Waarom zijn jullie allemaal zo oké met wormen in je planten gooien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sting schreef:Hanafubuki schreef:Ik, even afkloppen, heb pas 1 keer beestjes gehad. Dat waren rouwvliegjes in een kurkdroge ZZheb nog steeds een nieuw pak aaltjs in de koelkast.
Ik had begrepen dat je die niet kon bewaren. Kan dat volgens jou wel? Want vaak zijn die pakketten voor héél veel m² en zoveel planten heb ik dan ook weer niet.

ik geef hem echt nog maar heel weinig water, misschien 1 keer per week een heel klein scheutje. 

ik was hem een beetje vergeten, hij kreeg te weinig water en te weinig licht. Nu weer goed water gegeven en verplaatst, hopelijk knapt ie weer een beetje op
Maar best wel giftig voor katten, heb er denk ik een leuk plekje voor bedacht waar de katten niet bij gaan komen. Gelukkig kan deze plant tegen iets minder licht heb ik begrepen, licht komt van beide kanten maar wel een eindje van de ramen voor en achter. Verder heb ik een Goudpalm, 2 Zaagcactussen, Pannenkoeken plant, Calathea, Hertshoornvaren, 2 Jade plantjes, 1 in Bonsai vorm, een Chinese pepper Bonsai en nog een jonge Bananenboom. Wil nog gaan uitbreiden. Weet niet of ik al geschikt ben voor een opknapper maar als dat op mijn pad komt wil ik dat wel proberen.