je kan ook smsen door letter voor letter te tekenen op je screen, die herkend je mobiel dan en maakt er normale letters van. Duurt wel iets langer maar het is wel grappig.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 12:02

Celinee_ schreef:

wat is wifi?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 12:06

x_spekkie_x schreef:
Szan schreef:

Via touchscreen smsen gaat prima. Je hebt de keuze uit een geheel qwerty toetsenbord (op de zijkant leggen) of een normaal numeriek toetsenbord zoals bij een gewone mobiel (rechtop houden). Zo kun je op twee manieren smsen. Ook gewoon op je oude vertrouwde manier met toetsen en woordenboek. Voor het qwerty toetsenbord gebruik ik vaak een potlood of een pen omdat het dan makkelijker typt. Hoef je geen speciaal pennetje voor te kopen ;)

Het Vodafone 17,50 abonnement bestaat uit 100 belminuten OF smsjes. Dat is dus niet zoveel. Wat je boven de 100 uitkomt, betaal je 25 cent per smsje/minuut voor. Verder is bellen/smsen naar buitenlandse nummers en 0800/0900 flink geprijsd en dit valt buiten je abonnementstegoed. Dit is het voordeel van prepaid, aangezien dit dan gewoon van je tegoed afgaat. Kijk dus goed naar wat je het afgelopen jaar per maand gemiddeld hebt gebeld en gesmst! En zoek daar een abonnement bij.

Bij Vodafone kun je overgebleven tegoed maximaal één maand meenemen. Dit betekent dus als je in oktober maar 80 minuten belt/smst, je in november 120 minuten hebt (100+20 overgebleven). Maar heb je in november nog 120 minuten over, dan krijg je in december maar 200 (100+100 overgebleven) en niet 220 :)

Dankje voor je antwoord! Dat je niet over je abonnement heen moet gaan omdat het zo peperduur wordt heb ik inderdaad wel gelezen. Maar ik verbruik niet zo heel veel, dus ik heb wel een abonnement gevonden wat precies goed past. Daar maak ik me dus niet heel veel zorgen over, want ik kan best goed heel zuinig aan doen... dus dat is gewoon een kwestie van zelfdiscipline :+

En vind het fijn om te horen dat het sms'en meevalt.. daar was ik namelijk een beetje huiverig voor := Gebruik je zelf vaak een pen, of is het gewook ook echt te doen met je vingers?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 12:11

Szan schreef:
En vind het fijn om te horen dat het sms'en meevalt.. daar was ik namelijk een beetje huiverig voor := Gebruik je zelf vaak een pen, of is het gewook ook echt te doen met je vingers?

Het is te doen met je vingers, maar het gaat sneller met een smal voorwerp, zoals een pen of potlood. Aangezien ik al tien jaar een gewone telefoon heb gebruikt, gaat het smsen bij mij zelfs nog sneller met het normale toetsenbord + woordenboek op de telefoon :D

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 12:14

Okee, top! Daar ben ik nu niet meer zo heel bang voor dan :+ En anders gebruik ik gewoon het reservepennetje voor de nintendo ds van m'n broertje :=

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:05

Amy77 schreef:
Ik vind het een heel fijn toestel..op wat kleine dingetjes na.
Zo kan ik niet meer blind smsen, want voorheen voelde ik precies hoe of wat op mn nokia en met touchscreen dus niet meer..gaat stukken minder snel, haha.
Sja, de luidspreker is ook lastig..

Verders, heel fijn telefoontje en dat had ik als nokiafan niet verwacht.

Haha ja dit heb ik ook! Ik heb de samsung star nog niet, maar heb nu tijdelijk een touch telefoon. En dit is idd erg irritant! (kan niet meer snel lopend smsen, en ook niet meer op de fiets :+)

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:07

_Lott schreef:
Celinee_ schreef:

wat is wifi?

draadloos internet. Weet het precies uit te leggen :+ iig dat je bijv op de draadloos internet thuis kunt, dus dan hoef je geen internetkosten verder te betalen.
Heel handig, best jammer dat het hier niet op zit!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:07

ik kon nooit blind smsen maar snel smsen kan ik nog steeds met de star :P

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:51

oh.. dat omdat denk ik omdat het een relatief goedkope mobiel is :j

er zit ook geen msn op..

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:12

Maar msn zit toch niet als standaard programma op een telefoon of zit ik nu fout?

Komen er snel krasjes op het scherm?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:41

Msn zal alleen standaard op de windows mobile telefoons zitten, dus met windows besturingssysteem. Je zou online messenger oid natuurlijk kunnen gebruiken.