Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Trui schreef:Ik ga nu een abo bij tmobile mrt een iphone 7 kopen. 336 eenmalig en verder 10 eu per maand, voor 24 maanden. Nu wil ik wel een hoes waarin ik zeker weet dat ie niet gelijk stuk gaat als ie valt. Een klasgenoot heeft er zoeen maar wil niet zeggen watvoor het is aangezien ze dan nietmeer uniek is met der 'hoesje die beschermt bij vallen van 2 meter hoog'
Iemand een idee?
N_Quirro schreef:Mag je hier ook vragen stellen over een macbook?
Ik wil graag de macbook pro aanschaffen, maar zit nu erg te twijfelen over 13 of 15 inch. Ik heb hem nodig voor een grafische opleiding. De 13 lijkt mij ideaal om mee te nemen in de trein, maar de 15 heeft meer scherm.
Wie heeft ervaring?
lenaa_tje schreef:Even een korte vraag weten jullie of de iPhone se 4g ontvangt? Ik dacht dat, dat niet zo was maar online zie ik nu wel anders. Kan m'n abbonement verlengen namelijk en nu kiezen voor 4g. 3G kost mij minder dan 4g natuurlijk. Moet eerlijk zeggen dat ik het 4g niet echt mis..
GaitMonster schreef:lenaa_tje schreef:Even een korte vraag weten jullie of de iPhone se 4g ontvangt? Ik dacht dat, dat niet zo was maar online zie ik nu wel anders. Kan m'n abbonement verlengen namelijk en nu kiezen voor 4g. 3G kost mij minder dan 4g natuurlijk. Moet eerlijk zeggen dat ik het 4g niet echt mis..
Dat doet ieik maak er nu gebruik van en merk wel dat hij sneller is. Maar zoveel maakt het ook niet uit..
sureido schreef:Ik meld me even - zonder het topic verder doorgelezen te hebben.
Sinds een maand loopt mijn 6S echt als een malle leeg, hebben meer mensen hier last van? Daarvoor kon ik nog makkelijk een dag er mee doen en heb dit jaar nog een nieuwe gehad van de verzekering