net wezen verven bij vrienden. ik ben de enige uit hun hele vriendenkring die terug mag komen om nog een keer te helpen
"jij snapt hoe je het moet doen en waarom je het zo moet doen. geen uitleg nodig ook."
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

"jij snapt hoe je het moet doen en waarom je het zo moet doen. geen uitleg nodig ook."

en zij zijn er zo mee geholpen. plus het zijn enorme schatten, dus doe het graag voor ze, ook als ik ze niet nodig heb
Ariebombarie schreef:idefix4 schreef:Het is toch heerlijk dat je thuis komt en je in het buitenland waant? Of toch maar niet. Ik begrijp je insteek wel Arie. Jammer, dat deze het niet worden. Jullie huisje komt wel.
nee
Ik snap je echt wel, zou er zelf ook niet blij van worden.
Onze zolder bijvoorbeeld werd bevolkt door maar liefst 7 dozen en wat lege dozen van spullen waar garantie op zat.
Als het de vliering op moest, kwam er bij ons altijd een gesprek: "Gaan we het missen als het daar staat?" Zo nee, dan ging het weg. En dan miste je het soms idd na een week.
Verbouwingen kunnen dodelijk zijn voor de meest steady relaties.
Gemeente-ambtenaren zijn ook zooo vaag!

Maar gelukkig heel veel andere mensen wel. Dat maakt dat het hier zo lekker rustig is.
Klein Marokko hebben we hier ook in Zaltbommel en Tiel. Zou ik ook niet willen wonen. Met alle respect, mijn leefgewoontes passen daar gewoon niet tussen. Zowiezo niet, omdat er te veel mensen op een vierkante meter wonen. Ik ben iemand die veel ruimte nodig heeft. 

Zo'n verbouwing stelt dan geen bal meer voor bij jullie. Prima team!

misschien moeten we maar richting Haarlem gaan zoeken
Heb ik ook nog overwogen, maar wil niet aan die kant van NL/Amsterdam wonen

Wel al de tijd bijgelezen maar kan het niet allemaal bij houden.
, moet er alleen nog steeds gaan kijken. Laatst was ie op tv bij Goudmijn. Mijn neef vaart Kano in Siberië. Heel knap. Heb ik zijn huis vast gezien.

Maar ik kan wel met een hamer overweg.