Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:02

Hier nu weer middagje bezig geweest in m'n kamer, begint ergens op te lijken :D
Tv toch bij het raam gezet (aan de muur waar ik hem eerst wilde zetten zou ie toch wat in de weg staan), en een extra boekensteun aan de muur gehangen. En de salontafel er toch uit gedaan, ga een klein tafeltje kopen.

Foto's ff in een collage gezet, omdat ik anders hier 10 foto's moest gaan uploaden :+ Hoop dat de foto's duidelijk genoeg te zien zijn :P

Afbeelding

Afbeelding
Dekbed ligt nog niet op m'n bed :P
K ga alleen nog ff een extra (lade)kastje voor in de inloopkast kopen, die ik achter de stellingkast zet. Heb toch te weinig ruimte in de stellingkast xD

AnneLieff

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 22:25

Georgette, ben nu natuurlijk wel erg benieuwd naar een fotootje.

Bedankt, bij de hema kan ik idd ook wel even kijken. Ben eigenlijk opzoek naar een fris kleurtje. Iets van turquoise of rose.

1234, erg gezellig geworden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 22:26

1234 ziet er leuk uit! Best groot of niet

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 22:30

Thnx :D Ja ik vind het er zo ook wel gezellig uitzien.
En nee, is niet groot :)) Alles bij elkaar is het ongeveer 14 m2.
Daaronder vallen: De 'grote' ruimte van ±3,8 m x 2,2 m, het slaapkamertje van ±2x2 m en de inloopkast (ong. 90 cm x 1,3 m).
Maar doordat het opgedeeld is in 2 ruimtes, en de kast uit het zicht is (als inloopkast) enzo lijkt het groter denk ik :) Er is zat ruimte.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 22:32

Ziet er goed uit 1234 :j

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:00

Ziet er goed uit 1234, gezellig kamertje :)
Saskia, leuk zo je slaapkamer!
Karin dat is een mooie en leuke besparing zo, gordijnen zie er zo te zien nog prima uit :j

Qua handdoeken kan ik niet echt meepraten, ik heb er 5 jaar geleden voor gekozen om toch iets duurdere handdoeken te kopen omdat ik bij mijn ouders thuis altijd vond dat de handdoeken van Hema etc zo snel dun werden.. Heb ze bij de Linnerie gehaald en ze doen het eigenlijk na 4 jaar nog steeds super en zijn niet dunner geworden :)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:19

Ik heb de hotelkwaliteit handdoeken van de HEMA, in de kleur turquiose. Erg dik en fijn, zelfs na 1,5 jaar nog. In het roze heb ik de IKEA handdoeken, die zijn in vergelijking wel erg dun maar heb ik ook geen klachten over.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:28

Ik lees al een poosje mee, wat een leuke en inspirerende inrichtingen komen er voorbij :j

Dat dekbed met bonjour paris van leenbakker heb ik ook :j

Qua handdoeken heb ik n allegaartje. Een stel vd Action (leuke kleuren maar worden wel sneller dun) een stel vd c1000 spaaracties (die kreeg ik van mn moeder, blijven heel lang al mooi) en 2 van het kruidvat, die blijven ook mooi :j

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:07

Ik zal eens kijken of ik vanavond een fotootje kan posten :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:42

Bij ons zit het er momenteel zo uit:
Afbeelding
onze zit hoek met links het keukenblokje

Afbeelding
En de eethoek met links ons postzegel balkonnetje haha. De boekenkast is momenteel echt een zooitje, ik heb nogal wat boeken voor mn verjaardag gekregen en ben er nog niet aan toe gekomen de kast weer even netjes in te delen :')

We wisselen nog al eens met de inrichting, de bank staat nu al een poosje op de zelfde plek, maar hij heeft ook een poos tegen het keukenmuurtje aangestaan :)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:10

Okay, ik zal ook eens laten zien hoe wij ons nieuwe huis hebben (een kleine impressie):
Afbeelding

En wat we sinds zaterdag op de vensterbank hebben staan:
Afbeelding

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:48

Nou 3 makelaars verder en verkoopprijs van de woning is bekend.

Waren het alle overeen dat het 147.500 gaat worden. Verwachting is dat het met deze scherpe prijs tussen de 3 tot 6 maanden is verkocht.

Zaterdag afspraak met de bank voor goedkeuring verkoop met verlies en hoe en wat verder en dan gaat het bord op ons appartement :)

Nu alleen beslissen welke van 2 makelaars het gaat worden, beide prijzen zijn hetzelfde dus... Volgende beslissing.
En we hebben waarschijnlijk voor de tussentijd als het verkocht wordt voorzien van een tijdelijke woning in de schuur van mijn ouders :)

Leuke woningen dames !

AnneLieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 00:12

Dankje, Ik denk dat ik gewoon even bij meerdere winkels ga kijken.

Eleionomae: wat een gezellige woning heb je! En zie een erg leuke klok! edit: wat is trouwens een postzegel balkon?

Wauw, georgette, wat een prachtige buffetkast! Ook je vensterbank is gezellig geworden. Vind het trouwens erg netjes afgewerkt met die radiator bekleding.

A_nouk, kies gewoon de makelaar waar je het beste gevoel bij hebt. Mag ik vragen waarom je weg gaat uit je appartement. Het is niet de beste tijd om een woning te verkopen.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 00:19

Georgette: wat een leuke inrichting! Mooie stijl. Wat is dat houten bord links van de tafel op het eerste fotootje? Ik kan het niet helemaal thuisbrengen.

AnneLieff: een postzegelbalkon is een klein balkonnetje.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 07:13

Haha idd n klein balkonnetje :)) de klok is van de action! Zo'n buffet kast als georgette wil ik ook wel <3 maar eerst n groter huis :j

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 07:59

Annelief , ik geloof niet dat er een echte betere tijd gaat komen voor de markt waar we in zitten. :) heb zelfs het vermoede dat wanneer we nog wat langer wachten we met nog een grotere restschuld blijven zitten, het geen gisteren ook bevestigd werd door de makelaars. In de stad waar ik woon worden zo ontzettend veel appartementen bijgebouwd waardoor de verkoopmarkt alleen maar meer op zijn gat komt te liggen.

Daarnaast hebben we ons oog laten vallen op een ander nieuwbouwproject wat ontwikkeld wordt door de gemeente met heel veel mogelijkheden :) maar daarvoor moet ons appartement wel eerst verkocht worden.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 10:01

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:09

Dank jullie wel, we zijn er ook erg blij mee. Radiatoren waren al zo weggewerkt, erg fijn :)

Het blad wat je ziet links van de tafel is de buitenkant van de bank van steigerhout die over de hele lengte van de eettafel staat. We hebben dus aan 1 kant een eetbank en aan de andere kant 3 grijze stoelen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 14:27

Heel sfeervol Georgette!

AnneLieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:36

Kentaro schreef:
Aparte klokken!
Vooral de eerste vind ik erg gaaf!

http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... 1-43669482

Misschien ligt het aan mij, maar zie geen klokken. Wat doe ik verkeerd? :o
Verder met Groupon goed uitkijken. Vaak betaal je net zoveel of zelfs meer.

Oow, ik weet nu ook wat een postzegel balkon is. Ben blij dat ik er nu ook over mee kan praten, Haha :D Had er serieus nog nooit van gehoord.

A_nouk. Ja klopt. Huizenmarkt is nogsteeds niet alles, maar ligt er denk ook aan waar je huis staat. Omgeving etc.

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:57

Ik heb een slaapbank gescoord op marktplaats *\o/* *\o/* *\o/* .

Dus ik kan eindelijk weer logees ontvangen of naar zolder ontsnappen als vriendlief weer eens verkouden is.

Voor een beeld (vrij wazig): http://dayzerokarin.blogspot.nl/

de orginele foto is te groot.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 09:33

Ooh wat heerlijk om hier lekker te sneupen!

Georgette, wat mooi!

Wij krijgen maandag de sleutel van ons huis. Dus ik ga lekker hier mee blijven kijken en wellicht kletsen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 15:21

Ik heb laatst weer opgeruimd :P , Dressoir weer opgeruimd meer ruimte gecreerd in huis :)

Afbeelding

Staat dressoir niet te vol? Binnekort even het 2de deurtje er weer op maar onder staat de poes haar voerbak

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 19:12

Anneiieff, ik weet natuurlijk niet wat jij ziet, maar bijvoorbeeld de eerste is een canvas schilderij en in het eerste deel zit een klok :D

karin, heerlijk een extra slaap/relax plek erbij!

loess, gefeliciteerd alvast met jullie nieuwe huis!! Jullie eerste huis samen?

takkie muis, ik vind hem niet te vol. Denk wel dat als je het deurtje terug hangt het er nog rustiger uit ziet!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 09:59

Takkie, persoonlijk vind ik het wel te druk. Maar ik hou van rust in interieur. Wel superleuk al die herinneringen! En inderdaad ik zou het deurtje terughangen.

Karin, ik heb dezelfde slaapbank ook. Al jaar of 8! Heb er 5 jaar iedere nacht opgeslapen en nu doet hij dienst als logeerbed. Ben er nog steeds heel blij mee :)! Heb wel met het duurste matrasvariant.

Kentaro, ons eerste koophuis ja. We wonen nu al tijdje in een huurappartement. Ik ben stiekem heel zenuwachtig voor morgen :).