Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Amethyst_ schreef:CairnTerrier schreef:Sem_ schreef:Ah bedankt Debbie! Fijn om te weten dat het dus helemaal niet gek is dat we nog niks gehoord hebben. De afspraak bij de notaris is pas om 16.00, dat wordt een lange dag haha.
Dat is inderdaad lang wachten... wij gelukkig al om 10.00 uur (op 23 april). Hebben iedereen al aangestuurd om die ochtend als wij bij de notaris zitten alvast te starten met verhuizen en poetsen van ons oude huis. Hebben maar een weekend de tijd om te verhuizen, maar we zijn al bijna klaar met inpakken. Scheelt als je maar met zijn twee bent en beiden geen verzamelaars zijn
Ik krijg al stressvlekken bij het idee
CairnTerrier schreef:Stressvlekken![]()
We hoeven in het nieuwe huis heel weinig te doen; alleen een likje verf (schilder komt voor de benedenverdieping) en wij boven aan de slag met laminaat leggen en verven. Daarnaast houd ik heel erg van regelen en plannen etc. dus maakt het voor mij ook niet zo stressvol om binnen een weekend over te gaan.
Yvankaxx schreef:Ja echt heel bizar! Vind het ook wel lastig als wij dan bijvoorbeeld met ouders erover praten over bijvoorbeeld wat we willen bieden, zij hebben allemaal het huis gekocht in de tijd dat je nog onder de vraagprijs een huis kocht. Daardoor is er soms wel wat minder begrip voor de keuze van het bod.
Wij hebben wel de luxe dat wij een koophuis hebben waar geen hypotheek meer op zit. Hierdoor zijn wij ook in de positie om te overbieden terwijl we uiteindelijk geen hoge hypotheek krijgen.
Yvankaxx schreef:Mag ik hier ook meepraten? Wij hebben gister een bod gedaan op een huis, hopelijk horen we vandaag meer (en anders morgen)![]()
Wij hebben nu 4 huizen bezichtigd en 2x een bod uitgebracht. Eerste keer hadden wij al 17k overboden en zijn we met ruim 10k nog overboden. Nu hebben we ook wel flink overboden, voelt zo bizar!
Wij zoeken in noord-oost Friesland, kun je nagaan. Het is hier ook al gekkenhuis
AnnetteFlame schreef:Hey! Wij melden ons ook! Lees al even mee. Wij lopen tegen het probleem aan dat we vaak niet eens kunnen bezichtigen omdat we banen hebben waarbij we niet onze tijd flexibel kunnen indelen, en dan dus al misgrijpen.
Herkennen jullie dit en hoe hebben jullie dit opgelost?