Ik kan momenteel bij geen enkele Action rolmaten vinden, ervaren jullie dit ook? Het DHZ vak is behoorlijk leeg telkens Verfkrabbers bijvoorbeeld, niet te krijgen...
Er komt een hoop spul uit China, dus logisch dat de aanvoer nu (nog steeds) wat stagneert.Ik keek laatst voor de grotere maat lampenkappen... ook maar keus uit 1 (wat natuurlijk net niet mijn voorkeur had).
Ja, daar ben ik van op de hoogte. Maar ik mis specifiek de doe het zelf spullen... Afgelopen week zag ik nog wel ontzettend leuke poefen in een jungle print
Schijnt dat er al weken leveringsproblemen zijn bij alle action winkels. In alle winkels sprake van veel lege schappen. https://www.ad.nl/economie/lege-schappe ... ~ae240b7f/
er is iemand hier die bij de action werkt toch?Ik zag bij de ziki strings een streep tussen de barcode en een P erachter.Iemand enig idee of ze er dan ook uit gaan?
Ik was gisteren in de action en kon geen leerdoekjes vinden, ook niet een leeg vakje. Iemand enig idee of die eruit zijn?
Faya__ schreef:Ik was gisteren in de action en kon geen leerdoekjes vinden, ook niet een leeg vakje. Iemand enig idee of die eruit zijn?Heb ergens gelezen dat die eruit zijn helaas
xxxmh schreef:Faya__ schreef:Ik was gisteren in de action en kon geen leerdoekjes vinden, ook niet een leeg vakje. Iemand enig idee of die eruit zijn?Heb ergens gelezen dat die eruit zijn helaasEcht? oliebol!
xZiva_ schreef:Ja dat betekent uit het assortiment Hmmmm, das poedersuiker vond ze wel fijn eigenlijk!
Ik ook, gelukkig zag ik dat de Dekamarkt ze ook voor 1.09 verkoopt. Dirk van den broek ook voor diegene die geen Dekamarkt hebben.
xxxmh schreef:Ik ook, gelukkig zag ik dat de Dekamarkt ze ook voor 1.09 verkoopt. Dirk van den broek ook voor diegene die geen Dekamarkt hebben.Thanks! Goeie tip, Dirk zit hier gelukkig in de buurt
xxxmh schreef:Ik ook, gelukkig zag ik dat de Dekamarkt ze ook voor 1.09 verkoopt. Dirk van den broek ook voor diegene die geen Dekamarkt hebben.Wat precies?
Banyu schreef:xxxmh schreef:Ik ook, gelukkig zag ik dat de Dekamarkt ze ook voor 1.09 verkoopt. Dirk van den broek ook voor diegene die geen Dekamarkt hebben.Wat precies? Als het over leerdoekjes gaat neem ik aan dat ze leerdoekjes bedoeld.
Foto lijst van de action. Hebben ze met houtlook en wit en zwart omlijst. Lippen van het ijzer gehaald en past perfect.
Jildau schreef:Als het over leerdoekjes gaat neem ik aan dat ze leerdoekjes bedoeld. Volgens mij ging het over de ziki strings... Ik ben ook nog op zoek naar lederdoekjes en die heb ik ook bij de Deka nog niet gevonden.
Saaams schreef:Foto lijst van de action. Hebben ze met houtlook en wit en zwart omlijst. Lippen van het ijzer gehaald en past perfect. [ [url=m/T1fGSE.jpg]Afbeelding[/url] ]Leuk gedaan!
Saaams schreef:Foto lijst van de action. Hebben ze met houtlook en wit en zwart omlijst. Lippen van het ijzer gehaald en past perfect. [ [url=m/T1fGSE.jpg]Afbeelding[/url] ]Leuk gedaan
Anoeska27 schreef:Jildau schreef:Als het over leerdoekjes gaat neem ik aan dat ze leerdoekjes bedoeld. Volgens mij ging het over de ziki strings... Ik ben ook nog op zoek naar lederdoekjes en die heb ik ook bij de Deka nog niet gevonden.Ik ging er van uit dat het over de doekjes ging
Nouja, daarom vroeg ik het inderdaad gewoon! Maar als het over de strings ging, stond het in de folder of?