Fun-da deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 18:40

Anoeska27 schreef:
Morrie schreef:
Wat zit ernaast? Kippen of varkens? (Stinkt allebei)

Varkens volgens mij. Als mijn neus me niet in de steek laat...

Volgens mij zitten daar vleeskalveren.. ruik je ook wel :')

Rinske

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 18:45

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 19:07

idinn schreef:
Volgens mij zitten daar vleeskalveren.. ruik je ook wel :')

Die heb ik ook naast me en daar ruikt het toch echt anders.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 19:09

Toch als je googeld kom je op kalveren uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 19:34

In het handelsregister staan iig vleeskalveren als bedrijfsvoering. Maar goed, zal de eerste niet zijn die allang is omgeschakeld in de praktijk en op papier nog niks geregeld heeft :+ Al hint de luchtfoto en streetview ook nog naar kalveren ipv varkens.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 19:56

Sorriso schreef:
Is Scherpenzeel zo duur ofzo? Het is een ruim huis maar niet overdreven groot en kan een opfrisser gebruiken. Ik word ook niet zo blij van de opzet van de wijk, vrijstaande woning maar ik krijg er toch best een ‘hutje mutje’ idee bij.
https://www.funda.nl/koop/scherpenzeel- ... straat-93/

Amsterdam doet weer leuke dingen met prijzen. Vind het dat geld niet uitstralen, het trekt me helemaal niet.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/hui ... erdok-742/

Ik denk die in Scherpenzeel zo geprijsd is vanwege de ligging van Scherpenzeel en niet vanwege het huis. Vergeleken hiermee en andere prijzen van Amsterdam vind ik deze ‘relatief’ goedkoop.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:55

Sorriso schreef:
Is Scherpenzeel zo duur ofzo? Het is een ruim huis maar niet overdreven groot en kan een opfrisser gebruiken. Ik word ook niet zo blij van de opzet van de wijk, vrijstaande woning maar ik krijg er toch best een ‘hutje mutje’ idee bij.
https://www.funda.nl/koop/scherpenzeel- ... straat-93/

Amsterdam doet weer leuke dingen met prijzen. Vind het dat geld niet uitstralen, het trekt me helemaal niet.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/hui ... erdok-742/

Dat huis in Scherpenzeel lijkt mij ook heel duur. En er moet ook nog best iets aan gebeuren.

Die in Amsterdam vind ik een veredelde container :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:05

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:09

“Op misschien wel een van de mooiste plekken direct aan de Vinkeveense plassen licht deze prachtige 5-kamer Villa op 1199 m2 eigen grond... “

:= Wat een redactioneel licht zat daar ...

Ik had niet verder moeten lezen, want het stikt van de fouten. Voor 1,25 miljoen mag je toch wel een foutloze tekst verwachten.
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 27-07-20 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:10

Oeps haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:37

Die tekst is echt waardeloos!

"Verder woont u niet alleen middenin de waterrijke natuur, maar tevens binnen een kwartiertje in Amsterdam of Hilversum en Utrecht en Schiphol"

Je woont binnen een kwartiertje in... of ben je binnen een kwartiertje..

Ik was er daar al klaar mee. Want daarboven stond al de leugen dat je woont op 1 van de mooiste plekken langs de plas. Hoe dan? Die snelweg...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:42

De prijs van een huis en kwaliteit makelaar houden niet perse verband hoor haha.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 07:13

Leuk, vanuit je voorruit staren naar zo'n geluidswal :D
Maar qua geluid kan het wel enorm schelen. Wij woonden in Den Bosch en tijdens een wandeling door Oud-Empel kwam je ook altijd langs de geluidswal. Echt verbazend hoe goed die dingen werken.

Heel veel hout (want ja, een Finse bungalow...) maar hier zou ik wel wat mee kunnen hoor :D
Volgens mij is het ook een mooie locatie: https://www.funda.nl/koop/sint-hubert/h ... jseweg-50/

Aan de Leidsegracht dus :$ :$ :$ maar ik vind het erg mooi! En aparte inrichting maar dat kan ik op deze manier wel waarderen: https://www.funda.nl/koop/amsterdam/hui ... egracht-8/

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:39

Ik zou me als huiseigenaar doodschamen als mijn makelaar zulke schrijffouten in de tekst zou maken.
Ik heb vroeger zelf ook de tekst herschreven trouwens toen mijn huis te koop stond. Ik vond de tekst ook niet goed en onprofessioneel. Ze hebben mijn tekst kant en klaar overgenomen. Had ik toen ook wel mijn vraagtekens bij. Als je dan zelf de tekst niet maakt en de foto’s niet maakt, wat doe je dan wel? Een vlotte babbel hebben vermoed ik. Maar vind het vaak wel makkelijk verdiend.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:58

Nou, echt hè? Ik heb de tekst ook heel goed gecontroleerd voordat deze online kwam. Ik vind het zo knullig overkomen als er fouten in de tekst zitten. Het ligt misschien ook een beetje aan je doelgroep maar zeker bij de duurdere prijsklasse kun je ervan uitgaan dat er mogelijk hoger opgeleide klanten tussen zitten en dan maak je niet direct een goede indruk.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 09:57

Cayenne schreef:
Leuk, vanuit je voorruit staren naar zo'n geluidswal :D
Maar qua geluid kan het wel enorm schelen. Wij woonden in Den Bosch en tijdens een wandeling door Oud-Empel kwam je ook altijd langs de geluidswal. Echt verbazend hoe goed die dingen werken.

Heel veel hout (want ja, een Finse bungalow...) maar hier zou ik wel wat mee kunnen hoor :D
Volgens mij is het ook een mooie locatie: https://www.funda.nl/koop/sint-hubert/h ... jseweg-50/

Aan de Leidsegracht dus :$ :$ :$ maar ik vind het erg mooi! En aparte inrichting maar dat kan ik op deze manier wel waarderen: https://www.funda.nl/koop/amsterdam/hui ... egracht-8/

Mijn paard woont direct achter de geluidswal langs de A12.... Bij ongunstige wind vind ik de herrie echt niet te doen. Zou er echt niet willen wonen.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:16

Wauw! De fouten in die tekst zijn bijna ontelbaar! Spelfouten (ook in de werkwoordspelling), foutief gebruik van leestekens, matige zinsbouw... Hoe kan je dat nou plaatsen? Ik zou idd een hartig woordje met mijn makelaar gaan babbelen :o

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:34

Oh dat is wel een heel slecht stuk tekst ja... geloof dat ik een andere makelaar was gaan zoeken.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:51

Ik denk dat als je de website van de makelaar had bekeken je ze niet had uitgenodigd. Al die teksten zijn zo. Dus kennelijk boeit het de verkoper niet.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:03

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:18

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:24

zoooo mooi die boerderij! Jammer dat hij zo duur is, anders had ik wel de provinciegrens over willen steken :+
Gezellig Klein Oever als (bijna) buren (2 huizen verderop_

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:40

Ooooh, die in Balkbrug hoeft geen strikje omheen, hoor! <3

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:46

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:15

Cayenne schreef:
Aan het filmpje bij deze woning te zien is de makelaar een kattenliefhebber :D :+
https://www.funda.nl/koop/groningen/app ... raat-18-a/

:') Wat een stom filmpje zeg, 50% ervan is katten op een kast en dan ook nog elke 3 seconden een ander liedje %)

Die Finse bungalow is echt een plaatje zeg! <3