Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Voor €25 heb je dan een dubbele stal qua oppervlakte?
purny schreef:Dus als ik het goed begrijp ben jij voor 1 paard 50 euro omhoog gegaan en de rest die meerdere paarden hebben die zijn 25 euro per paard omhoog gegaan?
Ik zou daar eens over praten. Dat klopt niet naar mijn idee
Varekaj schreef:Een 2x3 stal, ik denk dat dat amper nog bestaat, of is dat dan voor pony's? Ik heb maar eentje van 1m60 schoft en die heeft al zeker een 3x3 nodig.
Citaat:Ik denk mbt die stalkosten dat je toch op zoek moet gaan naar iets wat op je oorspronkelijke budget lag. Nu ff de zomer door en dan van de herfst als ze toch minder in de wei staan verkassen. Anders blijf je balen van dat extra geld, althans zo zou dat bij mij werken. Zeker als je zegt dat je qua uren eigenlijk aan je persoonlijke tax zit
Thanks, dat weer was echt geweldig ja.Citaat:Proficiat!! Je had er perfect weer voor!
Varekaj schreef:Daarom juistDus dat ze plots omhoog gooien "want duurder als verwacht" kan weleens betekenen dat ze voor de aanschaf al in een reserve moesten tasten. Terwijl je, als je het goed aanpakt, sowieso al wat marge rekent. Stel dat 1 pakje van 25kg nu €4 kost, dan reken je €6 aan de klant. Stijgt het dan tussendoor naar €4,50 of €5 dan hoef je niet gelijk in grote getale je prijs omhoog te gooien. Je eigen "winst" krimpt dan wel maar je houdt er de klanten wel wat beter mee te vriend lijkt me.
Varekaj schreef:Joh hey, gooi die €150 uit eigen zak er bovenop, niet miepen en los het nadien op. Maar dit zou ik ook niet pikken. Moest het om €500 of meer gaan, akkoord, maar dit hadden ze toch echt zelf mogen betalen hoor. Als je dat al niet kan missen? Een eigen zaak is niet alleen verdienen, dat is ook weleens verlies (durven) maken.
VanHuisUit schreef:Bij die ZZP opdracht willen ze me in dienst nemen. Ik wil dat dus niet. Ze geven me nog een paar dagen bedenktijd. Ik hen ook ...
Faelynn schreef:VanHuisUit schreef:Bij die ZZP opdracht willen ze me in dienst nemen. Ik wil dat dus niet. Ze geven me nog een paar dagen bedenktijd. Ik hen ook ...
Ik ben niet thuis in die wereld hoor, maar waarom zou je het niet in dienst willen doen, wat is jou voordeel als zzp? Of willen ze dan minder betalen oid?
Gewoon nieuwsgierigheid