Bij de Amsterdam Arena zit idd een leuke woonboulevard. Langs de A2 ter hoogte van Utrecht Terwijde zit ook een woonboulevard maar daar ben ik nog nooit geweest dus geen idee of dat iets is.
En jeeeej verhuisactie bij Neon
Nou ja wie weet hebben ze het hele Hemelvaartsweekend gepland om te verhuizen en zijn ze zo weg. Of verhuizen ze net zoals mijn vader, trommelen een hoop mensen op, duwen ze een stapel dozen in handen en laten dus iedereen elke kast die ze tegenkomen leegtrekken in een doos
Dan ben je wel redelijk vlot klaar, wij hebben toen een compleet, niet-ingepakt, onopgeruimd huis verhuisd in 1 dag. En dat was een hel kan ik wel zeggen
Kiki ben benieuwd of je het verkocht krijgt! Hoop het wel voor je
Wij hebben het ook 2 maanden zelf in de verkoop gehad maar niet op allerlei sites gestaan, alleen iets op het huis, briefjes in de supermarkt en op Facebook. Hadden toch al in ons achterhoofd om na max. 2 maanden naar de makelaar te gaan omdat we in eerste instantie nog met NHG zouden willen kopen en dus voor 1 juli iets wilden kopen. Uiteindelijk is dat anders gelopen maar zonder tijdsdruk hadden we het misschien op meer plaatsen geprobeerd.