[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:29

Ik weet dat kou nadelige invloed kan hebben op de accuduur, maar van warmte is dat nieuw voor mij.
Overigens zelf geen last van.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:45

Kou vallen ze inderdaad van uit met de melding dat de batterij op is. Dat heb ik vd winter verschillende keren gehad in Zweden :') Wat warmte doet durf ik ook niet zo goed te zeggen

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:48

Ik heb er met mijn 2 jaar oude 6 geen last van. Met kou inderdaad wel.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 09:08

Kou was helemaal erg.
Kon ik m 3 keer per dag opladen..

Nu loopt ie ook sneller leeg, of m'n batterij is langzaam aan t stuk gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:46

Met de kou heb ik mijn 6 echt aan de reanimatie moeten leggen. Kon hem niet gebruiken zonder powerbank := Mijn 7plus loopt nu met de warmte ook wel wat sneller leeg heb ik het idee. Hoef hem alsnog niet tussendoor op te laden maar hij lijkt net niet helemaal lekker mee te werken, wordt ook vrij snel warm.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:57

Emmaa_ schreef:
Met de kou heb ik mijn 6 echt aan de reanimatie moeten leggen. Kon hem niet gebruiken zonder powerbank := Mijn 7plus loopt nu met de warmte ook wel wat sneller leeg heb ik het idee. Hoef hem alsnog niet tussendoor op te laden maar hij lijkt net niet helemaal lekker mee te werken, wordt ook vrij snel warm.

Jaa heb ik ook! Ook dat hij zelf sneller warm wordt. Ik heb de iPhone 7. (Vet veel spijt van, had ook de plus willen hebben :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:02

Haha het was voor mij echt een gigantische splurge :o Vond het ook bijna schandelijk dat ik zo veel geld uit had gegeven aan een telefoon, maar ben uiteindelijk wel blij dat ik hem heb. Ik heb best grote handen en vind dit gewoon comfortabeler. Als ik nu het kleinere model vasthoud vind ik hem ook echt te klein :))

Hebben jullie trouwens gelezen hoe duur de 8 wordt? Prijzen vanaf 1100 dollar :oo Apple kennende is in NL het goedkoopste model dan 1100 euro. Het wordt natuurlijk een flagship (10 jaar iPhone) maar vind het toch wel echt heftig en sla deze dus ook zeker over. Ben benieuwd of ze tegelijk ook een 7s aankondigen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:14

1100 euro?
Heel eerlijk gok ik dat ze daar wel een beetje de plank mee mis gaan slaan. Zeker nu de concurrentie meer wordt (Huawei komt ook met steeds betere modellen en one plus wordt ook steeds populairdere), moeten ze toch een beetje oppassen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:17

Nou ja, zoals ik al zei is het 10 jaar iPhone. Denk dat mensen dit er zeker wel aan gaan betalen, al helemaal als je kijkt naar de speculaties over de features. Gezichtsherkenning, touch id op de achterkant ipv de voorkant, een hele hoop nieuwe foefjes.

Ja, mensen die het niet erg vinden om te wisselen zullen vertrekken, maar je vergist je er denk ik in hoe veel Apple fanatici er zijn die toch wel blijven kopen, ook als ze duurder worden. Ik ben er namelijk wel al zo eentje, zou nooit van m'n lang zullen ze leven overstappen naar iets anders, al helemaal niet zo lang de interface zo prettig blijft en ik met Mac blijf werken. Ik ben wat dat betreft echt een snob, kan niet omgaan met Android en vind het ook gewoon niet mooi.
Daarnaast zullen ze naast zo'n flagship model altijd een goedkoper model releasen om de 'massa' tevreden te houden. Toen de 6S en 6Splus werden aangekondigd zat iedereen ook te wiebelen in z'n stoel, maar toen kwam de SE er wel bij om de mensen op te vangen die het verschil in grootte te veel vonden. Mijn moeder vindt de 6 bijvoorbeeld echt te groot en te plat.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:26

True True haha.
In mijn omgeving hoor ik wel veel dat er geen 7 meer komt ivm voor hun tegenvallende specs en dat de headphonejeck weg is.
Denk dat dit ook mijn laatste iPhone wordt. Mag over een jaar verlengen maar ben totaal niet blij met de 6s, binnen een jaar al 2x accu vervangen en hij is geregeld mega sloom en loopt vast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:29

Ik ben super blij met m'n 7 plus. De jack eruit was even wennen maar vond het na een weekje niet meer zo erg, zit gewoon een verloopje bij die ik kan gebruiken als het nodig is. Maar ik heb nooit een andere telefoon dan een iPhone gehad (behalve een paar weken een oude LG toen die van mij gestolen was) en zou ook echt niet meer over willen stappen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 16:14

Nu ook... ging 15 min geleden op de bank zitten met 80 %, zit nu af en toe te appen en op fb enzo en hij is 65 %.... eerst max 2 % minder :/

N_Quirro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:09

Ik heb nu een tijdje een macbook pro, maar wanneer ik nu 'foto's' open en je hebt boven in dan keuzes:
foto's-aandenkens-gedeeld-albums-projecten. Wanneer ik op foto's druk, stopt het programma telkens onverwachts.. Hebben meer mensen dit of gehad?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 08:41

Mijn iPhone 7 loopt de ene dag snel leeg en de andere dag gaat ie prima mee :)

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:21

Wij hebben een MacBook. En zonet kwam dit in beeld:
Afbeelding
ik voel me nu echt wel heel blond, maar wat betekend dit nou echt? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:32

Beste apple-kenners, ik heb mijn macbook verkocht, maar hij moet nu natuurlijk leeg, hoe zet ik hem weer terug naar fabrieksinstellingen?

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:16

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:23

Hallo. Ik heb even een snelle vraag
Ik wil graag een iPad, rond de 300 euries, en eentje van 64GB. Het liefste wil ik geen mini en geen pro. Wat voor iPad is het beste? Ik wil er goed mee kunnen filmen en fotograferen, en spelletjes kunnen spelen :D

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 23:51

Voor 300 euro ga je er geen een vinden. Kijk eens op de site van de Mediamarkt.Daar heb je nog de meeste kans op een aanbieding. De ipad 2017 zal de goedkoopste optie zijn.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 09:26

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 23:45

Wie heeft er nog meer meerdere toetsenborden/talen op de telefoon en/of iPad?
Ik heb er al sinds jaar en dag Nederlands, Engels en Duits op staan. Engels en Duits hebben daarbij de geweldige functionaliteit van woordsuggesties. Sinds kort lijkt het alleen dat de talen door elkaar lopen. Als ik m'n Engels toetsenbord heb geactiveerd komt hij in eerste instantie met Duitse suggesties en vice versa. Als ik dan een paar keer switch of gewoon door type dan pikt hij het meestal wel weer op, maar irritant is het wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 05:11

Dat gebeurt als je bv Duits typed met het Engelse toetsenbord aan. Dan onthoudt hij die woorden

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 07:02

Dat is de reden waarom ik zoveel toetsenborden heb, dat doen ik juist niet. Nee, m'n toetsenborden zijn echt in de war!
En hij komt met woorden die ik van m'n lang zal ze leven nog nooit gebruikt heb dus dat kan ook echt niet de oorzaak zijn. Hij gooit om een of andere reden de woordenboeken door elkaar.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:59

Mijn mobiel belt random mensen op :'). Is al de 3e keer in een paar dagen tijd

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 15:22

Mijn Siri heeft soms een eigen leven! Dan zit m'n telefoon gewoon in m'n zak en ben ik met iemand aan t praten, hoor je ineens Siri geluidje en gaat ze dingen opzoeken..