Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar het heeft in ieder geval duidelijkheid opgeleverd. En wij blijven dus ook lekker verder kijken naar andere huizen

pmarena schreef:Ze kunnen toch gewoon toezeggen dat jullie eerste keus hebben en ondertussen verder gaan met eventuele andere geïnteresseerden?
Wordt tegenwoordig wel vaker gedaan
Als er dan een ander komt die een bod doet, word je op de hoogte gebracht zodat je alsnog tot aankoop over gaan als je het er toch op wilt wagen op dat moment.
Is voor de verkoper geen enkel risico lijkt me
Het heeft ons in ieder geval weer meer informatie opgeleverd en duidelijkheid dat wij sowieso nog moeten blijven rondkijken.
Liezel1 schreef:Whoei... mijn rente is al 0,2% procent gezakt tov de offerte... nu maar hopen dat het zo blijft tot het moment dat we gaan tekenen!
dan heb ik nog wat aan deze mooie middag.
Zo'n vreemd verhaal, lief heeft die vrouw gesproken op de open huizendag, ze vertelde toen dat ze wilden verhuizen vanwege de kinderen en kleinkinderen, dichter in de buurt wonen. Volgens de makelaar gaan die mensen echter scheiden. Die man is een collega van een vriend van ons, maar volgens die collega gaan ze helemaal niet scheiden. Maar hij heeft ook niks gehoord over een bod wat op het huis gedaan was, dus ga haast twijfelen of ie wel bij de goede mensen het bod heeft doorgegeven
.. contact was allemaal via de telefoon geweest, vandaar. Ik vond het eerlijk gezegd maar een gladjanus, maar goed, we zijn blij dat het huis zo snel verkocht is en dat alles goed is gegaan verder.. we zijn er vanaf.

Zo jammer dat het dan zo stiekem moet allemaal en ik steeds weer tegen van die verrassingen aan loop
Ben het echt zat, dat geklier in en rond dat huis waarvan ik niet op de hoogte wordt gesteld