Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 20:49

Hij is gearriveerd <3 , hij is echt freaking gaaf XD , wat beschadigingen maar morgen lekker schuren en de grond verf in . Dan eens kijken voor 2 tinten grijs de lades doe ik andere tint :)

Mijn koelkast was te duur voor stickers , wil hem over x jaar wel kunnen verkopen haha

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 20:52

Succes met het pimpen!! :D

Mijn koelkastje ga ik tweedehands kopen via Marktplaats :+ Dus die is wel sticker-proof denk ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 21:00

Mwah ik had het ongeluk een leuke retro te winnen in de dagen voor kerst , hij kan over paar jaar als oudje nog wel wat opleveren :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 21:02

Ik zou eens kijken of je ergens plakfolie kunt halen. Ik heb toevallig net vandaag een rol bij de Action gehaald in houtdesign. Beetje steigerhout achtig.

Ben weer terug van weggeweets. Tjee wat hebben jullie veel geklets en wat een leuke dingen heb ik gezien.

Ik heb een uitdaging aan de slaapkamer. We hebben lekkage gehad, dus er moet geschilderd worden.
Nu vond ik dat wel een goede reden om gewoon de hele slaapkamer maar eens aan te pakken. Maar ik kan echt niks bedenken qua kleren e.d.
Ik hou van witte meubelen en waarschijnlijk ga ik dit bed nog halen:
Afbeelding

Wil eigenlijk op marktplaats de nachtjes kopen en dan zelf verven.
Luxaflex voor de ramen, het liefst hout, maar daar is mijn vriend het nog niet zo mee eens :+ Ik wil een beetje het shutter effect krijgen, maar echt shutters vind ik zonde van het licht wat dat gaat tegen houden.

Denk er ook aan een sidetable op marktplaats te scoren zodat daar straks de tv op kan staan. Staat nu een IKEA kastje maar misschien verkoop ik die dan wel weer :+
En danop de onderplak van de sidetable wat oude koffers ofzo.

Maar de kleuren kom ik gewoon nog niet echt uit :+

het is nu zo:

Afbeelding

Kleur is zo slecht nog niet maar ik zit een beetje in mijn grijze fase denk ik :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 21:05

Plakfolie , kan voor de laadjes wel eventueel ik zal eens zien wat ze voor printjes hebben denk dat verfen ook erg leuk is. De lades zij echt huggeee in stukken kan er een lijk in :=

Lastigg vindt de muur ook wat kil nu , bijna een ziekenhuis :P . Toch vindt ik het bij het hoofdeind wel mooi kwa kleur :j

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 21:12

Leuke kussentjes & tafel/kast op de vorige pagina!

Mooi bed Sakkia! Ik ben toevallig ook bezig met 'project slaapkamer' op dit moment. Ik wil wit, blauw en bruin (hout) combineren. Een paar van mijn Pinterest inspiratie foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 21:14

De plakfolie was voor de koelkast bedoeld :+

Ja ik ben dus weer van de witte meubels. Maar ik vind je plaatjes wel heel mooi :j

Ondertussen op twee sidetables geboden. Moet ik morgen maar even een foto maken van mijn eigen kastjes. Zal eens kijken wat het ding nu kost.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:55

Jettie, vind vooral de eerste heel erg mooi! Alleen vind ik persoonlijk het zwarte bed er dan weer vrij 'hard' bij :o
Mijn voorkeur zou dan naar hout gaan.

sakkia, wat balen!! Een lekkage.... Wat het nog een beetje eenvoudig te verhelpen??

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:15

1234 schreef:
k ben nu aan het kijken voor koelkast-stickers O:)
Omdat ik binnenkort als ik ga verhuizen naar Tilburg (op kamers) een tafelmodel-koelkastje in mn kamer ga zetten, wil ik die een beetje oppimpen ipv dat er een wit gevaarte in mn kamer staat :D Weet alleen nog niet helemaal wat nou leuk is om erop te hebben xD Wil wel zoiets wat de hele voorkant (en/of zijkant) bedekt, dus geen kleine stickertjes. Maar denk dat ik eerst maar m'n kamer moet inrichten en koelkastje moet kopen, om te kijken wat erbij staat xD Zijn wel veeel sites die dat soort stickers aanbieden, ook voor eigen foto's enzo, maar ook kant-en-klare foto's.

In de kamer komen wel veel rode elementen :P Heb iig een rode bureaulamp, donkerrode bank, rode bureaustoel, dus wil misschien wel ook iets in die kleur-richting of iets wat daarbij past, als sticker dus doen :P

Ik kom even binnen gevallen en las dit. Ik heb een koeien vlekken patroon! Krijg van iedereen complimenten haha. Als je wilt kan ik een foto plaatsen morgen?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:15

Ik kom ook even binnen vallen, gisteren had ik een feestje en een collega wil perse mijn salontafel kopen, en ze vroeg wat mijn prijs was :+ Nu is het zo dat mijn tafel niet te koop staat maar ik altijd al vond dat ze hier niet past maar door gebrek aan een andere en deze stond in mijn vroegere kamer bij mijn ouders te verstoffen.. Maar hoeveel zouden jullie hiervoor vragen? Het is een tafel van ikea, ik weet niet wat ze heeft gekost, ik dacht +200 euro maar dat kan niet volgens mijn collega. Ze deed dan een bod van 25 euro maar dan laat ik ze liever staan :+

Deze is het:

http://s74.photobucket.com/user/dookie_ ... sort=3&o=0

het zwarte zijn 2 glasplaten zodat je alles kan onzichtbaar opbergen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:47

Hmm rond de 40 zou redelijk zij in mijn ogen..

Waar kan ik de boel mee ontvetten van mijn oplap tafel? , ik zie door de bomen het bos niet en mijn handen jeuken :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:11

ammoniak

farjen, is ie nog te koop bij de IKEA? Zo ja zou ik eens checken wat ie kost, zo nee is ie sowieso meer waard omdat ie niet meer verkrijgbaar is.
Hoe lang heb jij hem staan?
Voor 25,00 zou ik hem zeker niet weg doen.
Kun je hem vinden op MP? Zo ja, zou je eens kunnen kijken wat ze er daar voor vragen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 21:17

Nee hij is niet meer te koop, daarom dat ze de mijne wil hebben :)
Hij is wel al zeker 7 jaar oud maar dus enkel het laatste half jaar gebruikt :+

Tweedehands vind ik hem niet..

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 08:15

Farjen schreef:
Ik kom ook even binnen vallen, gisteren had ik een feestje en een collega wil perse mijn salontafel kopen, en ze vroeg wat mijn prijs was :+ Nu is het zo dat mijn tafel niet te koop staat maar ik altijd al vond dat ze hier niet past maar door gebrek aan een andere en deze stond in mijn vroegere kamer bij mijn ouders te verstoffen.. Maar hoeveel zouden jullie hiervoor vragen? Het is een tafel van ikea, ik weet niet wat ze heeft gekost, ik dacht +200 euro maar dat kan niet volgens mijn collega. Ze deed dan een bod van 25 euro maar dan laat ik ze liever staan :+

Deze is het:

het zwarte zijn 2 glasplaten zodat je alles kan onzichtbaar opbergen

Als je op de site van IKEA kijkt zijn de echt stevige salontafels tussen de 100 en 200 euro. Ik had ooit naar de Liatorp gekeken (tafel met glazen vakken bovenop) en die was 200 euro. Voor 25 euro kan ze een spaanplaten Lack tafeltje kopen.

Op Marktplaats wordt voor die Liatorp (nieuw 200) zo'n 70-120 euro gevraagd. Misschien kun je dat als richtlijn aanhouden :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 19:51

@Kentaro, ja was makkelijk te verhelpen. Was de kitrand langs het bad die het begeven had :n Dus het water kwam door de muur naar de slaapkamer. Dat is gewoon heel lelijk geworden dus hebben we nu een hele poos laten drogen en nu dus opnieuw schilderen.

Ik zou niet te veel meer voor die tafel vragen hoor. 50 euro vind ik meer dan genoeg en eerlijk gezegd had ik dat er ook niet meer voor gegeven :o Komt misschien ook omdat de tafel gewoon al 7 jaar oud is. Kan me niet voorstellen dat die meer dan 200 euro heeft gekost trouwens, even afgaande op de prijs van de andere tafels van de IKEA.

Ik heb eindelijk een besluit genomen over de raamdecoratie in de slaapkamers. Het worden roljaloeziën.
Ik wilde eigenlijk van die mooie brede houten jaloeziën, maar dat zijn dan die enorme stofnesten en ik zie me dat niet elke week schoonmaken.
Zeg maar zo
Afbeelding
maar dan liever iets lichter grijs. ik ben nog best geschrokken van de prijs. Ben 80 euro per raam kwijt :o En dan laten we de ramen in de dakkapel even zitten want daar hangen al van deze maar dan witte en die kunnen nog wel even.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 20:01

Die zijn super mooi! (let alleen wel op als je ze op rolt, dat er geen spin/vlieg tussen zit :P Krijg je lelijke vlekken van weet ik uit ervaring.....)
Fijn dat de lekkage wel weer snel opgelost kon worden! Maar fijn is zoiets nooit.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 20:19

Ja klopt die we in de dakkapel hebben hangen hebben een keer een vliegje meegepakt :+
Maar het is niet de bedoeling dat deze heel vaak opgerold kan worden hoor. Wij hebben namelijk enkel steekraampjes in de slaapkamers zitten en die staan altijd open. Ze hoeven dus niet omhoog om de ramen open of dicht te doen.

Ja is ook vervelend, vooral omdat we eerst nie tkonden ontdekken waar het vandaan kwam. Ja uit de badkamer, maar waar uit de badkamer :+ Uiteindelijk hebben we gewoon uit voorzorg alle kitranden vernieuwd en daarna bleek het over te zijn. Maar we hebben bijvoorbeeld ook de sifon (??) onder het bad vervangen omdat we dachten dat de rubbers daar tussen pureus waren.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 21:39

pppppffffff ik kom er echt niet uit met de slaapkamer :+

Ondertussen al wat geboden om nachtksatjes en een bedombouw om zelf op te knappen. Die worden dan wit. Sidetable voor de TV en misschien twee oude koffers voor er onder ofzo.
Maar de kleuren blijven echt een drama. Wat moet ik nu met de muren............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 21:51

Ieuw spinnen en beesten over verfen :')

Ik heb de oude inbouwkast van dit huis terug , ik heb zelf even briek plankjes gezaagd van een oude kast met mooie print .Nu heb ik veel delen van kast over , kan ik ze herbruiken en er iets van maken of ik doe het weg hmm.. moet nog zoveel doen in dit huis haha

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:00

Meelezer meld zich weer eens :wave:
Het gaat nu steeds sneller in ons nieuwe huisje, as zaterdag gaan we verhuizen! Uiteindelijk hoeven we maar heel weinig te verhuizen, aangezien we (onverwacht) nieuwe meubels gekocht hebben :+
Hier inde stad zit een outlet van een failliete woonwinkel, alles was de helft van de helft! Dus we hebben er toch voor gekozen om het vervangen van de meubels iets naar voren te schuiven. Aangezien ons appartement nog niet verkocht is, zullen we dus heel veel laten staan, zodat het toch nog wat gezelliger oogt als er iemand zou komen kijken.

Sakkia, ik snap best dat je wat vast loopt, slaapkamers zijn zo moeilijk!
Als ik het zo zie, is je kleurstelling heel rustgevend, maar wel wat saai :o ik heb hetzelfde dekbed, ik vind de blauwe kleur die er in zit erg leuk bij wit.
Ik geloof dat ik zelf wat meer wit zou maken, met een afwijkende kleur. Of een kleurthema kiezen dat mooi past bij wit (bijvoorbeeld dat blauw) en daar, net zoals je nu hebt, mee spelen met donkerder en lichter? Met witte meubels is dat wel heel mooi, plus dat je gordijnen en vloer daar ook nog steeds mooi bij matchen.

Ik ga nu voor wit en donkerbruin in de slaapkamer, met kleine gele accenten. Klinkt heel oubollig en retro zo, maar het lijkt toch wel mooi uit te gaan pakken. Sowieso omdat de slaapkamermeubels al donkerbruin zijn.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:05

Ja maar ik wil wat nu bruin is eigenlijk terugbrengen naar grijs, maar wel een warme grijze kleur. Maar toch twijfel ik :o
Die foto is ook van toen we er nog maar net woonden, er is ondertussen al het één en ander veranderd. Hangt wat meer aan de muur enzo, maar toch is het nog steeds saai :+
Ik zou dus ook wat meer met decoratie moeten doen, zonder dat het druk en vol wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:09

Ik heb ook bruin :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 18:12

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:14

Het is idd wel heel gaaf, je moet natuurlijk wel zeker weten dat je er niet snel op uitgekeken raakt haha.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:38

Ja dat ook idd, maar wat ik ook mooi vind is zoiets

Afbeelding