En jeeeej verhuisactie bij Neon
Nou ja wie weet hebben ze het hele Hemelvaartsweekend gepland om te verhuizen en zijn ze zo weg. Of verhuizen ze net zoals mijn vader, trommelen een hoop mensen op, duwen ze een stapel dozen in handen en laten dus iedereen elke kast die ze tegenkomen leegtrekken in een doos
Dan ben je wel redelijk vlot klaar, wij hebben toen een compleet, niet-ingepakt, onopgeruimd huis verhuisd in 1 dag. En dat was een hel kan ik wel zeggen
Kiki ben benieuwd of je het verkocht krijgt! Hoop het wel voor je
Wij hebben het ook 2 maanden zelf in de verkoop gehad maar niet op allerlei sites gestaan, alleen iets op het huis, briefjes in de supermarkt en op Facebook. Hadden toch al in ons achterhoofd om na max. 2 maanden naar de makelaar te gaan omdat we in eerste instantie nog met NHG zouden willen kopen en dus voor 1 juli iets wilden kopen. Uiteindelijk is dat anders gelopen maar zonder tijdsdruk hadden we het misschien op meer plaatsen geprobeerd.
En eigenlijk is dit voor ons ook een manier om te kijken of we het met deze mensen eens zouden kunnen worden over de prijs, of dat we dit toch uit ons hoofd moeten zetten.
Gun het jullie zo!
Had het er nog met mijn moeder over en die reageerde toch wel positief! Die zei nog wel dat hun ook hadden gekocht toen er een lage rente was... Maar wij moeten gewoon even wachten op zekerheid en die hopen we volgend jaar te hebben.
was ik het ook al niet mee eens dat die kast hier kwam, want je hebt er niks aan... zo'n gammel bouwpakket als je dat 1 keer verplaatst dan dondert het in elkaar.
Ik meld me hier ook even.