Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Het is de eerste echte feestavond vandaag hier in de stad (TT)... In de regenDus maar even heel goed overwegen of ik uberhaupt de stad inga.
ellepel schreef:Winged schreef:Het is de eerste echte feestavond vandaag hier in de stad (TT)... In de regenDus maar even heel goed overwegen of ik uberhaupt de stad inga.
jaaa dat dacht ik net ook!
begint hier net wat te regenen, ik woon gelukkig praktisch in de binnenstad dus kan lopend heen.
maar als het echt teveel regent blijf ik lekker thuis
xxxmh schreef:Hier wel extreem. Woon aan de kust in Beverwijk. Achterburen zijn al een raam kwijt. Mijn vader brengt me naar mijn werk want ik zag het niet zo zitten op de fiets of scooter. Overal takken op de weg. [ [url=m/SjXGCu.jpg]Afbeelding[/url] ]
tine10 schreef:xxxmh schreef:Hier wel extreem. Woon aan de kust in Beverwijk. Achterburen zijn al een raam kwijt. Mijn vader brengt me naar mijn werk want ik zag het niet zo zitten op de fiets of scooter. Overal takken op de weg. [ [url=m/SjXGCu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hadden die mensen het raam niet dichtgedaan dan? Dat waait er toch niet zomaar uit lijkt me.