Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biks2 schreef:Ik sluit me bij Tink aan. Sowieso vind ik het fijner om alles zelf te doen maar dan moet je er wel veel tijd in willen stoppen. Maar ik vertrouw niet graag op een ander, ook al is diegene dan professional en ik niet![]()
Ik heb vandaag huis 2 bekeken. Het was leuk maar ik heb een opmerkelijk punt: ik vroeg de makelaar wat voor mensen er boven wonen en toen zei hij, mag ik niks over zeggen is avg. Ik heb nog nooit eerder geen informatie gehad hierover tijdens een bezichtiging en mijn alarmbellen gaan meteen af. Terecht of niet?
Biks2 schreef:Ik sluit me bij Tink aan. Sowieso vind ik het fijner om alles zelf te doen maar dan moet je er wel veel tijd in willen stoppen. Maar ik vertrouw niet graag op een ander, ook al is diegene dan professional en ik niet![]()
Ik heb vandaag huis 2 bekeken. Het was leuk maar ik heb een opmerkelijk punt: ik vroeg de makelaar wat voor mensen er boven wonen en toen zei hij, mag ik niks over zeggen is avg. Ik heb nog nooit eerder geen informatie gehad hierover tijdens een bezichtiging en mijn alarmbellen gaan meteen af. Terecht of niet?
mavantos schreef:Biks2 schreef:Ik sluit me bij Tink aan. Sowieso vind ik het fijner om alles zelf te doen maar dan moet je er wel veel tijd in willen stoppen. Maar ik vertrouw niet graag op een ander, ook al is diegene dan professional en ik niet![]()
Zeer onterecht. Hij hoeft niet te vertellen wie er boven woont, maar kan wel aangeven of er een alleenstaande woont of een heel gezin.
gr_roos schreef:Ik woon in een appartement en het verloop is op mijn deel laag, verderop zijn meer wisselingen. Dus wie er nu boven, onder of naast je woont kan over een jaar vertrokken zijn.