Ik zit er over te denken om mijn Samsung galaxy note 3 te vervangen. Zelf heb ik nu de Samsung galaxy s7(edge) op het oog. Heeft de edge nog een meerwaarde? Of ik wil een iphone 6 (s). Wat raden jullie aan? En hoe bevalt tele2?
Ik vind een iphone 4 niet zo klein?? Maar goed, had een htc nog wat en nu de s4 mini, die ik echt iets groot vindt. Alles wat nieuwer is, is vaak weer iets groter. Had daarvoor kleinere en dat vind ik makkelijk.
Ik dacht misschien weet iemand hier een leuk chinees modelletje. Simpel, leuke camera en niet duur.
Iemand ervaring met de Huawei P9 Lite? Heb dit toestel sinds 1,5 maand, maar als ik perongeluk de geluidsknop indruk terwijl hij vergrendeld is en hij herkent toevallig een naam uit mijn contactenlijst, gaat hij bellen. Kan ik dit ergens uitzetten, vind het vreselijk irritant...
Banyu
Geplaatst: 21-03-17 10:55
Trui schreef:
Fijn dat je eruit bent! Ik besefte me ineens dat ik nu wel kijk, maar dat er in juli alweer een hoop veranderd kan zijn qua acties
Vodafone heeft tot 2 april 50% korting op abbo's wellicht zit daar iets bij voor je?
Trui kijk dan eens naar de andere Tele 2 bundels: voor 4 euro meer heb je onbeperkt. Ik ben heel tevreden er mee en hun abonnementen zijn lekker goedkoop (in vergelijking met bijvoorbeeld Vodafone).
Trui
Geplaatst: 21-03-17 11:36
Hmm alles op de site van Tele2 is ook duurder ook, en er staan ermaar 20. Iets klopt er niet aan die site want via mobiel.nl is er meer
Alleen is Amazon betrouwbaar ZTE verstuurd zelf vanuit Amaeon, dus de gsm komt recht van de fabriekant via Amazon, geen tussenverdeler ofzo. Hij is ook niet verkrijgbaar in België maar wel via Duitsland, Duitse Amazon dus. Ik had hem snel en zonder extra kosten
Er stond me zoiets bij maar dat heb ik duidelijk gedroomd
Anoniem
Geplaatst: 21-03-17 15:08
Haar budget is 20 euro per maand, maar het liefste wel een iPhone 6 of nieuwer. Als je alles al hebt gehad op internet moet je misschien gewoon de conclusie trekken dat het er niet is en je of je eisen, of je budget moet bijstellen.