pmarena ik hoop zo voor je dat je je huis eens verkoopt.. 3 jaar.. klink echt als my worst nightmare voor mijn huis..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas1 schreef:Nicolletje: Er zal misschien een reden geweest zijn waarom ze niet wilde verkopen of niet mochten verkopen. Van die regels wordt je inderdaad wel gestoord... maarja... de een gaat er soepeler mee om dan de ander, wat ook wel weer een reden zal hebben.
Ik vind een goed advies belangrijker dan dat ze me wat willen verkopen, ik hou niet van pushen. Ik wil een goed advies wat bij mij past en dat ze de tijd nemen. Maarja ieder vind wat anders belangrijk.
Texas1 schreef:Nicolletje: Er zal misschien een reden geweest zijn waarom ze niet wilde verkopen of niet mochten verkopen. Van die regels wordt je inderdaad wel gestoord... maarja... de een gaat er soepeler mee om dan de ander, wat ook wel weer een reden zal hebben.
Ik vind een goed advies belangrijker dan dat ze me wat willen verkopen, ik hou niet van pushen. Ik wil een goed advies wat bij mij past en dat ze de tijd nemen. Maarja ieder vind wat anders belangrijk.
Ariebombarie schreef:máár twee slaapkamersik zou een moord doen voor een tweede slaapkamer
ja een appartementje met een tweede slaapkamer dus
niet zozeer groter, maar wel anders ingedeeld dan dat ik nu heb.
Citaat:Een zelfstandige dient drie volledige kalenderjaren (van 1 januari tot en met 31 december) inkomen te hebben genoten uit hetzelfde bedrijf met dezelfde bedrijfsactiviteiten. Heeft men bijvoorbeeld in het eerste jaar schoenen verkocht en in de twee opvolgende jaren een cafetaria gerund, dan is de aanvrager wel drie jaren werkzaam als zelfstandige, maar niet in dezelfde onderneming. Dit is derhalve niet toegestaan met Nationale Hypotheek Garantie.