Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Ik kan de afmetingen natuurlijk niet helemaal juist inschatten, maar zou dit passen?
[ [url=m/nTAzvA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben de box trouwens eigenlijk alleen als rommelbak gebruikt, onze dochter moest er niets van hebben.
mysa schreef:Ik wil wel vragen of wij het blad kunnen leveren maar weet niet of we Essen hebben liggen. Eiken is wel licht in eerste instantie maar wordt altijd donkerder. Of je moet er olie in een licht pigment op doen.
linnnde schreef:mysa schreef:Ik wil wel vragen of wij het blad kunnen leveren maar weet niet of we Essen hebben liggen. Eiken is wel licht in eerste instantie maar wordt altijd donkerder. Of je moet er olie in een licht pigment op doen.
Ohh dat zou top zijn. In welke prijsklasse zitten jullie?
Ik wil er sowieso een lichte white wash overheen doen. Maar eiken of essen maakt niet uit, als het maar een relatief lichte houtsoort is!
@Kirstenn, die heb ik inderdaad ook al gezien.. maar toch nog aan de hoge prijskant.
mysa schreef:Ik ga vragen naar de prijs, hangt vooral van de inkoopprijs van het hout af, die heb ik zelf niet paraat. Hoe dik wil je het blad?
Edit: zie nu de link van DD, lijkt me precies wat je zoekt en voor die prijs kunnen wij het niet maken.
noviceh schreef:Wij hebben net een essen tafel gekocht van dezelfde prijsklasse, maar dan industrieel ipv Scandinavisch. Voor een droomtafel van goeie kwaliteit zou ik het geld wel uitgeven. Overigens vind ik de tafel van Ikea een mooi alternatief, kan je eventueel de poten nog zelf schilderen.
DubbelDun schreef:@linnde: is dit niets ?? https://www.ikea.com/nl/nl/p/ypperlig-t ... -80346583/
linnnde schreef:mysa schreef:Ik ga vragen naar de prijs, hangt vooral van de inkoopprijs van het hout af, die heb ik zelf niet paraat. Hoe dik wil je het blad?
Edit: zie nu de link van DD, lijkt me precies wat je zoekt en voor die prijs kunnen wij het niet maken.
Ok dus ook rond de 1000 euro?
Edit- ik zie de prijs van 200 nu pas haha.
We hebben een budget rond de 500. Dus daar zou ik toch ergens een mooi blad vandaan moeten kunnen halen toch?
MamaMiesje schreef:Desnoods nog wat plankjes erop maken zodat hij hetzelfde 'vakkenpatroon' heeft als je andere deuren en dan alles in de verf