Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Nou moet ik wel zeggen dat ik voor veel ook teveel betaal, fan van Rituals.Hoewel ik dat ook zoveel mogelijk in de aanbieding koop. Manlief heeft geen keuze, die krijgt wat ik voor hem koop.
Binck8 schreef:Hier is het eerste deel van het vakantiegeld gestort, van man. Dat van mij komt later maar zal ook niet veel zijn omdat ik daar pas een paar maandjes werk.
Geld van de Belastingdienst is gestort. Allebei al op want net nieuwe zonnepanelen gelegd op de garage.
Volgende week gaan we op een rommelmarkt staan met een hoop spul, die opbrengst gaat in ons vakantie-potje.
Vandaag heb ik een plan gemaakt met wat ik over 2 jaar ongeveer op de spaarrekening zou willen hebben staan. Ik heb het uiteraard wel realistisch gehouden, er zijn altijd onvoorziene uitgaven. Ben benieuwd of er van dat plan ook iets terecht gaat komen.
Wij kopen ook veel 1+1 gratis of 2+2 ofzo. Zeker voor drogisterij-artikelen betaal ik eigenlijk nooit de volle mep.
Daan13 schreef:Over foto's.... Moest m'n rijbewijs laten verlengen en er staat gewoon op het formulier " foto's mogen niet ouder zijn dan 6 maand"
Echt wtf die pasfoto's zijn best wel prijzig![]()
Gelukkig blijf ik dezelfde saaie persoon dus toch een 3 jaar oude pasfoto ingeleverd