Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

PSvanLot schreef:Mijn laatste nieuwe aanwinst!
[ Afbeelding ]
Hier zitten best wat handige mensen denk ik…
In het huis hebben we vloerverwarming.
Twee jaar geleden hebben we een grote woonkeuken aan het bestaande huis gezet en ook daar is vloerverwarming gelegd.
Nu hebben we in het woongedeelte een houtkachel staan, welke we eigenlijk altijd stoken bij kou. In dit gedeelte hangt ook de thermostaat.
In de keuken is geen houtkachel, en omdat de thermostaat in het woongedeelte hangt, slaat deze niet aan door de houtkachel.
Resultaat; warm woongedeelte, koude keuken….
Nu wil ik de thermostaat naar de keuken verplaatsen, gelukkig gaat dat om een heel klein stukje omdat de thermostaat in de hoek van het woongedeelte hangt.
Maar… kan ik ook de vloerverwarming van het woongedeelte dicht zetten zodat allen de keuken verwarmd wordt? Je zou zeggen dat het op twee verschillende kranen zit.
maar wil geen kille slaapkamer dus een mooie natuurlijke groene kleur, ons bed is een auping white oak kleur, ook hebben we een wit eiken laminaat liggen.
Janinevv schreef:Mijn vriend wilde liever geen behang .. dus we gaan toch voor een kleurtje in de slaapkamer.
Van een ander merk hebben we er twee mee genomen (test papier) we hebben beneden in woonkamer camouflage green van flexa.
Het Deze twee kleuren lijken bijna het zelfde haha![]()
Wat voor kleur hebben jullie in de slaapkamer? Wij houden beiden wel van groenmaar wil geen kille slaapkamer dus een mooie natuurlijke groene kleur, ons bed is een auping white oak kleur, ook hebben we een wit eiken laminaat liggen.
Zelf lijkt mij een groene muur en evt een groene tint gordijn wel mooi. Hebben nu niet zo’n mooie![]()
Maar ik mis nu beetje gezelligheid, ik woon niet officiëel nog samen, het word al met al wel steeds knusser in huis
Ceetje_bokt schreef:PSvanLot schreef:Mijn laatste nieuwe aanwinst!
[ Afbeelding ]
Twee jaar geleden hebben we een grote woonkeuken aan het bestaande huis gezet en ook daar is vloerverwarming gelegd.
Nu hebben we in het woongedeelte een houtkachel staan, welke we eigenlijk altijd stoken bij kou. In dit gedeelte hangt ook de thermostaat.
In de keuken is geen houtkachel, en omdat de thermostaat in het woongedeelte hangt, slaat deze niet aan door de houtkachel.
Nu wil ik de thermostaat naar de keuken verplaatsen, gelukkig gaat dat om een heel klein stukje omdat de thermostaat in de hoek van het woongedeelte hangt.
Maar… kan ik ook de vloerverwarming van het woongedeelte dicht zetten zodat allen de keuken verwarmd wordt? Je zou zeggen dat het op twee verschillende kranen zit.
Wij hebben ook vloerverwarming en een houtkachel. Met de nieuwe ketel kwam een draadloze thermostaat en die hebben we in een andere kamer gezet. Werkt prima, was alleen even zoeken naar de juiste temperatuurinstelling.
karijn schreef:PSvanLot schreef:Mijn laatste nieuwe aanwinst!
[ Afbeelding ]
Leuk!
Je zou denken van wel? Wij hebben vloerverwarming over de hele benedenverdieping en elke ruimte is aan of uit te zetten met een aparte kraan.