Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:als je weinig wilt/kunt besteden zou ik hem gewoon zelf maken zoals ik al zei.
Iedereen met een naaimachine moet dat kunnen joh, is echt niet moeilijk!
En als je het netjes afwerkt, verkoop je hem straks gewoon weer als positiejas
phormicola schreef:En gefeliciteerd natuurlijk
saroanda schreef:Carola, welke winkel is dat?
Ik ben nu 37 weken en heb me tot nu toe gered met 1 vest en een colbert. Maar het colbert krijg ik niet meer dicht en het vest is niet warm genoeg. Ik vind het zonde om voor die laatste paar weken dus een positiejas te gaan kopen. Maar ik zal straks ook niet zo 123 in m'n eigen winterjas weer passen. Dillema.
phormicola schreef:Heb je het sowieso niet bloedheet?
opisop_shop schreef:zou ik ook niet doen sandra.
Kun je niet een bolero over je vest aan doen? Wie weet beval je een dezer dagen wel!
Verder kom ik nog deze tegen;
http://www.ikenmijnkind.nl/mama-licious ... 02371.html
en een zomerjas die erg goedkoop is, mocht je geen tijden buiten doorbrengen kun je er misschien gewoon een dik vest onder aantrekken?
http://www.ikenmijnkind.nl/mama-licious ... 02391.html
saroanda schreef:phormicola schreef:Heb je het sowieso niet bloedheet?
Ik? Ik heb het niet snel koud idd. Maar ik draag voornamelijk shirts met lange mouwen en dan alleen een fleecevest of dat open colbertje is toch net ff te fris buiten. Vandaag in het zonnetje viel wel mee, maar eergisteren met die storm erbij, bbrrhhh.
Nou zit ik toch voornamelijk aan huis gekluisterd, dus kan ik beter naar een oplossing voor na de bevalling op zoek gaan denk ik.
Ik ben over 2 weken wel jarig, misschien een mooie 3 in 1 achtige draagjas ofzo.
C_arola schreef:Bij de vorige zwangerschap viel dat inderdaad hier ook erg mee maar nu vooral omdat mijn buik al goed groeit is het iets waar ik rekening mee moet gaan houden.
Hier in de kringloopwinkels hangt juist helemaal geen positiekleding, alleen grote maten maar meer ook niet jammer genoeg.