Rebeccaa schreef:Ja ik vind het zelf dom dat Apple de 64 versie eruit heeft gehaald. Ik heb zelf nog een iPhone 6s met 64GB en dat is perfect. Hoef me nooit zorgen te maken over dat 'ie vol raakt (want ik krijg hem toch niet vol). Nu heb je dat met 128 natuurlijk ook, maar dat vind ik dan wel weer echt heel veel opslagruimte en zou ik nooit van m'n leven vol krijgen. Dus ja.. ligt er gewoon aan wat je zelf wil. Hoeveel heb je nu op je telefoon staan? Als ik op mijne kijk heb ik 26,7GB in gebruik en 32,22 vrij. Ik zelf zou nooit gaan voor een 32GB telefoon omdat ik nog een jaar met de mijne moet en er dan wel rond de 40GB op staat en ik te lui ben om m'n telefoon echt geordend te houden.

64gb zou inderdaad perfect zijn... 128 is nou net iets te veel en 32 is waarschijnlijk net iets te weinig
Je hebt wel nog veel ruimte over bij 64gb jeetje
Op mijn telefoon heb ik nu 15.31gb in gebruik van de 16 (+ sd kaartje 4,16gb van de 32) kom je uit op zo bijna 20gb en dan heb ik alle nodige apps + 15.000 fotos en filmpjes erop staan. Heb dan wel nog een iPad die 32gb heeft, staat er zoveel zooi op + onnodige apps + schoolapps + enorm veel fotos ; 5,24gb over van de 27,85... En heb deze iPad al 4 jaar
Dus weet niet of het dan met een telefoon anders is, want anders is 32gb wel genoeg.
Quebelle schreef:Ik heb een ZTE axon 7, en mijn zus heeft sinds enkele maanden een Iphone 7. Mooi ding is het die 7, maar eigenlijk draait mijn ZTE evengoed (daarbij heel erg personaliseerbaar) , heeft zelfs een iets betere camera imo en uitbreidbaar geheugen. Ze schelen ook 300 euro in prijs. Misschien iets om over na te denken?
Heb even naar de ZTE zitten kijken, telefoon ziet er best fijn uit! Alleen hijs wel echt enorm groot (heb even gekeken, en is evengroot al de 7 plus, dus best behoorlijk groot
) Jammer dat hij zo groot is, anders was het wel iets om verder naar te kijken...