Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:23

_San87_ schreef:
De houders zijn gewoon heel smal, denk niet dat je dat oplost met nieuwe wijnglazen.

Probleem is het randje die ze aan voorkant gezet hebben :( hebben met andere glazen geprobeerd en met moeite krijg je ze erin. Dit is de hoek die je moet maken. Maar zodra er maar 1 glas hangt kan je die hoek dus niet meer maken :(

Afbeelding

Geprobeerd randje eruit te schroeven, maar zit ook vast gelijmd :( de rails zitten aan elkaar vast, dus kan je niet zelf wijder zetten..

@Dubbelfun: we moeten volledig nieuw interieur aanschaffen (huidige appartement kwam met meubels), we hadden verwacht dat hij wel de trap op zou kunnen, maar verkeken in het gewicht :’) dus met spoed een verhuis lift moeten regelen toen het pakketje in 1x op de stoep stond :’)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:26

Ik bedoel je glas anders een kwartslag draaien. Of heb je dat al geprobeerd?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:29

Gianti schreef:
_San87_ schreef:
De houders zijn gewoon heel smal, denk niet dat je dat oplost met nieuwe wijnglazen.

Probleem is het randje die ze aan voorkant gezet hebben :( hebben met andere glazen geprobeerd en met moeite krijg je ze erin. Dit is de hoek die je moet maken. Maar zodra er maar 1 glas hangt kan je die hoek dus niet meer maken :(

[ Afbeelding ]

Geprobeerd randje eruit te schroeven, maar zit ook vast gelijmd :( de rails zitten aan elkaar vast, dus kan je niet zelf wijder zetten..

@Dubbelfun: we moeten volledig nieuw interieur aanschaffen (huidige appartement kwam met meubels), we hadden verwacht dat hij wel de trap op zou kunnen, maar verkeken in het gewicht :’) dus met spoed een verhuis lift moeten regelen toen het pakketje in 1x op de stoep stond :’)

Ooh, nu zie ik het beter. Wat een onhandig ontwerp, ik kan me niet voorstellen dat jullie de enige zijn met dit probleem.

Je zou de houder eruit kunnen schroeven en een lat tussen de bovenkant en de houder zetten zodat de houder omlaag komt. Maar vraag is of je dat moet willen, de kast is duur genoeg.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:45

Bellatrix schreef:
Ik bedoel je glas anders een kwartslag draaien. Of heb je dat al geprobeerd?

Geprobeerd :(

Latje zat ik ook naar te kijken, maar helaas is niet super hoog, dus krijg je dat gezeik weer :’)

Ga nu maar proberen dat ze begin januari ophalen wanneer we officieel verhuizen (dan hebben we een lift…)

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:39

Kun je met de verkoper afspreken dat het meubel in januari terug gaat? Ik neem aan dat jullie dan weer een lift gebruiken voor andere meubels?

Edit: laat maar, dat schrijf je precies hierboven :')