[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:49

juist :D :D
net wezen verven bij vrienden. ik ben de enige uit hun hele vriendenkring die terug mag komen om nog een keer te helpen :)) "jij snapt hoe je het moet doen en waarom je het zo moet doen. geen uitleg nodig ook." :D :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:05

Dat hebben die anderen beter bekeken dan :P

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:08

haha nou, zij zijn echt grote klussers, dus als wij een klushuis mochten kopen weet ik iig wie ik moet benaderen :))

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:11

Arie, Ik ben ook al een paar keer wezen klussen bij vrienden. Maandag ga ik helpen verhuizen / schoonmaken maandagavond. Volgens mijn collega's ben ik te goed voor deze wereld :')
Ik vind het wel gezellig en ik weet dat ik hen ook altijd kan bellen!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:48

ja ik vond het ook echt heel gezellig :D en zij zijn er zo mee geholpen. plus het zijn enorme schatten, dus doe het graag voor ze, ook als ik ze niet nodig heb :j

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:24

Ariebombarie schreef:
idefix4 schreef:
Het is toch heerlijk dat je thuis komt en je in het buitenland waant? Of toch maar niet. Ik begrijp je insteek wel Arie. Jammer, dat deze het niet worden. Jullie huisje komt wel.

nee :P

Ow jaaah, als ze Spaans praten, dan wel zeker. _O- ;) Ik snap je echt wel, zou er zelf ook niet blij van worden.

Ik vind het voordeel van een kleine berging, dat je genoodzaakt wordt om vaker na te denken of je iets wel nodig hebt om op te bergen. :+ Onze zolder bijvoorbeeld werd bevolkt door maar liefst 7 dozen en wat lege dozen van spullen waar garantie op zat. :P Als het de vliering op moest, kwam er bij ons altijd een gesprek: "Gaan we het missen als het daar staat?" Zo nee, dan ging het weg. En dan miste je het soms idd na een week. :')

Arie: Als ik het zo lees, kunnen we straks een versie van 'het blok' lezen op bokt. Weet wel dat als je relatie dat overleeft, dat je rijp bent voor 50 jaar huwelijk. :P Verbouwingen kunnen dodelijk zijn voor de meest steady relaties.

Bij ons is er een nieuwe episode gestart mbt bouwvergunning. Maar er gloort hoop aan de horizon. De ambtenaar die het nu in handen heeft, had het over tijdwinst enzo. Dus ik heb maar even op zijn meest Jip-en-Janneke achtig gevraagd aan hoeveel tijdwinst hij dacht en hoe lang het vanaf nu ongeveer duurt voor ik kan genieten van een boortoren in mijn tuin, die bezig is om de eerste palen de grond in te boren... :Y) Gemeente-ambtenaren zijn ook zooo vaag! 8-)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:50

o nou anouk, wij hebben al zoveel samen meegemaakt dat een verbouwing peanuts is :')

overigens wonen we nu in klein Suriname, dus ik weet zeker dat ik bijv niet naar klein Marokko wil :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:09

Ik wil zowiezo niet in Amsterdam wonen :') Maar gelukkig heel veel andere mensen wel. Dat maakt dat het hier zo lekker rustig is. :+ Klein Marokko hebben we hier ook in Zaltbommel en Tiel. Zou ik ook niet willen wonen. Met alle respect, mijn leefgewoontes passen daar gewoon niet tussen. Zowiezo niet, omdat er te veel mensen op een vierkante meter wonen. Ik ben iemand die veel ruimte nodig heeft. :D

Ik zal voor je duimen, dat je in 2012 het perfecte plekje vindt! Waarom 2012 pas? Dan kan je nu nog even lekker genieten van een kerstboom enzo. ;)

Ik kan me idd goed voorstellen, dat jij en je vriend samen al veel beleefd hebben. :j Zo'n verbouwing stelt dan geen bal meer voor bij jullie. Prima team! :j

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 13:29

Hoorde ik "het blok"??? :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 14:10

het blok vleuten :))

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:57

:')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:58

gisteren dus bij vrienden geverfd in Haarlem. dat was ook een machtig mooi huis zeg :wow: misschien moeten we maar richting Haarlem gaan zoeken :=

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:05

Haarlem heeft heel veel leuks en is prima te betalen :j Heb ik ook nog overwogen, maar wil niet aan die kant van NL/Amsterdam wonen :n

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:08

Vrijdag is bij ons de boel 2x gespoten met verf. Echt zoooooo handig!! en vooral super snel en netjes.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:25

manzano schreef:
Haarlem heeft heel veel leuks en is prima te betalen :j Heb ik ook nog overwogen, maar wil niet aan die kant van NL/Amsterdam wonen :n

das ook het enige wat mij een klein beetje tegenhoudt. en voor juan is het ook niet superhandig als hij voor werk naar hilversum moet...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:25

manzano schreef:
Vrijdag is bij ons de boel 2x gespoten met verf. Echt zoooooo handig!! en vooral super snel en netjes.

foto!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:30

Niet echt een foto van......
Je ziet wel een muur op de laminaat foto ;)

Afbeelding

Maar het is echt super strak. Nou waren de muren dat ook wel hoor ;)
Na het stucen zijn bf en ik nog 3 avonden met een bouwlamp de muren nagelopen om hem helemaal glad te schuren en gaatjes en streepjes op te vullen (en later weer glad te schuren).
Hoezo perfectionistisch :') :))

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:31

Valt weer binnen hier na een hele tijd :o Wel al de tijd bijgelezen maar kan het niet allemaal bij houden.

Bij mij is er nogal wat veranderd de laatste tijd. Ben naar de concurrent (makelaar) gegaan een aantal weken terug, omdat ik daar een aanbieding kreeg. Verder is onze huizen zoektocht ook begonnen. Hebben er nu 2 samen gezien. En er zullen er nog wat volgen. Kan helaas niet laten zien welke, aangezien ze bijna allemaal nog niet officieel in de verkoop staan. Toch handig als je er zo dicht op zit :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:21

Mooi laminaat , welke kleur is dat ? :)

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:29

mooi manz!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:02

Idd een mooie warme kleur!

Haarlem, daar woont mijn neef in een leuk appartement. Groot ook. :j, moet er alleen nog steeds gaan kijken. Laatst was ie op tv bij Goudmijn. Mijn neef vaart Kano in Siberië. Heel knap. Heb ik zijn huis vast gezien.

Ik wil wel een Blok met avonturen van Ariebombarie. Ik weet dat je leuk kan schrijven. Ga ik absoluut volgen. :j

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:08

Ik wilde eigenlijk ook een blog gaan bijhouden. Helaas door de drukte nooit gelukt.
Via picasa houden we wel foto updates bij voor familie/vrienden.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 22:32

Laminaat is trouwens van Krono.... Havanna Oak.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 22:53

ja echt heel mooi hoor jacq, dat laminaat :j :j

anouk, wanneer het een klushuis is ga ik geen tijd hebben om te bloggen. sterker nog, mn blog is nu al bijna een jaar dood en ik klus niet eens :')

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 23:18

Haha, ja, klopt, ik heb eens een mooie start ervan gezien. Als het maar een mooi plekje wordt dan. Dan wordt het hoog tijd om elkaar eens in het echt te zien, dan kom ik wel af en toe voor een update op de koffie. Ik zeg het vast: Ik ben een slecht schilder. :+ Maar ik kan wel met een hamer overweg.