Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vond het ook erg leuk om op kantoor dingen uit te zoeken en met klanten te praten. Dan is het als huisvrouw wel eenzaam. En ik beken: Poetsen is niet mijn ding. Mijn paard praat wel tegen me, maar ik versta hem niet altijd. Ach, ik ben nu ook druk als hulpmoeder. Dat is ook bijna een fulltime job en ik help mijn moeder in de administratie van haar hobby.
idefix4 schreef:Officieel mag verhuren niet van de bank, maar ze werken momenteel wel mee, als je het doet. Zij weten ook wel dat de portemonnaie een einde heeft en als zij zo hun centen beuren, dan vinden ze dat prima.
Dat is dan een hele verbetering.
Ach mijn tijd komt wel weer. We gaan een heel praktisch huis bouwen. Ik heb het hoogste woord hoe de indeling wordt. Dan moet het een boel gaan schelen.
Eén eis is een apart hok waar de kinderen mogen spelen en waarvan ik de deur kan dichttrekken en de andere eis is: Flink kastruimte! En de kinderen worden nu ook groter. Ze brengen niet meer zo veel tekeningen mee als eerst.

Echt het huis staat redelijk vol met kasten en nog zijn het er niet genoeg om alles in op te bergen. Simpelweg omdat je in een huis van krap 250 kuub gewoon niet alles kúnt opruimen als je er met z'n 5-en in zit. Dat gaat gewoon niet. 
't Is of ik mezelf hoor praten! De spijker op de kop! Ik kan ook heel dapper beginnen en dan even later constateren dat het me niet is gelukt.
Heel frustrerend. Het lastigste is nog, dat mijn lief er ook echt niet tegen kan en dan op onze vrije zondag er aan begint en dat vind ik dan weer echt sund! Dan wil ik met het gezin gaan wandelen ofzo. Lekker naar buiten in elk geval!