[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 20:00

WillemYntJee schreef:
Mijn Siri heeft soms een eigen leven! Dan zit m'n telefoon gewoon in m'n zak en ben ik met iemand aan t praten, hoor je ineens Siri geluidje en gaat ze dingen opzoeken..

Dan heb je waarschijnlijk 'Hey siri' aanstaan. Als je dat aan hebt staan en je zegt Hey Siri tegen je telefoon gaat het automatisch werken namelijk. Kan je gewoon uitzetten, dan heb je er ook geen last meer van. Ik heb het aanstaan voor in de auto etc maar heb ook regelmatig dat ze ineens terug begint te praten of iemand belt als hij in m'n tas zit.

WillemYntJee

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 20:21

Ik zeg inderdaad geen hey Siri in een gesprek met bijv m'n collega, dan gaat ie gewoon ineens vanzelf terug praten. Zal eens kijken of t inderdaad helpt om dat uit te zetten, gebruik Siri toch amper.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:10

Ik heb Siri gewoon helemaal uit staan :+

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 22:51

WillemYntJee schreef:
Ik zeg inderdaad geen hey Siri in een gesprek met bijv m'n collega, dan gaat ie gewoon ineens vanzelf terug praten. Zal eens kijken of t inderdaad helpt om dat uit te zetten, gebruik Siri toch amper.

Ik heb 'Hey siri' ook aan staan. Soms als ik een filmpje kijk, komt Siri ineens om de hoek kijken. Terwijl ik nooit filmpjes kijk waar 'hey siri' in voor komt :') en inderdaad net als jou, midden in een gesprek, komt Siri er weer aan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 00:26

Komt omdat hij alles wat erop lijkt ook oppakt, anders zou het niet werken bij verschillende accenten etc. Ik ben tot de conclusie gekomen dat hij het doet bij alles dat begint met Hey, zo lang er maar een woord achteraan komt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 06:31

Je kan hey siri toch trainen zodat ie alleen op jouw stem reageert, werkt dat niet? Mijn siri gaat eigenlijk nooit vanzelf aan.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 19:36

Kan iemand met ervaring met macbook air of macbook pro mij helpen?

Ik wil graag een macbook aanschaffen. Ik zit alleen zooo te twijfelen. Ik wil in ieder geval graag 256gb geheugen.
Nu vind ik de air super handig, lekker licht en compact. Maar de nieuwe pro is natuurlijk ook super licht nu.

Doet de air echt veel onder voor de nieuwste pro? Vind de pro namelijk zoveel duurder.. maar ben bang dat de air snel verouderd, en dat vind ik dan ook weer zonde.

Ik zal hem voornamelijk gaan gebruiken voor documenten verwerken, wat data analyse programma's als spss en netflix e.d.

Dus, iemand hier ideeën over? Wat is beter, ook gelet op prijs/kwaliteit verhouding. :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 19:49

Ik denk dat de air voor jou meer dan genoeg is. De macbook pro is handig als je met zware grafische programma's of spellen werkt, maar bij tekstverwerken en netflixen zul je geen verschil merken tussen de air en pro.

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 08:16

Mijn iPhone 5S moet nog steeds een update uitvoeren, dat lukt alleen op de een of andere manier steeds niet. Hij zit gewoon in de oplader en is aangesloten op het Wifi. Weet iemand misschien wat er mis gaat?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 16:40

Niet voldoende geheugen vrij?
Probeer het eens via de pc.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:05

Ik zat op IOS 10.1/2 volgensmij. Nu bezig met updaten naar 10.3.3.

Duurt al een tijdje. Is dat goed of hoort het sneller klaar te zijn?

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:51

Trui schreef:
Ik zat op IOS 10.1/2 volgensmij. Nu bezig met updaten naar 10.3.3.

Duurt al een tijdje. Is dat goed of hoort het sneller klaar te zijn?

Mmm ik zit er ook op te wachten... Is die van jou inmiddels klaar? :P

Edit: mijne is klaar, duurde 10/15 minuten

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 08:21

Oeps, die van mij is gecrashed :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 08:29

Mijne deed er een kwartiertje over.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:18

Ik heb een vraagje; mijn iphone 7 is vanmorgen gevallen en heeft een kleine scheur in het scherm. Nu wil ik deze wel laten repareren. Weet iemand hoelang je je telefoon kwijt bent bij Apple, en zijn van die kleine reparatie tentjes ook goed? Scheelt namelijk aanzienlijk in prijs, maar ik wil wel een fatsoenlijk scherm terug.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 18:43

Als je telefoon nog in de garantie zit zou ik niet naar zo'n klein reparatie tentje gaan. Dan ben je namelijk je garantie kwijt. Laat je het via Apple repareren dan behoud je je garantie. Er zullen vast wel wat voorbehouden in zitten waardoor je geen volledige garantie meer hebt, maar je raakt iig niet je hele garantie kwijt zoals wanneer je naar zo'n tentje gaat.
Er zijn overigens ook Apple certified reparatiepunten. Daar kan je wel heen met behoud van garantie, maar die zullen ook wel de appel prijzen aanhouden.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:30

Ik heb de telefoon ongeveer een half jaar, dus ga het inderdaad bij Apple laten maken. bedankt!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:44

Is het slecht dat ik nog niks over garantie heb gehoord in een mail of in het boekje bij de telefoon? Heb hem nu een maandje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 21:35

SimoneeM schreef:

Ik wil graag een macbook aanschaffen. Ik zit alleen zooo te twijfelen. Ik wil in ieder geval graag 256gb geheugen.
Nu vind ik de air super handig, lekker licht en compact. Maar de nieuwe pro is natuurlijk ook super licht nu.

Doet de air echt veel onder voor de nieuwste pro? Vind de pro namelijk zoveel duurder.. maar ben bang dat de air snel verouderd, en dat vind ik dan ook weer zonde.

Ik zal hem voornamelijk gaan gebruiken voor documenten verwerken, wat data analyse programma's als spss en netflix e.d.

Dus, iemand hier ideeën over? Wat is beter, ook gelet op prijs/kwaliteit verhouding. :D

Ik zou echt 100% voor de Pro gaan. Scherm van de Air is gigantisch verouderd, met programma's als SPSS ben je ook blij met een krachtigere laptop. De Air is nu misschien toereikend maar de Pro is toekomstbestendig. En dat wil je wel, want welk model je ook kiest, het is aardig wat geld.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:23

Nueve schreef:
SimoneeM schreef:

Ik zou echt 100% voor de Pro gaan. Scherm van de Air is gigantisch verouderd, met programma's als SPSS ben je ook blij met een krachtigere laptop. De Air is nu misschien toereikend maar de Pro is toekomstbestendig. En dat wil je wel, want welk model je ook kiest, het is aardig wat geld.

Thanks! Had zelf inderdaad inmiddels ook besloten dat het de pro wordt. Beter goede investering voor de toekomst, want veel geld is het toch wel haha..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 07:40

Trui schreef:
Is het slecht dat ik nog niks over garantie heb gehoord in een mail of in het boekje bij de telefoon? Heb hem nu een maandje.

Hoe bedoel je dat? Iets in de vorm van een garantiecertificaat ofzo? Die heb ik nog nooit bij mijn iPhone gezien. Volgens mij staat er wel iets over in het boekje ofzo, maar het belangrijkste is toch je aankoopbewijs om aan te tonen waanneer je het apparaat aangekocht hebt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 08:08

Garantie heb je idd overal, als je je bonnetje maar bewaart. Wettelijk twee jaar, maar de Amac winkel geeft drie jaar garantie.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 08:47

8nnemiek schreef:
Garantie heb je idd overal, als je je bonnetje maar bewaart. Wettelijk twee jaar, maar de Amac winkel geeft drie jaar garantie.

Bonnetje? _/-\o_

Online Aankoop!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 08:49

Garantie staat meestal op de site vermeld waar je hem gekocht hebt. Daar zou je dus moeten gaan zoeken.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 09:13