We zitten in een chalet op een vakantiepark. Dus duimen voor mooi weer want dan kan ik heerlijk in de tuin met de cavia's en aan de Maas gaan liggen enzo
Vakantie onder werktijd
Hebben al heel veel mensen die langs willen komen, schoonzusjes die uit moeten vechten wie in welke week in het chalet mag als wij op vakantie gaan... Volgens mij hebben we straks meer aanloop dan waar we nu zitten
Net bezichtiging gepland bij een huis waar we al eens een bod op hadden gedaan. Kijken of we er misschien toch meer voor willen geven, weten wat ze ervoor willen hebben. Ik zou daar echt wel graag willen wonen, 'probleem' zit met name in de bergruimte, het heeft 3 slaapkamers en geen zolder. Houten schuur in de tuin, dus daar kun je ook niet alles kwijt. Maar genoeg ruimte om op termijn een vierde slaapkamer aan te bouwen en een stenen garage. Hoop stiekem dat lief daar ook de mogelijkheden van gaat zien om dat op termijn te bouwen, want misschien dat we dan eindelijk een huis hebben...

Veel nuttige dingen gelezen, handige tips etc.

Toch had ik wel verwacht dat je met een heel ander huis aan zou komen, zoals je klonk leek het een beetje alsof je de zelfde soort huizen als mij leuk vind. Wat dus totaal niet bleek hahaha! Toch grappig, hoeveel keus er dan eigenlijk is op de huizenmarkt!
Sorry!

En dan heb je wel eens een keer een bod en dan duurt het zo lang.