Citaat:
Kun je niet gewoon even zo'n schuif halen bij de bouwmarkt of action waar je een slotje aan kunt hangen? Snel gemaakt en niet al te duur.
dat kan wel, maar dan moet ik een gat boren in mijn mooie gestucte muren en deuren, dat vind ik zonde
Binck8 schreef:@faelynn, wat een hoop werk om zo'n beetje je hele huis op te ruimen/poetsen en met een hoop dieren te verkassen voor relatief weinig geld/opbrengst. Ik denk niet dat ik dat er voor over zou hebben. Ga je dat vaker doen of is het een eenmalig iets?
Als die mensen weg zijn moet je met je hele hebben en houden weer terug en alles schoonmaken enzo. Het klinkt mij niet echt ideaal in de oren. Ook soort inbreuk op je fijne privé plek, jouw thuis. Ze zitten overal aan, zien alles, slapen in jouw bed?
Wel een hele goede reden om mijn huis een keer goed schoon te maken hoor
Eerst maar even kijken hoe het bevalt, wie weet doe ik het dan wel vaker.
Ik heb een kamer die op slot kan, dat is de kledingkast/kamer, daar gaan dus mijn privé spullen naar toe die geen (geld) waarde hebben.
Voor mij is €200 "veel" geld, bijna een week inkomen waar ik normaalgesproken 3 volle dagen voor moet werken in ieder geval.
Heb er nu natuurlijk ook wel wat werk aan, en inderdaad stukje opgeven privacy, maar heb nou niet echt veel echt privé dingen of geheimen ofzo haha, we zijn allemaal mensen en in het ergste geval gaat er iets materialistisch kapot, nouja, als t maar niemand schade toe brengt. Vind het wel leuk om een keer te proberen. En kan ondertussen op de dagen dat hun in mijn huis zijn zelf ook gewoon nog naar werk.
En ik verblijf op het zelfde erf he, mijn moeder en ik hebben 2 aparte huizen op het zelfde terrein, mn katjes zijn daar dus ook gewend, we steken alleen even over haha. Tuurlijk zit ik het aller liefst in mn eigen huisje, maar zie het maar als een mini vakantie die voor mij een welkome extra oplevert. 3 nachtjes is wel te overzien.
Ik heb vandaag gespaard en geld uitgegeven tegelijk, mijn veel te lieve opa vond dat ik wat leuks voor mezelf moest doen, dus gaf mij zomaar een belachelijk bedrag van €500 en we zijn samen naar de ikea gegaan, om mijn huis echt even wat leuker in te richten.
Mijn huis was vrij kaal, decoratie is best duur en was niet echt noodzaak om te leven haha, dus wou nooit wat kopen, maar nu moest ik, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik er heel blij mee ben, mijn huis is gelijk een stuk warmer en sfeervoller. Veel planten vooral, decoratie vaas met droogbloemen, en een kleed. En heb nog wat over wat dan weer naar de stal gaat.