Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:13

Ik vind het geweldig... De leren bank, het salontafeltje, koeienvel, krukjes en de hanglamp <3 Maar het is zo inderdaad wel erg vol, Wit zal er zeker bij staan en ruimtelijker maken. Een ronde tafel is misschien ook een goed idee?!

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:03

Hallo Dames (en heren?) :) Ik lees hier al enige tijd mee omdat ik mn huis aan het inrichten ben.
Alles is inmiddels bij elkaar gesprokkeld muv een goede, degelijke bank en een kleed. Dat kleed komt wel goed, maar waar vind je in hemelsnaam een goede bank?
Mn voorkeur gaat uit naar een bank die echt stevig is, stof en hard. Waar koop je een dergelijke bank voor max 800 euro?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:55

Ikea! Komt onze bank vandaan en zeer tevreden over.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 05:31

Wij hebben onze bank gekocht bij Pronto. Is afgelopen vrijdag geleverd, dus kan niets zeggen over de kwaliteit, maar we vinden em erg mooi en hij zit lekker.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:41

ik lees ook mee.
wij krijgen donderdag de sleutel van ons huis na zes maanden wachten.
meubels en bank zijn al besteld.
leuk om hier ideen op te doen verder.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:18

Ik heb bij Leenbakker een prima (hoek)bank gekocht voor vierhonderd euro :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:02

Bij Pronto en bij Leenbakker ben ik 2 weken geleden geweest en kon er helaas niet slagen. Vanwege rugklachten moet het echt een harde bank zijn zonder rugkussens. Een bank uit een stuk dus (als dit duidelijk is ;) )

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:41

Mijn ouders hebben nu voor mijn kamer deze gordijnen gekocht: http://www.kwantum.nl/catalog?params=fh ... %3d0456165 :) Ben benieuwd hoe dat staat als ze hangen xD Worden wel nog heel erg ingekort :P
Afbeelding
Wel mooie neutrale kleur en zo is niet alles in de kamer effen van kleur, door de teksten die op het gordijn staan.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 16:55

Hoe zouden jullie de bovenkant hiervan aankleden?
Ik weet niet hoe zoiets heet, dus heb op Google nog niets aan inspiratie gevonden... Dus als iemand weet op welke termen ik kan zoeken, dan hoor ik dat ook graag :)

Let niet op de rotzooi van de verhuizing die erop ligt en de verdwaalde WK-vlag. Dat gaat allemaal nog weg.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 17:00

Tof die ruimte :D , kunnen er geen spiegels tegen de muur en dan iets ervoor? Is de ruimte ook gelijk groter...

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 17:16

Kentaro schreef:
Ik vind het geweldig... De leren bank, het salontafeltje, koeienvel, krukjes en de hanglamp <3 Maar het is zo inderdaad wel erg vol, Wit zal er zeker bij staan en ruimtelijker maken. Een ronde tafel is misschien ook een goed idee?!

Liever geen ronde tafel, want heb wordt tegelijkertijd denk ik ook mijn bureau om aan te studeren, ik denk dat ik geen apart bureau kwijt kan ;)

Heb een hele gave kast gezien, in de aanbieding tot vandaag... Maar oh jee, ik moet eerst de essentiele meubels voordat ik leuke maar niet meteen nuttige meubels mag kopen helaas ;)

@Szan, misschien een paar mooie grote manden waar je de rotzooi in kwijt kan? Staat opgeruimd en leuk... Andere ideeën heb ik helaas niet ;)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:19

Szan, oooh dat vind ik echt zo leuk :D ik zou het het mooiste vinden als het helemaal gevuld wordt met mooie boeken, bij voorkeur klassiekers. Maar dat werkt alleen als je zelf graag leest, anders staat het eerder een beetje raar, denk ik.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:05

Opbergmanden vind ik een goeie suggestie! Bergruimte komen we inderdaad tekort, dus dat zijn 2 vliegen in 1 klap. Spiegels spreken me minder aan, maar is inderdaad wel een optie als het hierbinnen wat krap gaat lijken. Boeken erop vind ik een briljant idee, maar... Omdat we zo dol zijn op boeken, hebben we al een enorme boekenkast :D Ik krijg de foto niet recht, maar de boeken hebben dus al een plekje:

http://i1141.photobucket.com/albums/n58 ... aabeaa.jpg
(en dan pasten er een hoop boeken + alle studieboeken er niet eens meer bij)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:22

Haha een aquarium er neerzetten := , lastig het is een mooiee ruimte..

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 00:46

Boeken vind ik altijd heel mooi als ze op kleur gesorteerd staan, maarja, dan kan je de titels nooit zo goed terugvinden :+

paulien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:10

paulien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:14

Wat denk van die oude koffers staat ook wel leuk maar dat is dan alleen ter decoratie Szan

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:16

Ik ben nog opzoek naar oude koffers te decoratie. Heb op marktplaats een sidetable gekocht voor op de slaapkamer en daar wil ik op de onderplank van die koffers. Bovenop komt de TV (die we niet hebben :+ )

paulien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:18

Ik wilde altijd z'n oude koffer hebben en die als kattenmand gebruiken. Een kussen erin en klaar :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:20

Oh daarvoor heb ik gewoon twee manden van de action, van die vergrijsde.
Kussens er in en van die goedkope kleedjes van de action. Eens in de maand koop ik een nieuw kleedje van 0.89 cent bij de action en die doe ik er dan weer in. Ze liggen er beiden erg veel in :j

paulien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:22

Die van mij willen alleen maar op de bank liggen :s

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:24

Ik ben heel blij met katten die ook in de mandjes gaan liggen die ik speciaal daarvoor gekocht hebben. Maar de kater ligt alsnog veel bij mij hoor. Waar ik ben is hij ook. Dus als ik aan de keukentafel zit, zit hij daar ook. Nu zit ik in de woonkamer en ligt hij op de armleuning van de bank, maar hij komt net rekkend en strekkend zijn mand uit.
Ze hebben ook allebei een eigen. De kater ligt altijd rechts, de poes altijd links :+

paulien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:26

Ga binnenkort verhuizen dus ben benieuwd hoe zich gaan gedragen :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:42

Ik heb ondertussen een salontafeltje gekregen van een collega van mn vader, was donkerbruin, en heb ik nu wit geschilderd. Maar nu moet (/wil) ik weer op zoek naar een eettafel in dezelfde stijl, die ik dan dus ook weer helemaal moet schilderen. Ah oh.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:44

ik ben ook maar weer eens in huis aan het klussen... krijg het niet hoe ik het graag wil hebben :(

heb een lange maar smalle kamer 11 x 3,5 met een slaapkamer er aan vast doorgang toog.

nadeel van dat kamertje is dat het een beetje een rommelhok werd. dus heb ik het omgebouwd tot speelkamer:)
de muur doorbreken om het geheel bij de kamer te krijgen is nu niet mogelijk.maar hoe maak ik de lange kamer toch gezellig..

ps ik heb een man die niks snapt van gezellig en die dus overal zijn prutjes neersmijt/ neerzet.