Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 19:11

GeneralFlynn

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 19:38

Hij is er idd ook los.
Ik heb hem bij een abonnement.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 02:39

Es_ther schreef:
Hierna ook geen iPhone meer.
Ook omdat deze na 3/4 jaar al mankementen heeft en ik hem niet zo bijzonder vindt :+.

Zou willen dat ik 3 jaar met een telefoon kon doen. :')

Tja als je een iPhone 5c hebt met 16gb (8gb?) geheugen is het vrij logisch dat ie steeds vol zit. Snap ook nooit waarom je dan niet minstens een 32GB versie neemt, zeker als je graag foto's maakt. Bij apple is het van tevoren al vrij duidelijk dat er geen geheugenkaartje in kan toch.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 07:32

Bedoelde eigenlijk 3 kwart jaar, mijn fout haha!
Heb de s6, maar dat was ook de laatste als ze niet dat oortjes gat gaan fixen :+.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:24

Misschien kan Bokt helpen!

Ik zoek een telefoon met:
* 16 of 32 GB intern geheugen
* maximaal 4 inch scherm
* Minimaal 1,2 GHZ Processor

Qua merk heb ik geen voorkeur.
Ik heb de Huawei Y6 gezien, iemand daar ervaringen mee?

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:38

Wat is je prijsklasse?

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:21

Max 4", word je zoektocht bijna onmogelijk!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:45

Ik wil graag jullie mening. Ik ben nu toch stiekem aan t twijfelen om van een iPhone over te stappen. En aangezien ik best een telefoon nerd ben, viel mijn oog op de samsung S8.

Maar vinden jullie een abonnement van 34 euro per maand met 230 euro bij betaling het waard voor deze telefoon? Of zou dan eventueel een samsung S7EDGE het ook nog prima doen. Ja of toch een iPhone weer :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:51

Ik ga voor de s8+ (ongeveer) 50 euro pm betalen met een eenmalige bijbetaling van 48 euro voor de telefoon.
Daar heb ik dan onbeperkt bellen en smssen voor en 5 gb internet.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:00

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:18

Ik ben gelukkig zelf ouder.
En hypotheekvrij. :D
Registratie maakt mij iig niks uit.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:38

Hmm opzich nog wel slim om na te denken er over!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:43

Zeker als je binnen nu en enkele jaren dus wilt gaan kopen en je heb beide een mobiel dan kan je soms echt slechter uitkomen met de hypotheek.

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:29

ik kom even binnen vallen;

Juli verloopt mijn abonnement en mijn S6 is overduidelijk aan vervanging toe.
Nu twijfel ik nog enigszins tussen de s7 en de s7 edge. Met een voorkeur voor de edge.
Aangezien de S8 deze maand uit komt, vroeg ik me af of de prijzen van de s7-serie hierop zullen gaan dalen of dat dit vrijwel niets uit zal gaan maken.

Ik twijfel namelijk om m nu al te bestellen (krijgt deze maand nog 75,- retour bij samsung) of zo lang mogelijk wacht met een nieuw abonnement afsluiten, i.v.m. betere aanbiedingen..

Wat zouden jullie doen?

Geen idee trouwens of dit binnen dit topic gevraagd mag worden hoor haha

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:23

De prijs van de s6 ging niet heel erg omlaag toen de s7 beschikbaar kwam. Dus als we dat als Toekomstvoorspeller gebruiken... Dan gaan de prijzen niet heel hard omlaag. Wil je de telefoon los kopen of bij een abonnement?

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:02

Aha, dan zal dat nu ook wel te verwachten zijn.
Wil m bij een abonnement aanschaffen. Prijs tussen s7 en de edge scheelt dan ook niet veel.
Heb nu de s6 en de gewone s7 al in handen gehad, en die lijkt me niet heeel verschillend.
Dus neig nu toch naar de edge, welke ik nog wel een keer in mn handen wil hebben voor ik beslis haha

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:06

Ik bestel binnenkort de s7 edge. Is net iets groter dan de normale s7 en ik vind de gebogen randen wel mooi.
Ik bestel hem bij mobiel.nl met een abonnement van tele2

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:29

Weten jullie of je ook al de telefoon bij het abonnement kan bestellen terwijl je nog niet officieel mag verlengen? Ik ben toch geneigd om van de iPhone over te stappen naar de samsung s7EDGE, en juist nu hebben ze een mooie actie van 75 euro retour. Alleen dat is geldt t/m 24 april en 15 mei mag ik mn abonnement verlengen.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:31

HorseTimeXL schreef:
Weten jullie of je ook al de telefoon bij het abonnement kan bestellen terwijl je nog niet officieel mag verlengen? Ik ben toch geneigd om van de iPhone over te stappen naar de samsung s7EDGE, en juist nu hebben ze een mooie actie van 75 euro retour. Alleen dat is geldt t/m 24 april en 15 mei mag ik mn abonnement verlengen.

Misschien als je bij een shop langsgaat dat ze het kunnen regelen ;). Online gaat het niet lukken. Of de klantenservice bellen natuurlijk!

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:36

Amberr09 schreef:
Wil m bij een abonnement aanschaffen. Prijs tussen s7 en de edge scheelt dan ook niet veel.
Heb nu de s6 en de gewone s7 al in handen gehad, en die lijkt me niet heeel verschillend.
Dus neig nu toch naar de edge, welke ik nog wel een keer in mn handen wil hebben voor ik beslis haha

De s8 scheelt trouwens zo'n 5 euro per maand met de s7edge. En je hebt die 75 euro cashback natuurlijk niet :(

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 16:07

HorseTimeXL schreef:

Nee dat kan niet tenzij je een nieuw abo afsluit en let op sommige shops doen daar sneaky mee en dan zit jij met 2 abonnementen.

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 16:17

jooproo schreef:
Amberr09 schreef:

De s8 scheelt trouwens zo'n 5 euro per maand met de s7edge. En je hebt die 75 euro cashback natuurlijk niet :(

Klopt, maar ik wil liever wel naar een iets goedkoper abonnement ook haha. en die cashback actie is dan ook mooi meegenomen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:04

Ah oke thanks iedereen. Heb inderdaad contact gehad met de klantenservice en ze zeiden alleen dat ik even moet wachten tot mei op eventueel een nieuwe actie als die er is. Dus dan wacht ik af. Dan komt de Samsung S8 ook uit.. dus dan moet ik even kijken misschien wordt die dan sowieso wel goedkoper. T is wel echt stom haha.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 12:40

Hoi allemaal!

Ik vroeg me af of hier mensen zijn die de iPhone SE hebben? Ik heb nu 2,5 jaar de sony Xperia Z1 compact. Ben er super tevreden mee. Kan hem met mijn kleine handen prima bedienen, batterij gaat nog altijd een hele dag mee en de foto's zijn aardig goed. Bovendien is ie zo robuust als maar zijn kan: overleefde meerdere vrije vallen en zelfs een nacht regen in de wei :') Maar de 12 GB opslag raakt continu vol en de camera, whatsapp en FB lopen steeds vaker vast. Plus dat ik gewoon een nieuwe telefoon wil :+

Ik heb nu bij Tele2 1,5 GB en onbeperkt bellen voor 17 euro per maand. Voor 223 euro kan ik een iPhone SE bestellen i.c.m. een abonnement van 19 euro per maand (2 GB internet en onbeperkt bellen).

Mijn vraag voor de SE kenners:
- gaat de batterijduur van de iphone SE echt zo lang mee?
- Is 32 GB opslag voldoende of kan ik beter, als ik dan toch inversteer, 64 GB kopen?
- is dit een goede keuze voor een kleine smartphone? Of vergeet ik nu andere modellen die in dezelfde prijsklasse vallen?
- is de SE met een goede hoes enigszins val-bestendig?
- Hoe is de camera?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 13:48

Imo is de overstap naar de Iphone SE een stap terug als je van een Sony Z1 komt.
Batterij is het zelfde, schermresolutie en formaat van de Iphone zijn kleiner. Geheugen hangt af van het model maar de Z1 kun je trouwens heel gemakkelijk uitbreiden terwijl je bij Iphone vasthangt met het geheugen dat je 'aankoopt'. Camera van de Z1 is ook beter.
Daarbij rekenen dat de Z1 een 3 jaar ouder model is dan de Apple SE, kun je imo beter voor een andere smartphone kiezen.