Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar idd de Xenos hebben deze ook, maar dan voor een keer zoveel geld. Moet dus even kijken wat voordeliger is want bij porseleinenknoppen moet ik nog verzendkosten betalen en een bezoekje aan de Xenos is ook nooit verkeerd 

Kentaro schreef:Zeil met houtlook klinkt heel mooi! Je hebt wel houten meubelen, maar wit. Dat steekt juist heel mooi af! Je kunt ook kiezen voor grijs kleurig hout! Dan staat een bruine/beige muur helemaal mooi!
britt, gefeliciteerd! Inderdaad, wat een verschrikkelijke dag heb je uitgekozen..... Als ik hier in huis maar wat deed, ging ik daarna even onder de ventilator zitten uitzweten![]()
Maar goed, je hebt het in het ieder geval droog over gekregen! De voorspellingen zijn niet best voor vannacht en morgen

Wist nieteens dat die dingen bestonden. Wel Jaloezieën, maar de rol-versie niet xD
Kan een saaie ruimte toch wat opfleuren 
Zo cute!!
En indd, het was echt warm gisteren
Maarja nu heb je het iig maar gehad hahah 
)
Wordt dan ongeveer 1 meter lang.

(beetje goedkope gordijnen
)

En op die manier zoals je het nu opgelost hebt met de kleuren, kan het ook natuurlijk xD Verduisterende gordijnen zijn wel fijn ja.
En het is idd wel een fijne manier om je spullen op te kunnen bergen zodat ze uit het zicht zijn.

Vooral 's middags
Ik zit zelf nog te kijken wat voor gordijnen ik ga nemen voor m'n kamer. Moet daar wel gordijnen hebben, gezien daar wel inkijk is vanaf de overburen
De jaloezieën die er nu hangen vind ik oerlelijk en zijn erg stoffig en oud xD
K zou dan zelfde tint bij de koelkast sticker naar voren laten komen.

Vooral wat voor kleur meubels goed bij die vloer passen, want die vloer neem ik waarschijnlijk over, scheelt me een hoop tijd en moeite als ik het niet zelf hoef te leggen. Ik hou wel van witte meubels of een beetje dat grijzige hout.
overal kleedjes en krukjes en een kooi... Extra stoelen bij de eettafel... Er komt eerst een klein wit bankje in, de rest voor de woonkamer moet ik nog kopen maar ik wil een eettafel met 4 stoelen, dus geen bartafel zoals nu met 6 stoelen...
ook totaal niet mijn smaak.