Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Zijn er hier mensen die hun tuin helemaal hebben laten aanleggen? Oude meuk eruit en opnieuw ingericht.
Ik ben benieuwd wat het gemiddeld kost voor een tuin van zo'n 55m2.
Ik zou mijn tuin graag helemaal aanpassen. Maar heb echt geen idee waar ik aan moet denken.
Wil graag grote tegels (minimaal 50x50), een aantal verhoogde plantenbakken (planten regel ik zelf) en misschien een deel kunstgras.
#durftevragen
karuna schreef:Als ik kijk naar hoe lang ik al bezig benmaar einde in zicht, nu vooral naast huis materiaal wegwerken
daantjuhhh schreef:@ Dana. Bij de koop is afgesproken dat het gat mijn gat wordt.
Het huis was eigenlijk al verkocht. Maar de koper destijds bleef steggelen over die vijver en het gat waardoor de koop niet doorging. Dus ik heb er niet al te moeilijk over gedaan.
Die bak moet over het huis er uit getakeld worden. Ik heb bigbags zand besteld en die worden over het huis terug getakeld.
@ noviceh. Ja echt hè. Die bak is echt enorm. Ik wilde hem echt niet houden. Zo zonde van de ruimte.
Morganlefay schreef:daantjuhhh schreef:@ Dana. Bij de koop is afgesproken dat het gat mijn gat wordt.
Het huis was eigenlijk al verkocht. Maar de koper destijds bleef steggelen over die vijver en het gat waardoor de koop niet doorging. Dus ik heb er niet al te moeilijk over gedaan.
Die bak moet over het huis er uit getakeld worden. Ik heb bigbags zand besteld en die worden over het huis terug getakeld.
@ noviceh. Ja echt hè. Die bak is echt enorm. Ik wilde hem echt niet houden. Zo zonde van de ruimte.
Dat was makkelijk berekenen wat je aan kuubjes zand nodig heb