Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yvankaxx schreef:Nou wij hebben net bericht gehad. Wij zijn het niet geworden. In de mail stond dat ze wegens privacy redenen niet gaan zeggen of/hoeveel we overboden zijn, maar mijn vriend gaat morgen sowieso wel even bellen om te horen. Lijkt me dat dat niks met privacy te maken heeft omdat we toch niet weten wie er geboden hebben?
Vind het sowieso wel wat onpersoonlijk dat je gemaild wordt, het is zo’n geld waar het over gaat.
Merk dat ik nu meer teleurgesteld ben als de eerste keer. Dacht nu dat we echt wel kans zouden hebben, en het gevoel was heel goed
CairnTerrier schreef:Yvankaxx schreef:Nou wij hebben net bericht gehad. Wij zijn het niet geworden. In de mail stond dat ze wegens privacy redenen niet gaan zeggen of/hoeveel we overboden zijn, maar mijn vriend gaat morgen sowieso wel even bellen om te horen. Lijkt me dat dat niks met privacy te maken heeft omdat we toch niet weten wie er geboden hebben?
Vind het sowieso wel wat onpersoonlijk dat je gemaild wordt, het is zo’n geld waar het over gaat.
Merk dat ik nu meer teleurgesteld ben als de eerste keer. Dacht nu dat we echt wel kans zouden hebben, en het gevoel was heel goed
Wat jammer... snap wel dat je hier flink van baalt. Hebben jullie veel overboden (in percentage)?
Een mail is inderdaad ook wel heel onpersoonlijk, maar je weet natuurlijk niet hoeveel mensen er hebben gekeken. Als het er bijvoorbeeld vijftig zijn geweest, moet de makelaar ze wel allemaal bellen en dan is mail makkelijker... (risico van het vak zeggen we dan maar)