Ik vind hun vraagprijs ook niet reëel, dus nee we gaan inderdaad niet in onderhandeling en haken wij ook af.
Verder heb ik ook niet meer de behoefte om hierover te discussiëren. Wij gaan gewoon verder kijken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonna schreef:Ik vind het verschil ook heel groot, maar dat zegt niet dat het bod niet terecht is. De vraagprijs kan net zo goed irreëel zijn. Ik denk echter wet dat zo'n laag bod inderdaad de kans klein maakt dat je het huis ook echt krijgt.
Volgens mij is Booo zich daar ook wel van bewust though en vind ik het een goede insteek om te zeggen: dit is wat wij er voor over hebben, en niet? dan niet.
Wij hebben het ook gehad met een klushuis. Stond te koop voor een idioot bedrag. Wij hebben daar gigantisch veel onder geboden omdat het huis het echt niet waard was(bevestigd door bouwkundige/taxateur). Helaas voor ons konden/wilden de verkopers nog geen euro van de vraagprijs af doen en was er gewoon geen onderhandelingsruimte. Ondertussen staat dat huis dan ook al bijna een jaar te koop in een markt waar alles binnen 3 weken verkoopt. Ook als verkoper kun je soms een plaat voor je hoofd hebben. (of in dit geval met een (te) grote restschuld blijven zitten).
Bonna schreef:Dat klopt, maar dat is wel de prijsklasse waar boooo en ik in zoeken/zochten. En dat zou voor het verhaal ook niet uit moeten maken. Ook in hogere prijsklassen hebben verkopers(en kopers) niet altijd een realistisch idee van wat hun huis waard is.
djuulsie schreef:Klinkt wel leuk eigenlijkneem aan dat je verplicht bent het te kopen?
Woensdag wordt onze aflevering vsn huizenjacht uitgezonden
Booooo schreef:djuulsie schreef:Klinkt wel leuk eigenlijkneem aan dat je verplicht bent het te kopen?
Woensdag wordt onze aflevering vsn huizenjacht uitgezonden
Denk het wel, anders hebben ze voor niks verbouwd. Als je niet verplicht bent wil ik wel mee doen haha!
Hebben jullie ook jullie woning via het programma gevonden?