En daarom wil ik dus ook geen 'vaste uren'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VanHuisUit schreef:Ja ik wil ook nog naar Budapest. Praag al paar keer geweest, ook hele leuke stad.
Varekaj schreef:Dan zit je langer in het vliegtuig dan dat je daar rondloopt![]()
Ik wil nog naar Barcelona, Porto, Budapest, New York, Washington DC, Praag, Gdansk, Madrid, Wenen... En over landen ga ik gewoon zwijgen, die bucketlist is ook nog meer dan lang genoeg
Ik ga in juni een dag vrijwilliger spelen op een nationale Eventing. Tegenwoordig kan je daarmee je startgeld terugverdienen van een wedstrijd die je zelf start. 1 dag vrijwilliger = 1 dag gratis (of quasi gratis) starten. Scheelt toch al gauw €35/wedstrijd.
Faelynn schreef:VanHuisUit schreef:Bij die ZZP opdracht willen ze me in dienst nemen. Ik wil dat dus niet. Ze geven me nog een paar dagen bedenktijd. Ik hen ook ...
Ik ben niet thuis in die wereld hoor, maar waarom zou je het niet in dienst willen doen, wat is jou voordeel als zzp? Of willen ze dan minder betalen oid?
Gewoon nieuwsgierigheid
Suzanne F. schreef:Sinds ik in dit topic lees gaat het hier ook slecht, alles gaat stuk. Combimagnetron, airco, CV ketel….![]()
Ik denk dat ik mijn auto ook maar inruil, voordat ik daarmee ook de Sjaak ben. Die moet volgende maand grote beurt.
Faelynn schreef:Ik heb gister avond mijn huisje op airbnb gezet, gewoon om eens te kijken wat het doet. Kreeg ik vanmorgen meteen al een boeking, ik moet nog wel flink wat in orde maken want woon er nu zelf, dus het een en ander afsluiten, opruimen enzo, en ik ga dan met mn katjes logeren bij mn moeder voor een paar dagen (we wonen op het zelfde erf en mn katten zijn daarom ook bij haar gewend, dus dat is makkelijk, tevens kan ik het dan ook wat in de gaten houden en ben in de buurt voor vragen)
Volgende week zit er dus een Frans koppel in mijn huis voor 4 dagen, dat is wel echt een heel raar idee![]()
Maargoed, wel fijn €200 euro (dat zal ik nog wel op moet geven bij de belastingdienst)
Citaat:En ruk dat je weer op zoek moet naar een nieuwe stalling. Even advocaat van de duivel spelen hoor. Maar is je paard het echt waard om je gezondheid voor op het spel te zetten? Als je alles op een rijtje zet, is het dan echt nog leuk, de moeite waard?
Prairy schreef:Terug in huis bij moeders (ze heeft een heel leuk huisje)
Check ook even de toeristenbelasting bij de gemeente. Zet het apart zodat mochten ze erom komen vragen, dat je het hebt staan.
Belastingdienst zal denk ik niet moeilijk doen over de inkomsten? Ik weet niet precies hoe dat werkt enkel gezegd omdat het wel/niet je eigen huis is?
Ook daarvoor geldt, zet daar geld voor apart, je kunt het later altijd nog uitgeven.
Goed bedacht voor je extra inkomsten! Lekker snel ook zeg, die boeking!
Daan13 schreef:Tentje in de tuin
Citaat:Kun je niet gewoon even zo'n schuif halen bij de bouwmarkt of action waar je een slotje aan kunt hangen? Snel gemaakt en niet al te duur.
Binck8 schreef:@faelynn, wat een hoop werk om zo'n beetje je hele huis op te ruimen/poetsen en met een hoop dieren te verkassen voor relatief weinig geld/opbrengst. Ik denk niet dat ik dat er voor over zou hebben. Ga je dat vaker doen of is het een eenmalig iets?
Als die mensen weg zijn moet je met je hele hebben en houden weer terug en alles schoonmaken enzo. Het klinkt mij niet echt ideaal in de oren. Ook soort inbreuk op je fijne privé plek, jouw thuis. Ze zitten overal aan, zien alles, slapen in jouw bed?