Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Elaine_ schreef:SimoneeM: Spannend! Hopelijk horen jullie snel wat!
Amethyst: gefeliciteerd!! Suc6 met jullie verbouwing.
Ynskek: dat is een flinke prijsstijging en z’n korte tijd.
Nadeel is wel dat je duur terug moet kopen helaas
CCCCC schreef:Sem_ schreef:Haha gefeliciteerd Amethyst_!
En spannend SimoneeM, ik duim!
Over drie weken hebben wij de overdracht, nog niks gehoord over de eind/voorinspectie. Gaan de makelaar maar eens mailen denk ik.
Wij ook niet! Ik heb vanmorgen gebeld en wij worden 1 á 2 weken van te voren hierover gebeld.
CCCCC schreef:Sem_ schreef:Haha gefeliciteerd Amethyst_!
En spannend SimoneeM, ik duim!
Over drie weken hebben wij de overdracht, nog niks gehoord over de eind/voorinspectie. Gaan de makelaar maar eens mailen denk ik.
Wij ook niet! Ik heb vanmorgen gebeld en wij worden 1 á 2 weken van te voren hierover gebeld.
CCCCC schreef:Nee dat heb ik ook hoor CairnTerrier, ik bel ze ook rustig volgende week weer als ik nog niets heb gehoord![]()
Wij tekenen al wel om 10.15 bij de notaris op de dag van overdracht, dus die inspectie zal vroeg worden gepland. Iemand enig idee hoelang zoiets duurt? (het is een hoekhuis met 3 etages)
Sem_ schreef:Ah bedankt Debbie! Fijn om te weten dat het dus helemaal niet gek is dat we nog niks gehoord hebben. De afspraak bij de notaris is pas om 16.00, dat wordt een lange dag haha.
CCCCC schreef:Sem_ schreef:Ah bedankt Debbie! Fijn om te weten dat het dus helemaal niet gek is dat we nog niks gehoord hebben. De afspraak bij de notaris is pas om 16.00, dat wordt een lange dag haha.
Ohh 16u pas! Dat is inderdaad lang wachten! Ook op 1 april?
lucifertje schreef:Bij ons was het tot 1200 vandaag bieden. Hebben een bod, ruim 16% boven de VP (525k) binnen zonder voorwaarden. In een woord bizar!