[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Piekosjj

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:00

Maak dan een back up vlak voor 't updaten, en zet deze vast. Als het toch allemaal niet lukt, kan je gewoon terug naar je oude back up :) Ik zit nog te dubben of ik over ga naar ios 11. Ik zit nog op ios 9, want ik kon maar niet aan ios 10 wennen. Zou 11 een mooie verbetering worden, of juist alleen maar ergenissen?

Myrtheaben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:04

Hoelang houd/hield jullie iphone het vol?
Die van mij is na 1 3/4 jaar (vandaag dus) helemaal kapot
Afbeelding
Stand van zaken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:09

Hopelijk is het dan binnenkort klaar met de rare bugs op WA.
Ik draai op 10.3.3 zegt m'n telefoon.

Zonde Myrtheaben.
Mijn iPhones zijn nooit kapot geweest.
Heb er nu wel zo'n glaasje op. Die is wel kapot. haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:11

Ik heb ook nog nooit een iPhone laten sneuvelen. Heb sinds de 3 geen enkele serie gemist (zit op de normale track dus elke 2 jaar een nieuwe telefoon, sla de 's' uitvoeringen altijd over) en nog nooit eentje gehad die echt kapot was. Mijn 6 was op het einde wel aardig op, maar deed het nog als ik regelmatig in de buurt van een stopcontact was. En ik heb m'n 3 vlak voordat ik een nieuwe uit mocht zoeken uit m'n handen laten kletteren, maar toen is alleen het scherm gesneuveld en die kon ik zo laten vervangen.

Heb er wel altijd hoesjes omheen en een screenprotector aan de voorkant.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:14

Mn 4 viel in de pot

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:16

mijn 4S heeft iemand anders nog een poosje plezier van gehad, m'n 5 ligt halfdood continu aan de lader (als reservetoestel) en mijn 6 is aardig aan het op raken. Ik wachtte op de 8, maar die kan ik nu niet meer kopen (huis gekocht en ik moet iedere cent 5 x omdraaien en vooral veel sparen). Het zal dus een of ander ander toestelletje moeten worden ipv een (volgens mijn man) veel te dure iPhone ;( |(
Ik hoop dat de 6 nog een poosje mee gaat.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:18

Ik sla de 8 ook over trouwens, voor het eerst. Heb m'n 7plus pas een paar maanden en vind hem in de geruchten echt veel veel veel te duur om los te kopen. Ik wacht dus nog een jaar, volgend jaar september sla ik m'n slag weer :))

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:22

Mijn 4s heb ik 3 jaar gebruikt. Toen was hij op en ben ik naar een 6 gegaan. Die had te weinig geheugen voor mij, dus na 2 jaar een 6s met meer geheugen gekocht. Mijn man gebruikt nu mijn oude 6 die voor hem nog prima voldoet.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:23

Ik las vandaag startprijs van €1150. Nou dan wacht ik wel ff. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:25

PeerAppel schreef:
Ik las vandaag startprijs van €1150. Nou dan wacht ik wel ff. 8)7

Hij gaat waarschijnlijk starten op 1000 dollar, wat in Nederland dus best wel eens meer dan 1000 euro zou kunnen zijn. In NL worden ze altijd een stuk duurder gelanceerd dan in Amerika jammer genoeg. De 7s komt ook en die schijnt wel iets vriendelijker voor de portemonnee te zijn, maar het is geen budgetmodel dus prijzen zullen rond de lanceerprijzen van de 7 liggen.

8 is natuurlijk de jubileumeditie dus wordt gewoon flink voor uitgepakt. Als de specs die ik heb gelezen kloppen is het ook wel echt een gigantische vooruitgang, echt een flinke inhaalslag.. Maar ik vind die prijs ook echt niet te doen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:31

Doe dan liever net als nu,
iPhone 7 kwam in september, en een nieuwe bij abo genomen in juli. Werkt net zo goed en die verouderd volgensmij niet in twee jaar mag ik hopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:36

Ik zit al sinds de 3 op de normale track, dus elke 2 jaar vrij snel na de release vernieuwen. Heb nog nooit gehad dat m'n toestel echt verouderd was, maar m'n 6 was wel echt aan het einde van z'n Latijn toen ik hem inruilde voor m'n huidige. Die kon vooral in de kou maar een paar minuten gebruikt worden zonder dat ik hem aan een powerbank moest hangen, en als hij eenmaal uit was gaf de powerbank niet genoeg vermogen om hem vanaf daar weer op te starten. Als hij uit was moest hij dus echt aan een stopcontact. Echt onwijs vervelend, maar m'n zusje heeft hem nu in gebruik, batterij laten vervangen en nu gaat het wel iets beter.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:38

Vind die prijzen echt belachelijk worden.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:42

Sowieso doen iPhones 't niet zo geweldig met de kou. Ik kon van de winter in Zweden echt niet even m'n telefoon uit m'n jaszak halen, want dan hield 'ie er direct mee op :+ In NL geen last meer van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:44

Die van mij hebben het altijd wel redelijk gedaan met kou. De batterij wel iets minder sterk dan in de zomer, maar afgelopen winter was de eerste keer dat ik echt maar hooguit een kwartier met m'n telefoon kon doen zonder dat hij uitviel.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:47

mijn batterij ging van de winter ook kuren vertonen. hij is nu voor vervanging, dus hoop komende winter mijn telefoon gewoon te kunnen gebruiken zonder standaard allerlei powerbanks mee te hebben!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:04

Als het echt zo duur gaat worden ga ik over op Samsung denk ik...

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:14

Ik heb m'n 4 5 jaar! Gehad, toen was ie wel echt op, deed t alleen nog maar als ie aan de lader lag. M'n SE heb ik nu iets meer dan een jaar, dus die kan nog wel even mee.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:15

1000,- voor een telefoon? Jezus man, dat is m'n huur + gas water licht en een maand boodschappen ofzo :+.
Ik sla m denk ik ook over. Heb nu een jaar se 6s (alleen niet heel erg tevreden), maar hij doet t nog.

Overigens ben ik niet al te zuinig met m'n telefoons, maar hij doet t nog haha.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:46

Ik heb een jaar of 5 met mijn iphone 4s gedaan, en mijn moeder gebruikt hem nu nog steeds. Batterij gaat nog steeds een volle dag mee gelukkig.
En nu heb ik ook de SE.. een dik jaar nu, en nog steeds hartstikke blij mee. Die gaat hopelijk nog zeker 5 jaar mee.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:57

Hoe doen jullie er zo lang mee? :') 5 jaar geleden begon ik met een iPhone 4 16 gb, die een halfjaar later geruild tegen de iets nieuwere iPhone 4 32 gb van mijn vader. Die werd toen gejat, dus kocht ik voor even een 4s, maar van dat ding werd ik gillend gek (had een wifi-probleempje), dus die verving ik een paar maanden later een 5s. Na een jaar werd ik daar ook gek van en nu heb ik iets meer dan een jaar een iPhone 6s en ik denk dat ik volgend jaar zomer wel een nieuwe ga halen. Dan heb ik mijn 6s 2 jaar gehad en dat is dus, gezien mijn "geschiedenis" een hele prestatie. :')

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:03

Ik doe er ook geen 5 jaar mee hoor. Als ik hem niet in de wc laat vallen gebruik ik hem wel alsnog 2 tot 3 jaar. De 4s vond ik geweldig! 2x wel een 'nieuwe' gekregen van Apple, omdat ze 2x kuren hadden, maar dat was verder prima zonder extra kosten opgelost. Nu ook al een hele tijd de SE, vind het een geweldig telefoontje die prima in de hand ligt omdat hij niet zo enorm groot is :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:07

Je moet ze ook geen zwemles geven :').

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:38

Nee weet ik, maar toch is het me 2x overkomen ook... Eerst met een 5s die ik nog geen maand had en daarna met de 5 die ik mocht lenen van m'n schoonmoeder, omdat die 5s dus niet meer te gebruiken was... Heb nu voor wat extra geld ook waterschade gedekt, zul je zien dat ze nu niet meer in de wc vallen.. _O-

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 07:25

Oh ik gebruik ze zeker een aantal jaren! VEEL te duur om ieder half jaar een nieuwe aan te schaffen :o en als ik dat geld al had zou ik het zeker niet aan een telefoon uitgeven :')
Al mijn gebruikte telefoons zijn nog zo goed als nieuw, omdat ze in een redelijk degelijk hoesje zitten (waterdicht, valbestendig etc). Het is niet zo hip, maar als ik bij een ander een schermpje in duizend stukjes zie vallen, ben ik maar liever wat minder hip :D