Ik geloof ook best dat zo'n wal werkt. Alleen stak de bovenverdieping er bovenuit. Dus in de slaapkamer lig je alsnog in de herrie. En idd het uitzicht is niks.
Ja zo'n wal is echt lelijk... maar ze zijn in sommige gebieden steeds meer bezig met aantrekkelijker ogende wallen. Alleen is daar niet overal ruimte voor.
Nou daar durf ik niet naar de wc en die jas over de stoel is ook niet handig. Het is al vol maar daardoor denk je jeetje er is ook nog eens geen ruimte voor een kapstok.
Haha ze houden van zwart in ieder geval. Die poppen voor het raam ken ik wel. Huisje hier in de buurt heeft het ook. Lijken net 2 kinderen die naar binnen gluren. Mijn smaak is het ook niet. Ik zou me rot schrikken als ik binnen zat. Die jas over die stoel is echt slordig. Sowieso had er wel even iets aan styling doorheen gekund voordat er foto’s werden genomen.
Die in Hilversum ligt wel prachtig in de bossen!
Knakker
Geplaatst: 30-03-19 19:14
Boheme schreef:
Wat is er mis met die in Hilversum? Vind dat juist een heerlijk plekje, mooie wandel omgeving.
Vandaag even via de open huizen route even van Binnen bekeken. Het huisje vind ik nog steeds heel tof Maar die 660 meter daar kun je er zo 200 vanaf trekken waar je niets mee kunt ivm recht van overpad voor de achterliggende schuur Die ziet er uit of hij gebouwd is om als woning te kunnen dienen , prikkeldraad op de toegangspoort en een camera aan de muur op de poort gericht waar wegsleepregeling borden aan hangen Gaf een beetje een vervelende bijsmaak waardoor ik toch eerst eens kennis zou willen maken met de eigenaars van dat perceel/bebouwing geloof ik
(En de prijs is door die 200 meter grond die je eigenlijk voor een ander koopt, toch best pittig )
Vond het hek op de eerste foto al vreemd , zonde en jammer
Sonja_vR
Geplaatst: 30-03-19 21:43
Het banketstaaf is Dat perceel er achter loopt Langs die oprit door tot aan de weg inclusief dam over de sloot heen Dus Er is ook voldoende ruimte etc voor een eigen oprit ,maar goed , dit is een bestaande situatie (en ook geheel logisch door hoe dit huis hier is terecht gekomen ) en als mensen eenmaal ergens recht op hebben zijn ze daar meestal erg vasthoudend in
Maar ben wel blij dat we zijn wezen kijken ,dan weet je dat ook allemaal maar weer
Rivjenn
Geplaatst: 30-03-19 21:48
Raar.... staat ook niet vermeld in de advertentie toch...?
Nee klopt Wij wisten het al wel in de zin dat we wisten dat die schuur etc een ander perceel is Maar niet dat je echt zo veel grond daar aan kwijt bent (mensen die net weg gingen toen Wij aan kwamen hadden gemeten , handig :p ) En sowieso het sfeertje Met prikkeldraad en Borden + camera Heul gezellig
Ow die in Hilversum is wel ideaal.......Je merkt niet eens waar het staat..
Dat huis dat ik deelde, hebben wij verder geen interesse in, maar vond het nogal een erg groot prijs verschil. En misschien roept het zo ook wat vraagtekens op. Zie vaker dat ze dan een huis uit de verkoop halen en opnieuw aanbieden en je de vorige prijs niet ziet. Zelfde als sommige huizen duurder zijn geworden....Soms maar 10.000 maar vraag me af of dat nog nut heeft dan.
Wij zijn niet naar open huis geweest. Ten eerste moest mijn man werken en dat stond al langer gepland en er deden ook geen huizen mee waar wij interesse in hebben. Logisch ook, want die gaan vaak best hard.