Net van huis naar werk gereden.. Van Borger tot Rolde maximaal 50 kunnen rijden, twee keer gegleden en het ijs op de weg kraakte onder de wielen..brrrr
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 26-04-16 07:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Winged
Geplaatst: 26-04-16 07:44
Bij mijn pa en ma (Hooghalen) een dikke laag.. 15km noorderlijker, waar ik woon, een klein laagje. In Groningen stad wat vlokken en groen Winter is coming? Krijgen we een elfstedentocht in april? Who knows
Britta, ik ga mijn paard zo ook een winterdeken opleggen. Ik ben een wintermens, maar de winterbanden al van de auto gehaald...
gohya
Geplaatst: 26-04-16 08:27
Britta31 schreef:
.Koud,Zal ik de paarden de winterdeken weer op doen.Wat denken jullie.Er zit wel een oudje bij en een beetje snotterend paard.
Ik heb wel de winterdeken op gedaan bij Fyanne [29 jaar] en Congo [28] en ook bij de haf van 15. Ik wist dat er sneeuw zou komen,vandaar gister de dekens opgedaan. Hier was vanmorgen ook alles wit,maar dat is nu in rap tempo aan het smelten. Volop zon nu.
dejavu
Geplaatst: 26-04-16 08:28
Ohoo, Naath86! Wat een debiel gezicht eind april. Ik heb nu echt geen zin meer om op te staan, ik wil niet weten hoe het er hier uitziet.
Het bleef hier niet liggen, maar net sneeuwde het hard. En witte Koningsdag is ook leuk (maar niet heus). Mijn paard heeft al een paar dagen de winterdeken weer op.